رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ بهمن ۱۴۰۰

کدام شهرهای ترکیه را برای سفر در عید نوروز ۱۴۰۱ انتخاب کنیم؟

اشتراک گذاری

هر کدام از شهرهای ترکیه در عید نوروز ۱۴۰۱ زیبایی خاص خود را دارند و سفر به هر کدام می تواند تجربه جذابی باشد. در این مطلب به بررسی شهرهای محبوب ترکیه می پردازیم.
اگر به دنبال یک مقصد تعطیلات زیبا و غنی از لحاظ طبیعت و آثار باستانی هستید، سفر به ترکیه را پیشنهاد می کنیم. ترکیه تعدادی از معروف ترین شهرهای جهان را در خود جای داده است که هر کدام جذابیت ها و جاذبه های منحصر به فرد خود را دارند. از مساجد و بازارهای معروف استانبول گرفته تا شهر ساحلی آنتالیا، در ترکیه چیزی برای همه وجود دارد. هر هری جاذبه های خاص خود را دارد و همچنین هر شهر غذا و سوغاتی متفاوتی دارد.

نمایی از استانبول در نوروز

شهرهای توریستی ترکیه در عید نوروز ۱۴۰۱

اگر قصد سفر به بهترین شهرهای ترکیه را دارید، در ادامه بهترین شهرهای زیبای ترکیه که می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید را به شما خواهیم گفت. ترکیه دارای مکان‌های دیدنی فوق‌العاده، مناظر زیبا و سواحل زیبا است. ترکیبی از کوه‌های سبز و دره‌های خیره‌کننده است و ارزش بازدید را دارد. اگر عاشق غذاهای متنوع هستید، شهرهای ترکیه مورد علاقه شما خواهند بود زیرا انواع غذاهای خوشمزه را سرو می کنند. به خواندن مقاله ادامه دهید تا در مورد بهترین شهرهای ترکیه برای بازدید بیشتر بدانید.

لیست بهترین شهرهای ترکیه در نوروز ۱۴۰۱

در این قسمت اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد بهترین شهرهای ترکیه که می توانید به آنها سفر کنید را به شما خواهیم گفت. این شهرهای ترکیه برای تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۱ دارای مکان های توریستی زیادی برای بازدید و گردش هستند.

استانبول

استانبول بزرگترین شهر ترکیه است و مساحت کل شهر به دلیل افزایش جمعیت همچنان در حال گسترش است. بنابراین جای تعجب نیست که استانبول اغلب به عنوان پایتخت ترکیه اشتباه گرفته می شود. این شهر همچنین مرکز تاریخی امپراتوری های مختلف است و تنها شهر جهان است که در دو قاره قرار گرفته است. در مرکز شهر آثاری از دوران عثمانی مانند مسجد کبود و سایر کاخ ها و آثار باستانی از دوران مختلف وجود دارد.
استانبول یکی از معروف ترین شهرهای ترکیه است که مکان های گردشگری تاریخی زیادی برای بازدید دارد. قدیمی ترین نقطه تاریخی که باید از آن دیدن کنید مسجد ایاصوفیه است که یک کلیسای جامع است. این بنا در حدود سال ۵۳۷ پس از میلاد ساخته شد و در دوران بیزانس ساخته شد.
برای دیدن بهترین آثار معماری خیره کننده، باید بازدیدی از مسجد آبی را برنامه ریزی کنید که قطعا کاشی کاری آبی درخشان و زیبای آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
برای مشاهده آثار باستانی امپراتوری عثمانی، باید از کاخ توپکاپی بازدید کنید. آثار هنری جذاب و طلسم‌کننده روی دیوارها و کاشی‌های کاخ را خواهید دید.
اگر اهل خرید هستید، نباید رفتن به بازار بزرگ استانبول را از دست دهید. در اینجا، چیزهای شگفت انگیز زیادی برای خرید پیدا خواهید کرد.
برای سفر ارزان به این شهر، رزرو پکیج تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ گزینه خوبی می تواند باشد. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان استانبول نوروز ۱۴۰۱ و همچنین تور چارتری استانبول ویژه ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به استانبول تجربه نمایید.

استانبول

طبیعت شهر آنتالیا ترکیه در نوروز

آنتالیا

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای گردشگران است که مکان های زیادی برای طبیعت گردی دارد. برای مشاهده آثار شهر قدیمی نیز می توانید از کالیچی دیدن کنید که پر از خانه های قرمز رنگ قدیمی و خیابان های سنگفرش است.
برای کشف تاریخ گسترده ترکیه نیز می توانید از موزه آنتالیا بازدید کنید. بسیاری از آثار باستانی جذاب آنتالیا شامل دروازه هادریان، آمفی تئاتر آسپندوس، شهر پرگه و غار کارائین است.
آنتالیا بزرگترین شهر در سواحل مدیترانه است و یکی از بهترین مکان ها برای تجربه دریا، خورشید و شن و ماسه است. شهرهای محلی اطراف آنتالیا مانند شهر سیده به عنوان تفرجگاه های بزرگ در نظر گرفته می شوند.
یک از روش هایی که بسیاری از مسافران از آن استفاده می کنند خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ برای کاهش هزینه سفر است. همانطور که میدانید در ایام نوروز تقاضای سفر از سوی ایرانیان بسیار بالاست به همین دلیل در این برهه از سال شاهد افزایش قیمت تورهای نوروزی آنتالیا هستیم. اما این موضوع نباید سبب ترساندن شما و انصراف از خرید تور آنتالیا کند. ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ در ارزان ترین قیمت سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق العاده ای را در این شهر بی نظیر سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است. این شهر در منطقه دریای اژه در دریای مدیترانه واقع شده است و یکی از بنادر مهم ترکیه است. این شهر پرجمعیت ترین شهر در ساحل دریای اژه است.
به عنوان یک شهر فرهنگی، میزبان نمایشگاه های بین المللی و جشنواره های جاز و فیلم است. مکان‌های باستان‌شناسی زیادی در این نزدیکی وجود دارد، از جمله شهر باستانی افسوس. همچنین چیزهای زیادی برای دیدن در شهر وجود دارد، مانند برج ساعت ازمیر که ۲۵ متر ارتفاع دارد. اولین جایی که در این شهر باید از آن دیدن کنید میدان کناک است. در اینجا می توانید برج ساعت خیره کننده و خیره کننده ای را که توسط پادشاه آلمان ویلهلم دوم ساخته شده است، ببینید.
همچنین می توانید از قلعه کادیفه کاله و مجسمه سنگی آتاتورک دیدن کنید. قلعه کادیفه کاله به دلیل مناظر چشمگیر برجسته خود به قلعه مخملی نیز معروف است.
همچنین بازدید از مکان های باستانی معروف مانند افسوس، آمفی تئاتر و خانه سنت مادر مریم را از دست ندهید. مکان‌های بسیار دیگری مانند آسانسور ازمیر، کلیسای جامع سنت جان و مسجد سالپچی اوغلو وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

 

شهر کوش آداسی به همراه کشتی های تفریحی آن

کوش آداسی

کوش آداسی یک تفرجگاه ساحلی جذاب در غرب ترکیه است. پارک‌های آبی، قلعه‌ها و جزیره کبوتر در نزدیکی آن قرار دارند. علاوه بر این، شهرهای مجاور آن نیز جاذبه های گردشگری زیادی را ارائه می دهند.
کوش آداسی یک شهر تفریحی و یک مقصد گردشگری محبوب در بین گردشگرانی است که از این کشور زیبا دیدن می کنند. به غیر از غذاهای دریایی و تعطیلات مفرح، فضایی سرزنده و دلپذیر و گزینه های خرید عالی نیز وجود دارد که مسافران را به خود جذب می کند. بنابراین، با جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی فراوان در کوش آداسی، مطمئنا یکی از مکان هایی است که مسافران باید از آن دیدن کنند.
علاوه بر این در تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۱ فعالیت های ورزشی هیجان انگیزی مانند کوهنوردی، غواصی و طبیعتگردی و… را می توان انجام داد. کوش آداسی با دارا بودن امکانات تفریحی متنوع تمامی انتظارات گردشگران را برآورده می کند و مطمئن باشید کش آداسی مقصد گردشگری ای است که در هنگام سفر با تور هوایی ترکیه، عاشقش خواهید شد.

آلانیا

آلانیا یک شهر ساحلی زیبا و مدیترانه ای است که از نظر گردشگری و از نظر خرید املاک برای افراد خارجی رونق زیادی دارد. این شهر به دلیل موقعیت استراتژیک خود بخشی از بسیاری از امپراتوری های مدیترانه ای بوده است. در نتیجه، قلعه‌ها و برج‌های زیادی وجود دارد که توجه بازدیدکنندگان را جلب می کند. آلانیا همچنین در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد.

بدروم

خانه های شهر بدروم همه سفید هستند. به همین دلیل است که این شهر مدیترانه ای حال و هوایی جذاب دارد که در شهرهای ساحلی در سراسر اروپا خواهید یافت. شهر بدروم سواحل بسیار زیبا و تفریحات آبی زیادی را ارائه می دهد. همچنین هتل های با کیفیت زیادی را در آن خواهید یافت.
جشنواره‌های موسیقی باروک بدروم بازدیدکنندگانی را از کشورهای دیگر جذب می‌کنند. با این حال بسیاری از افرادی که از بدروم دیدن می کنند، افراد مشهور و گردشگران شیک ترکیه هستند.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

شهرهایی که در این مطلب معرفی کردیم از معروف ترین شهرهای ترکیه هستند. شما می توانید علاوه بر این شهرها، به سایر شهرهای ترکیه در گوشه و کنار آن که طبیعت جذابی دارند نیز سفر کنید و تجربه خوبی از سفرتان داشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.mehrparvaz.com

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *