رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ آذر ۱۴۰۲

هتل چهارباغ اصفهان

اشتراک گذاری

هتل چهارباغ اصفهان، هتلی مجلل در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۷۴۰۰ مترمربع که در ضلع غربی چهارباغ عباسی، خیابان شیخ بهایی، کوچه ارفعی واقع شده است. این هتل مدرن و زیبا در دل بافت قدیمی چهار باغ اصفهان واقع گردیده‌است. هتل چهارباغ اصفهان، در آذرماه ۱۴۰۲ در اصفهان افتتاح گردیده است و سومین هتل پنج ستاره اصفهان، پس از هتل عباسی اصفهان و هتل کوثر اصفهان، می باشد.

هتل چهارباغ اصفهان

این هتل با ۴ طبقه و ۱۳۸ واحد اقامتی که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق‌های کانکت، مینی‌سوئیت، جونیور‌سوئیت و رویال سوئیت می‌باشد همه‌روزه میزبان مهمانان گرامی داخلی و خارجی است که می‌توانند با اقامت در این هتل خاطرات دلنشینی را برای خود رقم بزنند.

اتاق و سوئیت

اتاق یک تخته (اتاق دارای یک تخته یک نفره می باشد.)
دو تخته (این اتاق ها با متراژ ۲۶ متر مربع دارای دو نوع می باشد یک تعداد از اتاق ها دارای دو تخت یک نفره و یک تعداد شامل یک تخت دو نفره می باشد.)
سه تخته (این اتاق ها با متراژ ۳۶ متر مربع دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می باشد.)
سوئیت مینی (این سوئیت دارای یک تخت یک نفره می باشد.)
جونیور (این سوئیت با متراژ ۵۰ متر مربع شامل تخت دو نفره king size می باشد.)
سوییت رویال (این سوئیت با متراژ ۶۵ متر مربع نسبت به سایر اتاق ها فضای بیشتری را در اختیار مهمانان گرامی قرار می دهد و برای اقامت ۱ تا ۴ نفر مناسب می باشد)

هتل چهارباغ اصفهان

امکانات رفاهی هتل چهارباغ اصفهان

این هتل همچنین می‌تواند امکانات رفاهی مدرن و زیبایی را در اختیار مهمانان خود قرار دهد. که از جمله این امکانات می‌توان به دو رستوران، یک روف‌گاردن، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان. اتاق بازی‌های رایانه‌ای، خشکشویی، مرکز اسپا شامل سالن‌های ماساژ، آرایشگاه. پیرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن. سمینار، همایش و سایر مراسمات اشاره کرد.

شما با اقامت در این هتل می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری اصفهان از جمله: سی‌و‌سه پل، میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهار باغ و کاخ هشت بهشت بسیار نزدیک باشید.

هتل چهارباغ اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس: استان اصفهان، اصفهان، ابتدای خیابان شیخ بهایی

هتل چهارباغ اصفهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *