رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ مهر ۱۳۹۹

بوتیک هتل سهروردی اصفهان

اشتراک گذاری

بوتیک هتل سهروردی اصفهان ، در شهر تاریخی اصفهان واقع شده است .اصفهان، شهری به زیبایی نصف جهان؛ چونان موزه ای است که مردم در آن زندگی می کنند. قدمت و بناهای تاریخی بی‌شمار، این شهر را به یکی از منحصربه‌فردترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است. شهری با شگفتی‌های معماری ایرانی-‌اسلامی که پر است از آثار تاریخی به جا مانده از سده های گذشته. از پل‌ها و عمارت های تاریخی گرفته تا کاخ ها و موزه ها و از مساجد و کلیساها گرفته تا جاذبه‌های طبیعی؛ همه برگی از تاریخ و زیبایی این شهر پرآوازه ایرانی را در خود جای داده اند.
اگر به این شهر بسیار زیبا سفر کردید و قصد اقامت در آن جا را داشتید، یکی از گزینه های پیش روی شما، بوتیک هتل سهروردی است که در ادامه این هتل سنتی را برای شما معرفی خواهیم کرد تا با آگاهی کامل آن را انتخاب کنید.

بوتیک هتل سهروردی اصفهان

قدمت هتل سنتی سهروردی اصفهان به ۱۴۰ سال قبل باز می گردد و در سال ۹۷ بازسازی شده است، همچنین دارای ۹ اتاق در یک طبقه می باشد.هتل سنتی اصفهان با بافت سنتی و موزه مانند خود، یکی از بناهای تاریخی به جای مانده از عصر صفوی با قدمت چهار صد ساله می‌باشد که در قلب بافت تاریخی شهر اصفهان و نزدیک به مراکز خرید واقع شده است. هتل با تمام آراستگی سنتی‌اش دارای تجهیزات داخلی مدرن و به روز دنیا است که براساس استانداردهای بین المللی تهیه شده‌اند. تمامی اتاق‌های هتل سنتی اصفهان در اطراف حیاط بزرگی قرار دارند که در وسط آن حوض به همراه فواره‌های آبنما قرار گرفته و به زیبایی این هتل افزوده است. نزدیکی هتل به خیابان چهار باغ و میدان نقش جهان و عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بنای زیبای مدرسه چهار باغ به جذابیت آن افزوده است و همچنین هتل سنتی اصفهان با محیطی آرامش بخش و مجهز به وسایل مدرن، تجربه اقامت در خانه‌های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران شهر اصفهان تداعی می‌کند.

بوتیک هتل سهروردی

این اقامتگاه مشتمل بر دو عمارت با دو حیاط و ۱۰ باب اتاق می باشد. اتاق ها در دور تا دور حیاط یک عمارت و رستوران و کافی شاپ در عمارت دیگر قرار دارند.هر یک از اتاق های آن نامی به خود اختصاص داده است. اتاق حافظ دارای یک تخت دبل، اتاق سعدی دو تخت تویین، اتاق مولوی یک تخت دبل و دو تخت تویین، اتاق های ابن سینا، فردوسی و ملاصدرا یک تخت دبل و یک تخت تویین، اتاق VIP سهروردی یک تخت دبل، اتاق VIP خیام دارای دو تخت سینگل و اتاق VIP شیخ بهایی یک تخت دبل و یک تخت سینگل با سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۴۰ گردشگر را دارد.

حیاط هتل سنتی سهروردی اصفهان دارای حوض زیبایی است و در یکی از راهروهای هتل هم فضایی وجو دارد که اشیای قدیمی و عتیقه برای نمایش گذاشته شده است.فضای بیرونی هتل سنتی اصفهان که به صورت حیاط بسیار بزرگی است از میهمانان و مسافران تور اصفهان میزبانی می‌کند تا آنها بتوانند عصرانه خود را در آنجا میل کرده و از فضای بی نظیر آن لذت ببرند.

بوتیک هتل سهروردی اصفهان

اطلاعات تکمیلی

از جمله امکانت و خدماتی که هتل سنتی سهروردی برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به راهنمای تورهای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیرایرانی، اینترنت و وای فای رایگان، پارکینگ غیرمسقف در حیاط پشتی هتل و سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپیلیت اشاره کرد. لازم به ذکر است مهمانان عزیز در صورت تمایل با هماهنگی قبلی با پرسنل این اقامتگاه سنتی می توانند از انواع غذاهای لذیذ محلی و سنتی رستوران هتل سنتی سهروردی نظیر کشک و بادمجان، دلمه، آش و… سفارش دهند و میل نمایند.
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان –> 25.4 کیلومتر ( ۳۱ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن اصفهان –> 22 کیلومتر ( ۳۰ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری کاوه اصفهان –> 4.9 کیلومتر ( ۱۳ دقیقه )

بوتیک هتل سهروردی اصفهان

نحوه دسترسی به بوتیک هتل سهروردی

آدرس:اصفهان خ ميرداماد كوچه يازدهم جنب مدرسه پاركينگِ هتل کافه و رستوران سهروردی

بوتیک هتل سهروردی اصفهان
بوتیک هتل سهروردی اصفهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *