رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل پرسپولیس شیراز

لینک این مطلب کپی شد!

هتل پرسپولیس شیراز در شهر تاریخی و کهن شیراز پذیرای شما می باشد. هتل پرسپولیس شیراز شامل ۷ طبقه و دارای ۱۰۴ اتاق دوتخته، سوییت، رویال سوییت، سوییت کانکت و آپارتمان با امکاناتی نظیر جدید ترین سیستم تهویه مطبوع ، امکان اتصال به اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و ماهواره، خط مستقیم و… می باشد.

هتل بین‌المللی پرسپولیس هتلی پنج‌ستاره واقع در شهر شیراز است. با اقامت در این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز گردشگری شیراز قرار می‌گیرید. به طوری که با کمی قدم زدن به آرامگاه حافظ می‌رسید و می‌توانید در فضای دلنشین آن تفالی به دیوان حافظ زده و اوقات خوشی را سپری کنید. همینطور باغ جهان‌نما و دروازه قرآن هم در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند.. این هتل همچنین دسترسی راحتی به شاهچراغ، باغ ارم، آرامگاه سعدی، بازار وکیل و غیره دارد.

-پرسپولیس-شیراز-800x533 هتل پرسپولیس شیراز

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۱۰۴ واحد‌اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. واحدها چیدمان مطلوبی داشته و به کلیه امکانات رفاهی مجهز هستند. سیستم تهویه‌مطبوع، دسترسی به اینترنت، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و حمام ازجمله امکانات موجود در همه واحدهای اقامتی هتل است. اتاق‌های یک‌تخته برای کسانی که به تنهایی سفر کرده‌اند مناسب است. زوج‌ها و گروه‌های دونفره می‌توانند اتاق‌ها دوتخته به صورت دو تخت تک نفره یا یک تخت دونفره را انتخاب کنند. اتاق‌های سه‌تخته هم یکی از گزینه‌های دیگر اقامت در این هتل است. اتاق‌های کانکت چهارتخته هم با فضای بیشتر و اتصال بین اتاق‌ها برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه انتخاب بسیار مناسبی است. اما اگر اقامت راحت‌تر و امکانات بیشتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت دوخوابه چهارتخته رویال را رزرو کنید.

-پرسپولیس-شیراز5-800x533 هتل پرسپولیس شیراز

رستوران و کافی شاپ

رستوران «آپادانا» واقع در طبقه همکف هتل با سرو لذیذترین غذاهای ایرانی، بهترین غذاهای فرنگی، بوفه اردو و دسرهای خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان است. به‌علاوه در فضای دنج و دلنشین کافی‌شاپ و تریای «لوتوس» می‌توانید از سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، کیک و دسرهای خوشمزه لذت برده و خاطرات خوبی از اقامت در این هتل به یاد داشته باشید. گفتنی است این کافه به صورت ۲۴‌ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی ‌است.

امکانات رفاهی هتل پرسپولیس شیراز

هتل بین‌المللی پرسپولیس شیراز با مجموعه‌ای از بهترین امکانات و خدمات از میهمانان خود استقبال می‌کند. برای مثال با اقامت در این هتل همواره و بدون محدودیت به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت. اما در صورت نیاز می‌توانید از کافی‌نت هتل استفاده کنید. برای آن‌دسته از میهمانانی که با خودرو شخصی سفر کرده‌اند پارکینگ فراهم است. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت ۲۴‌ساعته آماده خدمت‌رسانی به میهمانان عزیز است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت کثیف شدن لباس‌هایتان راحت می‌کند.
همچنین در این هتل دو تالار پذیرایی بزرگ جهت برگزاری انواع کنفرانس، همایش و مجالس عقد و عروسی اختصاص داده شده‌است.این سالن‌ها که هرکدام ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر را دارند به کلیه امکانات صوتی، تصویری و اینترنت مجهز هستند.

-پرسپولیس-شیراز2-800x533 هتل پرسپولیس شیراز

به‌علاوه هتل پرسپولیس به‌منظور اوقات فراغت میهمانان یک مجموعه ورزشی و تفریحی تدارک دیده‌است. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی به شما انرژی مضاعف میبخشد. دوست‌داران ورزش و تناسب‌اندام هم می‌توانند در سالن بدنسازی این مجموعه ورزش کنند. یک سالن بیلیارد هم برای تفریح و سرگرمی‌ در این مجموعه موجود است. بعد از ورزش و شنا می‌توانید در تریای این بخش نوشیدنی و میان‌وعده‌ای سفارش دهید و نفسی تازه کنید. از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل می‌توان به دفتر خدمات توریستی، فروشگاه صنایع‌دستی، آرایشگاه و صرافی اشاره کرد.

-پرسپولیس-شیراز4-800x600 هتل پرسپولیس شیراز

نحوه دسترسی به هتل پرسپولیس شیراز

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان اطلسی هتل پرسپولیس شیراز.

-پرسپولیس-شیراز1-800x533 هتل پرسپولیس شیراز

-پرسپولیس-شیراز3-800x533 هتل پرسپولیس شیراز

-پرسپولیس-شیراز6-800x533 هتل پرسپولیس شیراز

-پرسپولیس-شیراز8-800x508 هتل پرسپولیس شیراز

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    دوست من به مدت سه شب از این هتل استفاده کرد.یه اتاق ۳ تخته اجاره کرد، اتاق ۳ تختش با هتل ۴ ستاره هیچ فرقی نداشته . این هتل استخر داره ولی ساعت استفاده برای بانوان ۷.۳۰ دقیقه تا ۱۰ صبح هست… اخه این چه ساعتیه؟ یکمم کیفیت غذاش پایینه

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    دوست من به مدت سه شب از این هتل استفاده کرد.یه اتاق ۳ تخته اجاره کرد، اتاق ۳ تختش با هتل ۴ ستاره هیچ فرقی نداشته . این هتل استخر داره ولی ساعت استفاده برای بانوان ۷.۳۰ دقیقه تا ۱۰ صبح هست… اخه این چه ساعتیه؟ یکمم کیفیت غذاش پایینه

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *