رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ آبان ۱۴۰۰

هتل ستاره اصفهان

اشتراک گذاری

هتل ستاره اصفهان هتلی سه ستاره ، در محیطی آرام و دلپذیر با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن و دکوراسیون زیبا در بافت تاریخی شهر اصفهان واقع شده است .فاصله حدود ۵۰۰ متری هتل از مهمترین ابنیه تاریخی شهر همچون میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، بازار اصلی، کاخ چهلستون و … باعث شده پذیرای میهمانان زیادی باشد .

سینما فرهنگ در چند قد می‌هتل قرار داشته و بیمارستان امیرالمونین هم یکی دیگر از مراکز مهم نزدیک به هتل است. هتل ستاره اصفهان در شش طبقه با ظرفیت ۵۷ باب انواع اتاق و سوئیت با برخورداری از دکوراسیون و تجهیزات مناسب محیطی آرام و دلنشین را برای شما مسافرین گرامی فراهم می آورد. سرویس بهداشتی در همه اتاقها فرنگی، و سرویس ایرانی در راهرو هنل موجود میباشد.جهت استفاده معلولین و جانبازان: رمپ و آسانسور وجود دارد.

هتل ستاره اصفهان

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها فضایی دنج و دلنشین داشته به طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، تلویزیون، مبل نشیمن و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی فرنگی هم در همه اتاق‌ها موجود است. اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر می‌کنند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. البته زوج‌ها انتخاب دیگری هم برای اقامت دارند. سوئیت‌های دونفره رویال که دارای فضای نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت‌و‌پز هستند. اتاق‌های سه‌تخته و چهارتخته هم گزینه‌های دیگری برای اقامت در هتل‌ستاره اصفهان است.

هتل ستاره اصفهان

رستوران و کافی شاپ

در رستوران‌های هتل می‌توانید طعم لذیدترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را بچشید. ازجمله سفره‌خانه سنتی هتل که با معماری سنتی و چیدمانی منحصربه‌فرد با تخت و متکا و البته میز و صندلی آماده است تا با انواع غذاهای سنتی ازجمله بریانی مخصوص اصفهان و دیگر غذاهای ایرانی و فرنگی و همینطور طبخ نان سنگک و پذیرایی با انواع دم نوش و عرقیات در کنار آب‌نما یی زیبا خاطره‌ای خوش از صرف غذا در این هتل را برای میهمانان به یادگار بگذارد. به‌علاوه رستوران تابستانه بام با چشم‌انداز زیبای میدان نقش‌جهان و سرو عصرانه‌هایی همچون آش رشته، آش جو، انواع نوشیدنی و شربت‌های سنتی و همچنین پذیرایی شام در هوای آزاد، میزبان میهمانان هتل است. بعد از گشت‌و‌گذار در شهر هم می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از سفارش انواع نوشیدنی گرم سرد لذت ببرید.

هتل ستاره اصفهان

امکانات رفاهی

با اقامت در هتل‌ ستاره اصفهان به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل که به صورت غیر‌مسقف در انتهای کوچه مجاور هتل واقع شده و ۵۰ خودرو ظرفیت دارد استفاده کنید. بخش دیگری از تسهیلات هتل خدمات مجالس و تشریفات است که برگزار کننده تشریفات عروسی، سیمنار و همایش و مشاور و طراح مراسم‌های مجلل سفارتخانه‌ها به همراه آشپزخانه و سالن اختصاصی می‌باشد. لابی مبله، آسانسور، خدمات خشک‌شویی و خانه داری نیز از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

نحوه دسترسی

آدرس : استان اصفهان ، اصفهان، خیابان حافظ، هتل ستاره اصفهان.

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    همه چیز از رفتار پرسنل، تمیزی اتاق و لابی بسیار خوب و قابل قبول، به ویژه صبحانه آن که در مقایسه با سایر هتل های سه ستاره عالی بود. تنها نکته منفی، پنجره اتاق بود که رو به نورگیر و دلگیر بود.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *