جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راهنمای سفر به آنتالیا در تابستان

تاریخ بروزرسانی :
۴ مرداد ۱۴۰۰

شمال و جنوب فرقی ندارد، اگر اهل سفر و گردش در کشورهای مختلف باشید، حتما تاکنون دلتان خواسته به آنتالیا بروید. شهری رویایی و دیدنی که در ترکیه، همین کنار ایران، قرار دارد و درواقع شهری توریستی است. اگر تاکنون به این شهر رفته‌اید که هیچ وگرنه بهتر است با ما تا آخر این مطلب همراه باشید و با آنتالیا نگین ترکیه آشنا شوید.
آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و ساحلی ترکیه است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این شهر رویایی هرچه که بخواهید دارد. از مجموعه‌های تفریحی و دیدنی گرفته تا جاذبه‌های گردشگری و… شما می‌توانید با بهترین امکانات، بهترین تفریح عمرتان را تجربه کنید. پیشنهاد سفر به آنتالیا است؛ وقتی شهر به این زیبایی کنار کشور خودمان جا خوش کرده باشد. اگر تاکنون از ویژگی‌های این شهر چیزی نشنیده‌اید، بهتر است با ما همراه باشید تا بهترین آن‌ها را بشناسید.

موزه آنتالیا 800x448 راهنمای سفر به آنتالیا در تابستان

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا در تابستان

همان‌طورکه شنیده‌اید آنتالیا جای خوب و دیدنی کم ندارد. هر نوع و هر شکلی که بخواهید در این شهر قابل‌مشاهده است و همین مساله می‌تواند دلخوشی شما را بیشتر کند. اگر می‌خواهید تابستان به آنتالیا بروید، بهتر است مجموعه‌های تفریحی و جاهای دیدنی را انتخاب کنید که از نظر آب‌وهوایی کمی مساعد باشند تا گرما زیادی اذیتتان نکند. البته آنتالیا به‌خودی‌خود آن‌قدر گرم نیست که مشکلی برای شما به‌وجود بیاورد.

موزه آنتالیا

یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار مهم و نقاط ارزشمند تاریخی دنیا همین موزه تاریخی آنتالیا است. موزه‌ای بی‌نظیر که هرچه از خوبی‌هایش بگوییم، کم است. موزه آنتالیا می‌تواند شما را با زندگی جدیدی آشنا کند که از آن بی‌خبر بوده‌اید. آثار دیدنی و زیبایی در این موزه قرار دارد که پیشنهاد می‌کنم تماشایشان را ازدست ندهید.
تابوت‌های قدیمی این موزه جزو معروف‌ترین آثاری هستند که مشاهده آن برای همگان آزاد است. شما می‌توانید با همراهی یکی از دوستان خود که با تاریخ آشنایی بشتری دارد یا مطالعه درباره این موزه راهی آن‌جا شوید که لذت بیشتری هم از سفرتان ببرید.

ساحل بلک

یکی از لوکس‌ترین جاهای ترکیه ساحل بلک این شهر است. ساحلی رویایی و دوست‌داشتنی که هر امکاناتی به ذهن شما برسد، دارد. از جاهای دیدنی، ساحل ماسه‌ای و سایه بان‌های ساحل گرفته تا مجموعه‌های تفریحی و دیدنی که تفریح و استفاده آن‌ها نصیب شاه هم نمی‌شود!

دهکده کاله ایجی 800x532 راهنمای سفر به آنتالیا در تابستان

دهکده کاله ایچی

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی آنتالیا به همین‌جا ختم نمی‌شود. یکی از دیدنی‌ترین نقاط این شهر دهکده قدیمی یا شهر قدیمی کاله ایچی در قسمت تاریخی شهر است. کاله ایچی یکی از قدیمی‌ترین نقاط آنتالیا است که جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد و محله‌ای آرام است. این محله پر است از کوچه پس‌کوچه‌های تنگ و سنگ‌فرش شده که قدم زدن در آن‌ها هر فردی را به یاد روستاهای قدیمی می‌اندازد.

اسکله قدیمی آنتالیا

یکی از مناظر قدیمی و دیدنی آنتالیا که معمولا در پوسترهای مسافرتی به‌نمایش درمی‌آید، اسکله قدیمی آنتالیا است. اسکله‌ای قدیمی که قبلا جزو مهم‌ترین بندرگاه‌های این شهر بود؛ اما حالا به یکی از اسکله‌های تفریحی و بیشتر توریستی تبدیل شده است. تاریخ این اسکله به دوران سلجوقی برمی‌گردد؛ زیرا قدمت موج شکن‌های آن به همین اندازه است. شما می‌توانید تور قایق‌سواری آنتالیا را از همین نقطه شروع کنید. این منطقه به‌دلیل نزدیکی به آب و پس از آن حضور روی قایق می‌تواند آب‌وهوای به جریان بیندازد.
اگر اهل بازدید از موزه هستید یا اگر از مکان‌های تفریحی خوشتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنم سری به موزه مینی سیتی آنتالیا بزنید. شهری دوست‌داشتنی و دیدنی پر از بزرگ‌ترین آثار معماری ترکیه. حتما تعجب کرده‌اید، درست است؟ موزه مینی سیتی، سازه‌های مینیاتوری از بهترین معماری‌های کشور ترکیه را دارد. سازه‌هایی که با دقت و ذرافت خاصی ساخته شده‌اند تا مراجعان بهترین اثر را مشاهده کنند.

آنتالیا 800x341 راهنمای سفر به آنتالیا در تابستان

خرید تور آنتالیا

پس از این‌که جاذبه‌های گردشگری آنتالیا را شناختید، بهتر است به فکر خرید تور آنتالیا باشید. سفر به این شهر شاید جزو راحت‌ترین سفرهای عمرتان باشد. به‌دلیل شهرت آنتالیا به سفر، شرایط آن بسیار راحت است. فقط باید با پاسپورت معتبر سری به سایت علی بابا بزنید تا با بهترین تورهای این شهر مثل تور آنتالیا علی بابا (https://www.alibaba.ir/tour/turkey-antalya) آشنا شوید.
تور آنتالیا تابستان باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا شما خستگی و گرمای کم‌تری را حس کنید. مثلا بهتر است توری را رزرو کنید که امکانات خوبی داشته باشد. ویژگی دیگر تور خدماتی مثل ترانسفر مسافر یا استقبال در فرودگاه است. اگر سفر شما با چنین خدماتی همراه باشد، مطمئنا گرمای کم‌تری احساس می‌کنید.
با این‌که این تور جزو گران‌ترین تورهای موجود در بازار ایران است؛ اما در تابستان به‌دلیل کاهش مسافران و استقبال کم‌تر تور با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود و شاید همین دلیل خوبی باشد تا سفری نو را ترتیب دهید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد