رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ مهر ۱۳۹۹

بوتیک هتل فروغ شیراز

لینک این مطلب کپی شد!

بوتیک هتل فروغ در شهر شیراز ، شهر شعر، ادب و فرهنگ واقع شده است. اقامتگاه سنتی فروغ مهر در مجاورت خانه فروغ الملک واقع شده است. این اقامتگاه که جزئی از مجموعه خانه فروغ الملک بوده است دارای ۱۸ اتاق است که ۳ تا از آنها سه خوابه و ۱۵ تا از آنها دو خوابه است.هتل سنتی فروغ در قلب بافت تاریخی شیراز قرار دارد.این اقامتگاه در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است.معماری سنتی و منحصر به فرد این مجموعه ، کاشی کاری های آن و قرار گرفتن آن در یک محله تاریخی، اقامت در این مجموعه را برای مهمانان خاطره انگیز میکند.

بوتیک هتل فروغ شیراز

از جمله مزیت های این هتل سنتی دسترسی آسان به جاذبه ها و اماکن دیدنی شیراز میباشد.خانه های قدیمی، مخصوصا خانه های قدیمی شیراز معماری های بسیار چشم نواز و زیبایی دارند و برای ما که میان آپارتمان های تنگ و ترش شهرها محاصره شده ایم، حکم نفس کشیدن و زندگی را دارند.اقامتگاه سنتی فروغ شیراز حتی در میان دیگر اقامتگاه های بوم گردی شیراز هم، از معماری بسیار زیبا و خاصی برخوردار است.

اقامتگاه سنتی فروغ شیراز عمارتی دو طبقه می باشد که توسط یک راه پله ی بسیار خوش ساخت و خوش فرم بیرونی به طبقه دوم راه پیدا می کند.حیاط اقامتگاه سنتی فروغ شیراز نسبتا باز و بزرگ می باشد و در گوشه های آن میز و صندلی هایی جهت استراحت میهمانان قرار گرفته است. دیوارهای اقامتگاه سنتی فروغ شیراز همه آجری می باشد و بر پیشانی دیوارها و عمارت، نقش ها و طرح های گل و بوته ی رنگارنگ بسیار زیبا بکار رفته است.نرده های راه پله ها همه چوبی می باشند و در مقابل عمارت اقامتگاه سنتی فروغ شیراز یک حوض آبی کوچک با لبه های سنگی قرار گرفته است که تصویر بخشی از دیوارها و پنجره های آن را در خود منعکس می کند.

بوتیک هتل فروغ

دیوارهای اتاق های اقامتگاه سنتی فروغ شیراز همه آجری می باشد و با چیدمانی که اتاق دارد، شما را به یاد خاطرات دوران کودکی تان خواهند انداخت.همچنین گفتنی است که بر دیوارهای اتاق ها قالیچه هایی سنتی آویخته شده است و لبه ی تخت ها را پشتی های خاطره انگیز پوشانده اند، که قطعا تجربه ای فراموش ناشدنی از اقامتگاه سنتی فروغ شیراز در ذهن شما خواهند نگاشت.
این هتل بوتیک علاوه بر اقامتگاه، رستوران و کافه هم دارد که در رستوران آن غذاهای سنتی شیراز هم ارائه می‌شود.

بوتیک هتل فروغ
بوتیک هتل فروغ
بوتیک هتل فروغ
بوتیک هتل فروغ

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *