رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ مهر ۱۳۹۹

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی

اشتراک گذاری

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی ،با ۲۱۰ سال قدمت دارای ۴ اتاق می باشد. مکان های زیبا و دلنشین در این اقامتگاه مانند تالار آینه، حوضخانه، نگارخانه و … باعث شده تا مهمانان با خاطراتی خوش در این خانه اقامت داشته باشند و از لحظات خود لذت ببرند.در بدو ورود به این خانه تاریخی معماری باشکوهی را مشاهده خواهید کرد که قدمتش به دوران زندیه و اوایل دوران قاجار بر می‌گردد. شما می‌توانید با رزرو اقامتگاه خانه شیرازی علاوه بر بهره‌مند شدن از معماری تماشایی، دکوراسیونی بی‌نظیر را در اتاق های این اقامتگاه ببینید که با طرح‌هایی سنتی تزیین شده‌اند. تزییناتی که نشان از هنر دست استادان شهر شیراز در روزگاران گذشته دارد و اقامت در آن می‌تواند برای هر فرد هنردوستی جالب به نظر برسد. خوب است بدانید این اقامتگاه تاریخی در مدت زمان طولانی کاربری منزل مسکونی داشت که خانواده‌ای به نام خانواده پوست فروش در آن زندگی می‌کردند. در حال حاضر این خانه تاریخی به اقامتگاه خانه شیرازی شناخته می‌شود که در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ مورد مرمت قرار گرفته است.

خانه شیرازی

اقامت در این خانه همانند اقامت در یک موزه زیبا از لحاظ معماری و دقت در جزئیات معماری و اصول زیبایی شناسی دکوراسیون داخلی میباشد.

امکانات تکمیلی اقامتگاه

رستوران و کافه خانه شیرازی با رزرو قبلی آماده پذیرایی از مهمانان برای صبحانه، ناهار و شام است. صبحانه در مکان عمومی دلخواه میهمان سرو می‌گردد.
خدمات ترانسفر از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه بصورت رایگان برای مهمانان اجرا می‌گردد.
اقامتگاه دارای اینترنت پر سرعت رایگان و پارکینگ است.
مهمانان در طول اقامت خود می‌توانند یک بار از جکوزی اقامتگاه استفاده کنند.
سرویس بهداشتی فرنگی و حمام داخل اتاق است.
برای سرمایش و گرمایش از اسپیلت استفاده می‌شود.
لوازم بهداشتی، ملحفه و حوله تمیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
هزینه‌ی اقامت شامل صبحانه رایگان است.

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی

بهترین زمان سفر به شیراز

شیراز را به بهارنارنج‌هایش می‌شناسند؛ بنابراین اواخر اسفند و اوایل بهار بهترین وقت سفر به شیراز است. در این فصل است که زیبایی‌های این شهر چندبرابر می‌شود. در این روزهای سال هوای شهر معتدل است و همین‌ که در خیابان‌هایش قدم بگذارید، عطر بهارنارنج شما را مست می‌کند. البته باید حواس‌تان باشد بهترین وقت سفر به شیراز به‌معنای شلوغ‌ترین روزهای شهر هم هست و مسافرهای زیادی در شهر اقامت دارند و ظرفیت بیشتر هتل‌ها از یک ماه قبل تکمیل می‌شود.

 

نحوه دسترسی به خانه شیرازی

آدرس:شیراز، دروازه اصفهان، خیابان تیموری (خیابان کشاورز)، کوچه شماره ۳۰، ضلع جنوبی ورزشگاه سید ذوالفقار

اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی
اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی
اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی
اقامتگاه تاریخی خانه شیرازی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *