جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل مزرعه ی قوهای لاهیجان

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ مهر ۱۳۹۹

هتل مزرعه ی قوهای لاهیجان  در میدان کاشف السلطنه، خیابان سعدی، روستای کوه بیجار، انتهای کوچه شهید ستوده واقع شده است. این اکولوژ تفریحی و اقامتی در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و در فضایی دنج و بسیار زیبا پذیرای گردشگران و علاقمندان به طبیعت است.
مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان تا مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد. مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان، در بهار سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع افتتاح گردید. این مجتمع زیبای از ۱۳ واحد اقامتی که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، تشکیل شده‌است. مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان مجموعه‌ای از بهترین امکانات همچون رستوران و کافی شاپ، استخر، ماساژ، سالن بیلیارد، ماهی درمانی، لابیرنت‌های شمشادی (ماز)، پینگ پونگ، فوتبال دستی، دارت، مینی گلف، پارکینگ، تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه، فضای سبز، دسترسی به اینترنت در محوطه و اتاق، روم سرویس، ‌خشکشوئی، خدمات اتو، خدمات اینترنتی، فکس،‌ کپی و … را برای رفاه حال میهمانان در خود جای داده که از مزایای بی‌مانند این مجتمع اقامتی به حساب می آید. از جاذبه‌های گردشگری اطراف مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان می توان به تالاب سوستان، آبشار شیطان کوه، بام سبز لاهیجان و استخر لاهیجان اشاره کرد.

%name هتل مزرعه ی قوهای لاهیجان

مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان همچنین تا دریای خزر فاصله‌ای ۳۰ کیلومتری دارد. از این رو با طی مسیر کوتاهی میهمانان می‌توانند خود را به دریا برسانند. این مجموعه تورداخلی و گردشگری داخل باغ را که به عنوان جاذبه‌ی گردشگری شهرلاهیجان به حساب می‌آید برای میهمانان به صورت رایگان ترتیب داده‌است. بنابراین اگر به دنبال سفری رویایی در جنگل‌های زیبای گیلان هستید، مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان با برخورداری از بهترین امکانات و خدمات و همچنین پرسنلی کارآمد گزینه‌ای عالی برای اقامتی منحصربه فرد است.

مجموعه‌ی تفریحی ورزشی مزرعه قوها لاهیجان

این مجتمع مجموعه‌ای را برای سرگرمی میهمانان مهیا کرده‌است. این مجموعه از بخش‌های متعددی تشکیل شده که هریک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. استخر، سالن ماساژ، ماهی درمانی، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، فوتبال دستی، دارت، مینی گلف بخش‌های تشکیل دهنده‌ی این مجموعه‌ی تفریحی هستند.استفاده از سالن‌های ماساژ و سالن کنفرانس با وقت قبلی امکان پذیر است. همچنین استفاده از استخر و ماهی درمانی نیز با رزرو قبلی به صورت خصوصی برای محارم امکان پذیر است.

هتل مزرعه ی قوها هتل مزرعه ی قوهای لاهیجان

واحدهای اقامتی

در مورد واحدهای اقامتی هتل مزرعه قوها لاهیجان باید گفت که کلیه اتاق‌های این هتل با اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، چای ساز، اسپیلت، اجاق گاز، وسایل پخت و پز، رخت آویز، کمدلباس، دراور، میز ناهار خوردی و شوفاژ تزئین شده و به سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت پرسرعت مجهز گشته اند. ناگفته نماند که میهمانان هتل در طول اقامت خود می‌توانند از خدماتی نظیر تهیه بلیط، خدمات تور، ماساژ، اسپا، خانه داری، باربری و غیره بهره مند گشته و اقامتی لذت بخش را در هتل مزرعه قوها لاهیجان تجربه کنند. این هتل به همراه هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان جزو بهترین اقامتگاه‌های شهر به شمار می‌روند.

مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان،‌ رستوران و کافی شاپی ویژه را از آن خود کرده‌است. برای سرو وعده‌ی صبحانه در این مزرعه‌ی زیبا انواع غلات و لبنیات در کنار مربا و کمپوت هاى خانگى و غذاهاى گرم، انواع املت سبزیجات و میوه هاى تازه و همچنین انواع فینگر فودهاى طراحى شده، سوسیس، کالباس، اسنک و پنکیک به همراه نوشیدنی‌هاى سرد و گرم مهیا شده‌است. این مجتمع برای سرو صبحانه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح آماده‌ی پذیرایی از میهمانان است.
رستوران مجتمع نیز چشم اندازی ویژه به برکه دارد و انواع غذهای ایرانی، فرنگی، دریایی، غذاهای محلی و سالادبار را برای مشتریان طبخ و سرو می‌نماید. رستوران مزرعه برای وعده‌ی نهار از ساعت ۱۳:۰۰ لغایت ۱۶:۰۰ و برای وعده‌ی شام از ساعت ۲۰:۰۰ لغایت ۲۳:۰۰ در خدمت مشتریان است.
کافی شاپ مزرعه قوها نیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها، کیک‌ها، ‌انواع دمنوش‌ها و اسنک‌ها از ساعت ۱۱:۰۰ لغایت ۲۳:۰۰ آماده‌ی خدمات رسانی است.

نحوه دسترسی به هتل مزرعه قوهای لاهیجان

آدرس : استان گیلان – لاهیجان – میدان کاشف السلطنه – خیابان سعدی – روستای کوه بیجار – انتهای کوچه شهید ستوده

%name هتل مزرعه ی قوهای لاهیجان
هتل مزرعه ی قوها 2 هتل مزرعه ی قوهای لاهیجان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *