رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ مهر ۱۳۹۹

هتل رسپینا لاهیجان

لینک این مطلب کپی شد!

هتل رسپینا لاهیجان هتلی لوکس و تشریفاتی است که با زیبایی تمام عیارش در لنگرود لاهیجان خودنمایی می کند. این هتل رویایی و پنج ستاره در مجاورت رشته کوه البرز و در تلاقی شاهراه اصلی قرار گرفته و با چشم اندازی تماشایی از مناظر سرسبز لاهیجان، همچون جواهری می درخشد.هتل رسپینا لاهیجان از امکانات و خدمات مجلل و شاهانه ای بهره برده که بی شک انتظار هر سلیقه ای را برآورده می کند! هتل رسپینا لاهیجان نوساز است و در سال ۱۳۹۷ در قصری ۵ طبقه بنا شده تا اقامتی رویایی را برای شما به ارمغان آورد. هتل رسپینا لاهیجان دارای ۲۰ واحد اقامتی و ۵۹ اتاق فوق لوکس و مجلل است که زیبایی و طراحی معماری آنها در بدو ورود شما را شگفت زده خواهد کرد.

-رسپینا-لاهیجان هتل رسپینا لاهیجان

کافه باغ با چشم انداز کوه های زیبا و سرو دسرهای لذیذ خاطره بیاد ماندنی را برای میهمانان رقم می زند.لذت ميل كردن غذا های گیلانی و بين المللي را در فضايي تجربه خواهيد كرد كه مزارع چاي در كنار شما قرار دارد و چشم اندازي زيبا را براي شما فراهم کرده است. چرا كه در طبقه دوم رسپينا هتل یک روف گاردن شيك قرار دارد و در آن مي توان همه روزه وعده هاي صبحانه و ناهار و شام را ميل كرد. طعم و كيفيت اين غذاها در نوع خود بي نظير است.
در کافی شاپ هتل رسپینا علاوه بر چشم انداز زیبا مزارع چای و کوه ها بستنی، نوشیدنی سرد و گرم و فست فود میل کنید. همچنین رستوران هتل با سرو غذاهای خوشمزه محلی و منظره دیدنی اشتهایتان را تحریک می کند، البته اگر خوش شانس باشید و آخرهفته یا اعیاد به این هتل بروید، می توانید همزمان با صرف غذا از موزیک زنده لذت ببرید.

-رسپینا-لاهیجان-2 هتل رسپینا لاهیجان

 

امکانات ورزشی تفریحی

مسافران هتل رسپينا مي توانند از مجموعه آبي كه شامل استخر بزرگسالان و كودكان و انواع سونا و جكوزي هست استفاده كنند. همچنين خدماتي نظير اسپا و حمام تركي نيز ارائه مي شود. براي مسافران ورزشكاري كه در اين هتل اقامت دارند سالن بدنسازي با امكانات كامل وجود دارد.

-رسپینا-لاهیجان-4 هتل رسپینا لاهیجان

مراکز تفریحی اطراف هتل

هتل رسپینا به مراکز تفریحی لاهیجان هم دسترسی خوبی دارد. مهمانان این هتل با ۱۰ دقیقه رانندگی به دریاچه مصنوعی لاهیجان می‌رسند. تله‌کابین احرار هم با ماشین فقط یک‌ربع با هتل فاصله دارد. با اقامت در هتل رسپینا همزمان که از بودن در کنار کوه و آب‌وهوای خوش خارج شهر لذت می‌برید ، می‌توانید با حدود ۲۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر برسید و اگر هوس رفتن به ساحل خزر را داشته باشید. کافی است نیم ساعت رانندگی کنید تا به ساحل چمخاله برسید. امکانات کامل هتل رسپینا و دسترسی خوبش به مرکز شهر و مراکز تفریحی اقامت خوشی را برای مهمانان این هتل رقم می‌زند.

-رسپینا-لاهیجان-5 هتل رسپینا لاهیجان

واحدهای اقامتی هتل

واحد های اقامتی هتل رسپینا در طبقات سوم و چهارم هتل پراکنده شده اند. تنوع اتاق ها و سوئیت های هتل رسپینا به حدی بالاست که دستتان برای انتخاب باز است! فرقی نمی کند یک نفر باشید یا دو نفر یا حتی بخواهید به صورت خانوادگی به لاهیجان سفر کنید؛ در هر صورت هتل رسپینا با اتاق های یک تخته، انواع اتاق های دو تخته و سوئیت های بزرگ و مجلل خود میزبان شما خواهد بود. از جمله امکانات و خدمات موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل می توان به خدمات روم سرویس، آشپزخانه، صبحانه، چای ساز، تلفن، اینترنت رایگان، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق و … اشاره نمود.

-رسپینا-لاهیجان هتل رسپینا لاهیجان

نحوه دسترسی به هتل رسپینا

آدرس:لاهیجان، کیلومتر ۳ جاده لنگرود، هتل رسپینا

-رسپینا-لاهیجان-3 هتل رسپینا لاهیجان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *