رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ مهر ۱۳۹۹

بوتیک هتل سنتی داروش

اشتراک گذاری

بوتیک هتل سنتی داروش در شهر بسیار زیبای شیراز واقع شده است . شهری غنی از فرهنگ و تاریخ ایران که زیبایی چشم گیری دارد.هتلی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است و مقصد خوبی برای اقامت مسافران عزیز می باشد.بوتیک هتل داروش در دل بافت قدیم شیراز، محله‌ زیبا و تاریخی سنگ سیاه، میان کوچه پس‌کوچه‌های باریک و قدیمی قرار گرفته‌ است. اقامتگاه زیبا، گرم و صمیمی که آماده پذیرایی از مهمانان خوش‌سلیقه با بهترین و متفاوت‌ترین سرویس‌هاست.سبک معماری هتل با الهام از خانه‌های قدیمی و حفظ فنون معماری به‌صورت سنتی احیا شده‌است. زمان ورود به هتل درست مثل خانه‌های قدیمی یک درِ کوچک چوبی را خواهید دید که دور تا دور آن با کاشی هفت‌رنگ تزیین شده است. بالای در نیز نام هتل نقش بسته و فضای بیرونی نیز با آجر، نما شده‌ است.

بوتیک هتل سنتی داروش

بوتیک هتل(Boutique Hotel) در واقع هتلی با یک تِم خاص است؛ درست مانند پارک های موضوعی. بنابراین هر کدام از اتاق ها بسته به اینکه تم کلی هتل چه باشد، تم های مختلفی دارند. برای مثال می توان به هتل هایی با تم کارتونی، آکواریوم یا فرهنگی متفاوت اشاره کرد. به عبارت دیگر هچ دو اتاقی در یک بوتیک هتل از طراحی مشابهی برخوردار نیستند.

بوتیک هتل سنتی داروش
شاید مهم ترین تفاوت بوتیک هتل با هتل معمولی را بتوان در تعادل بین مجلل بودن و راحتی، طراحی داخلی شیک و در عین حال فضایی دنج و شبیه خانه دانست. ضمن اینکه این نوع هتل ها به طور خاص بر خدمات مشتری متمرکز هستند. به طور مثال در یک هتل معمولی شاید برای یک بطری آب معدنی مجبور به پرداخت هزینه باشید، اما بوتیک هتل آن را به طور رایگان در اختیار تمام مشتریان خود قرار می دهد. به همین دلیل است که این هتل ها پرسنل بیشتری دارند و یک نفر مسئول تمام بخش ها نیست.

نحوه دسترسی به بوتیک هتل سنتی داروش

آدرس : شیراز، محله‌ تاریخی سنگ سیاه، خیابان ۹ دی، کوچه سر باغ، پلاک ۱۱۸

بوتیک هتل سنتی داروش
بوتیک هتل سنتی داروش

           
 

نظر کاربران :

  • لعیا یعقوبی

    عالی هم توضیحات هم مجموعه.

    ۱۴ آذر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • بهزاد عبداللهیان پور

      شاید ظاهرش جذاب باشه که ما همین اشتباه رو کردیم و تجربه بسیار بدی از اقامت در داروش داشتیم. حداکثر بعنوان یه کافه معمولی میشه یک ساعت روی صندلی های نا راحت حیاطش نشست

      ۲۳ اسفند, ۱۳۹۹

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *