جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی عطارد

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ خرداد ۱۳۹۹

اقامتگاه بومگردی عطارد اقامتگاهی است که در روستای شیخعلی توسه در شهرستان رودبار واقع شده است .محوطه و محیط داخلی این خانه بومی به سبک سنتی ساخته و تزیین شده است و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافرین عزیز می باشد.اقامتگاه بوم گردی عطارد دارای ۴ باب اتاق کف خواب ۹ متری به ظرفیت ۴ نفر می باشد و در مجموع این اقامتگاه امکان اسکان و پذیرایی از ۲۰ گردشگر را دارد.

IMG 20200515 122528 435 اقامتگاه بومگردی عطارد

تمامی اتاق های اقامتگاه بومگردی عطارد فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت فرنگی و توالت ایرانی) و حمام اختصاصی می باشند و مسافرین محترم باید از سرویس بهداشتی (توالت فرنگی و توالت ایرانی) و حمام به صورت مشترک استفاده نمایند. این اقامتگاه سنتی و زیبا در دل منطقه ای بکر و سر سبز محیطی متفاوت را برای گردشگران و طبیعت دوستان عزیز فراهم کرده است تا لحظات خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند.

IMG 20200515 122528 337 اقامتگاه بومگردی عطارد

در اقامتگاه بومگردی عطارد انواع غذاهای محلی منطقه نظیر انار ویچ، ترش واش، میرزا قاسمی، فسنجان، باقالاقاتق، ترشی تره و … تهیه می شود که مسافرین عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند.از دیگر امکانات این بوم گردی می توان به پارکینگ اختصاصی غیر مسقف به ظرفیت ۱۰ خودرو، سیستم گرمایش بخاری گازی و بخاری هیزمی، زمین فوتبال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز اشاره کرد. لازم به ذکر است با توجه به موقعیت اقامتگاه در منطقه ای بکر و خوش آب و هوا سیستم سرمایش برای اتاق ها در نظر گرفته نشده است.

اقامتگاه بوم گردی عطارد در روستای شیخعلی در فاصله ۴۸ کیلومتری شهرستان رودبار و در فاصله ۳۴ کیلومتر مرکز استان (رشت) واقع شده است و بهترین فصل سفر به این منطقه سرسبز و زیبا فصل بهار و تابستان است.از جمله جاذبه های گردشگری منطقه که هر ساله طبیعت دوستان زیادی را به سوی خود جذب می کند می توان طبیعت بکر و شالیزارها، جنگل های هیرکانی، آبشار ها، دریاچه سد سنگسر، دریاچه سد سفیدرود، پارک ساحلی آستانه اشرفیه، پارک ساحلی کیسم، منطقه حفاظت شده سیاهرود و دریاچه ویستان را نام برد.

IMG 20200515 122528 434 اقامتگاه بومگردی عطارد
IMG 20200515 122528 436 اقامتگاه بومگردی عطارد

 

این مطلب توسط جناب آقای یاسین علی بیگی ارسال شده است .

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد