رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ خرداد ۱۳۹۳

شوش گزینه اصلی ایران برای ثبت جهانی در سال ۲۰۱۴ است

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ – اهواز- ایرنا- معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورگفت: شوش اصلی ترین گزینه جمهوری اسلامی ایران برای ثبت جهانی در سال ۲۰۱۴ است و باید همه برای این مهم کمک کنند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان ، ˈمحمدحسن طالبیانˈ روز گذشته (۹ خرداد) در بازدید سرزده از شهر تاریخی شوش اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی ، شوش را اصلی ترین گزینه برای ثبت جهانی سال۲۰۱۴ انتخاب کرده است.

وی افزود: در یک سال گذشته در شهر تاریخی شوش اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که از اقدامات پایگاه پژوهشی شوش و اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در این زمینه تشکر می شود.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه شهرداری شوش در آماده سازی این شهر نقش بسیار خوبی ایفا کرده، گفت: امسال شوش تحولا ت زیادی در بخش مدیریت شهری داشته و همسویی مدیریت شهری در شوش با پایگاه پژوهشی این شهرستان قابل تقدیر است.

طالبیان اظهارکرد: باید فعالیت های باقی مانده و اقدامات مدنظر تا حضور ارزیابان یونسکو اجرا شود و در این بین از استاندار خوزستان و معاون عمرانی استانداری که به جد پیگیر ثبت جهانی شوش هستند تشکر می شود.

وی تاکید کرد: شوش دارای ارزش بسیار زیادی در بخش معماری و باستان شناسی است و ثبت جهانی این شهر تاریخی می تواند شرایط موجود در این شهر را به کلی تغییر دهد.

81183679-5730249 شوش گزینه اصلی ایران برای ثبت جهانی در سال 2014 است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *