جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شوش گزینه اصلی ایران برای ثبت جهانی در سال ۲۰۱۴ است

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ خرداد ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ – اهواز- ایرنا- معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورگفت: شوش اصلی ترین گزینه جمهوری اسلامی ایران برای ثبت جهانی در سال ۲۰۱۴ است و باید همه برای این مهم کمک کنند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان ، ˈمحمدحسن طالبیانˈ روز گذشته (۹ خرداد) در بازدید سرزده از شهر تاریخی شوش اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی ، شوش را اصلی ترین گزینه برای ثبت جهانی سال۲۰۱۴ انتخاب کرده است.

وی افزود: در یک سال گذشته در شهر تاریخی شوش اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که از اقدامات پایگاه پژوهشی شوش و اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در این زمینه تشکر می شود.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه شهرداری شوش در آماده سازی این شهر نقش بسیار خوبی ایفا کرده، گفت: امسال شوش تحولا ت زیادی در بخش مدیریت شهری داشته و همسویی مدیریت شهری در شوش با پایگاه پژوهشی این شهرستان قابل تقدیر است.

طالبیان اظهارکرد: باید فعالیت های باقی مانده و اقدامات مدنظر تا حضور ارزیابان یونسکو اجرا شود و در این بین از استاندار خوزستان و معاون عمرانی استانداری که به جد پیگیر ثبت جهانی شوش هستند تشکر می شود.

وی تاکید کرد: شوش دارای ارزش بسیار زیادی در بخش معماری و باستان شناسی است و ثبت جهانی این شهر تاریخی می تواند شرایط موجود در این شهر را به کلی تغییر دهد.

81183679 5730249 شوش گزینه اصلی ایران برای ثبت جهانی در سال 2014 است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد