جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راه های آسان برای مهاجرت به کانادا

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ آبان ۱۴۰۱

کانادا یکی از مهاجرپذیر ترین کشور ها در کل دنیا محسوب میشود. این کشور بخاطر شرایط مطلوب کاری و اقامتی، خواهان زیادی برای مهاجرت دارد. یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن مهاجرت به کانادا، پاسپورت این کشور است که در رتبه ۱۶ پاسپورت های قدرتمند جهان قرار میگیرد. در واقع شما می توانید با این پاسپورت به ۱۱۳ کشور دنیا بدون داشتن ویزا سفر کنید. اما امکان دارد این سوال برایتان پیش آید که حالا ارزانترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

کانادا راه های آسان برای مهاجرت به کانادا
برای تشخیص بهترین روش مهاجرت به کانادا ، نیاز است که ابتدا شما با انواع اقامت در کانادا آشنایی داشته باشید. اقامت کانادا به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود. دسته اول اقامت های موقت هستند که در دسته بندی های مختلف و اهداف مختلفی قرار می گیرند. این دسته بندی ها شامل کار، تحصیل، ایجاد شغل، سرمایه گذاری یا شرکت در جلسات و سمینارها می شود. دسته ی دوم اقامت دائم هستند که افراد، کانادا را برای ادامه زندگی خود با اهداف مختلف انتخاب میکنند و میخواهند برای همیشه در کانادا زندگی کنند یا اینکه هر وقت خواستند به کانادا بروند و در آنجا ماندگار شوند. البته افراد زیادی در گام اول با ویزای موقت وارد کشور کانادا شدند اما بسته به شرایط و موقعیت خود توانستند ویزای دائم را نیز دریافت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایران کانادا در ارتباط باشید.

رایج ترین روش ها برای مهاجرت به کانادا

۱. مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی: شما میتوانید درخواست ویزای تحصیلی دهید و از طریق ادامه تحصیل ویزا بگیرید.
۲. مهاجرت از طریق ویزای کاری: از طریق ویزای کاری میتوانید اقامت دائم بگیرید و به عنوان نیروی انسانی فعالیت کنید.
۳. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری: شما در بخش های کارآفرینی، استارت آپ، خرید بیزینس، سرمایه گذاری های استانی میتوانید درخواست اخذ ویزا نمایید.
۴. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در بخش استارت آپ: یکی از روشهای جالب گرفتن اقامت در کانادا ثبت استارت آپ شماست. از این طریق شما میتوانید ویزای دائم برای خود وخانواده خود بگیرید.
۵. مهاجرت از طریق ثبت شرکت: در این روش مهاجرت شما میتوانید با ثبت شرکت های خصوصی، سهامی، مشارکتی و تعاونی اقدام به اخذ ویزا نمایید.
۶. مهاجرت از طریق خرید بیزینس: در این روش شما از طریق خرید یک کسب و کار اقدام به مهاجرت میکنید.
۷. مهاجرت از طریق خود اشتغالی: اگر در زمینه های ورزشی، هنری و فرهنگی فعالیت می کنید میتوانید از طریق ویزای خود اشتغالی اقدام کنید.
۸. مهاجرت از طریق ویزای اکسپرس اینتری: شما در این روش بسته به امتیازی که میگیرید میتوانید اقامت کانادا را دریافت نمایید. امتیازاتی که به شما داده میشود عبارتند از: میزان تحصیلات، سابقه کاریتان، سن، میزان تطبیق پذیری، داشتن پیشنهاد شغلی و مدارک زبان های فرانسه و انگلیسی.
۹. مهاجرت از طریق ازدواج: ازدواج با یکی از شهروندان قانونی کانادا، گزینه دیگری برای مهاجرت به این کشور است. البته این روش ساده ای نیست و مراحل مربوط به خود را دارد.

همه ما در مهاجرت به اولین چیزی که فکر می کنیم تامین آینده خود و خانواده مان و همچنین بدست آوردن جایگاه شغلی مناسب بسته به تخصص ماست. از این رو در تلاشیم کشور و مقصدی را برای خود انتخاب کنیم، که بتواند پاسخگوی نیاز های ما باشد و آینده خود و فرزندانمان در آنجا تامین شود. کشور کانادا یکی از گزینه های خوب برای مهاجرت محسوب می شود. در ادامه این بخش ما به بررسی هشت علت مهم پرطرفدار بودن مهاجرت به کانادا، خواهیم پرداخت :

۱. چون هم اقتصاد خوب و پیشرفته ای دارد و هم هر لحظه در حال رشد است.
۲. کانادا کشوری مهاجر پذیر است و افراد با قومیت و ملیت های گوناگون در آن زندگی می کنند.
۳. ویزای کانادا در زمره ویزاهای معتبر دنیاست و در رتبه ۱۶ جهان قرار دارد.
۴. تمامی شهروندان کانادایی تحت حمایت و پوشش خدمات بهداشتی و درمانی هستند.
۵. کشور کانادا در زمره بهترین کشورها برای تحصیل است و مدرک تحصیلی آن از اعتبار زیادی در دنیا برخوردار است.
۶. از نظر امنیت، کانادا در زمره امن ترین کشور های دنیا قرار دارد.
۷. زندگی در کانادا از کیفیت بالایی برخوردار است و شهروندان آن رفاه خوبی دارند.
۸.کانادا کشوریست که دارای مناظری دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوان و توریست پذیر است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *