رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ آبان ۱۴۰۱

هتل روتانا مشهد

اشتراک گذاری

هتل روتانا مشهد، هتلی لوکس در مشهد است که مالکیت اماراتی دارد . از نظر موقعیت جغرافیایی به بازار رضا، هتل الماس یک، رستوران هتل فردوس، استخر شهید صیاد شیرازی، چرم مشهد و پاساژ ساعت نزدیک است.مجموعه روتانا هتل در حال حاضر با ۸۵ مجموعه در ۲۶ شهر خاورمیانه و آفریقا حضور دارد. مجموعه هتل‌های روتانا، بعد از حضور در شهر کربلا، هدف بعدی خود را دو نقطه مهم یعنی شهر تهران به عنوان پایتخت رسمی ایران و مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران، انتخاب کردند.

عمر کدوری، معاون اجرایی و مدیر اجرایی روتانا است. وی معتقد است اگر بتوانیم سه یا چهار هتل در ایران تاسیس کنیم، تاجران و بازرگانان ایرانی هتل‌های روتانا را ببینند، فرصت‌های شغلی و تجاری زیادی به وجود می‌آید. او همچنین بیان می­کند: ایران موقعیت بسیار عالی به لحاظ اجتماعی و فرهنگی دارد. در این بین شهر مقدس مشهد که یک شهر محبوب زیارتی است، از هتل با تعداد کافی برخوردار نیست.

هتل روتانا با اینکه هنوز قابلیت اقامت ندارد؛ ولی جلوه بسیار زیبایی به شهر بخشیده و مطمئنا در آینده در لیست بهترین هتل‌های مشهد خواهد بود. آدرس هتل روتانا، خیابان امام رضا ۵، جنب هتل مدائن و با فاصله کمی از حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است.

هتل روتانا مشهد

مشخصات هتل روتانا مشهد

حتما هتل پنج ستاره‌ای مانند هتل روتانا، در اتاق‌های خود تمامی امکانات رفاهی اعم از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام اختصاصی، تلویزیون و…. را قرار خواهد داد. طراحان و مهندسان این هتل بزرگ، در طراحی اتاق‌ها نهایت دقت و ظرافت و تنوع را به کار برده‌­اند. اکنون به دلیل تمام نشدن کار ساخت و ساز، عکسی از اتاق‌های این هتل در دست نیست و ما تنها می‌توانیم عکس‌هایی را از منظره بیرون هتل به شما ارائه دهیم.

هتل روتانا، در زیر مجموعه هتل‌های اسلامی دبی قرار دارد و باید حداقل دارای دو رستوران باشد. با توجه به این موضوع، شما در آینده حتما از وجود دو رستوران شیک در این هتل بهره خواهید برد. علاوه بر رستوران، کافی شاپ هم احداث خواهد شد، تا مهمانان لحظات خوبی را در آنجا سپری کنند.

امکانات هتل روتانا مشهد

هتل روتانا، باید این شرایط را برای مسافران مهیا کند و خدمات و امکانات عالی و بی­نظیری را مثل مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، وان حمام در هر اتاق، سالن ماساژ، لاندری، نمازخانه، کافی شاپ، فروشگاه، آسانسور، پارکینگ، تاکسی سرویس و… ارائه دهد تا بتواند در زمره هتل‌های ۵ ستاره مشهد قرار گیرد.

نحوه دسترسی

آدرس : خراسان رضوی ، مشهد بلوار خیام – چهارراه خیام – مجتمع مشهد مال

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *