جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا

تاریخ بروزرسانی :
۱ تیر ۱۴۰۱

مهاجرت به کانادا یکی از مقاصد متقاضیان زندگی در خارج از کشور است. ثبات اقتصادی ، فرصت های کاری متنوع ، سیستم آموزشی کانادا و دسترسی به بازارهای مالی بین المللی این کشور را به یکی از جذاب ترین مقاصد مهاجران تبدیل کرده است. مهاجرت به کانادا از روش های مختلفی امکانپذیر است. متقاضیان اخذ اقامت کانادا باید با توجه به شرایط خود یکی از بهترین روش های مهاجرتی را انتخاب کنند. به صورت کلی اقامت کانادا از طریق روش هایی از قبیل : مهاجرت به کانادا از طریق کار، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند، ازدواج و غیره امکان پذیر است. هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا شرایط خاص خود را خواهند داشت. در ادامه این مقاله ضمن بررسی شرایط گرفتن اقامت کانادا، بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا بررسی می گردد.

یوکن 1 معرفی بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق کار به دو روش امکان پذیر است.

*دریافت جاب آفر
*مهاجرت از طریق برنامه ای اسکیل ورکر

مهاجرت به کانادا از طریق دریافت جاب آفر

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق کار ، گرفتن جاب آفر از یک کارفرما در کانادا است. متقاضیان ویزای کاری کانادا از طریق جاب آفر در صورتی که بتوانند جاب آفری از کانادا متناسب با تخصص خود دریافت کنند، می توانند برای دریافت ویزای کاری و مهاجرت به کانادا اقدام کنند. دریافت جاب آفر در کانادا نیازمند انجام مراحل اداری آن از طرف کارفرما می باشد. به صورت خلاصه در این روش کارفرما در اکثر موارد باید به اداره مهاجرت ثابت کند که تخصص مورد نیاز در کانادا وجود ندارد و وی برای تامین نیروی خود باید از خارج از کانادا اقدام کند. کارفرمایی که نیازمند استخدام نیرو از خارج از کانادا می باشد باید در این خصوص جهت دریافت تاییدیه و LMIA مثبت اقدام کند.

مهاجرت به کانادا از طریق کار (اسکیل ورکر)

مهاجرت به کانادا از طریق کار در روش اسکیل ورکر دارای روش های متنوعی است. برنامه های اسکیل ورکر کانادا به دو نوع اسکیل ورکر فدرال و ایالتی تقسیم می شود.

برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا

برنامه اسکیل ورکر کانادا در روش فدرال از طریق سیستم اکسپر اینتری کانادا نیروهای مورد نیاز خود را انتخاب می کند. در این روش متقاضیان مهاجرت کاری کانادا باید از فاکتورهایی نظیر سن ، تحصیلات، سابقه کار و نمره آیلتس امتیاز کسب کنند. افرادی که بالاترین امتیاز را در سیستم اکسپسر اینتری کسب کنند از شانس بالایی در دریافت دعوتنامه مهاجرتی برخوردار هستند. برنامه مهاجرت کاری اکسپرس اینتری یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا می باشد. مدت زمان دریافت اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری زیر یک سال می باشد. متقاضیان واجد شرایط در این روش، از همان ابتدا کارت پی آر کانادا را دریافت می کنند.

شرایط برنامه مهاجرت کاری (اسکیل ورکر فدرال)

سن : زیر ۳۳ سال
سابقه کار: حداقل ۳ سال
زبان: آیلتس ۸
تحصیلات : فوق لیسانس

علاوه بر فاکتور های فوق، عواملی از قبیل سابقه تحصیل در کانادا و یا داشتن سابقه کار در کانادا در این برنامه مهاجرتی می تواند امتیازات اضافه تری را برای متقاضیان مهاجرتی داشته باشد. افرادی که امتیاز لازم را برای اقدام از طریق این برنامه مهاجرتی ندارند می توانند با انتخاب روش مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل ، امتیاز خود را در برنامه های مهاجرت کاری کانادا (اسکیل ورکر) افزایش دهند.

شرایط برنامه اسکیل ورکر ایالتی

مهاجرت به کانادا از طریق کار از روش برنامه های ایالتی کانادا نیز یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا است. اکثر ایالت های کانادا برنامه های مهاجرت کاری خاص خود را دارد. در این میان برنامه مهاجرت کاری ایالت ساسکاچوان از محبوبیت بالایی برخوردار است. متقاضیان این روش مهاجرتی باید بتوانند از طریق عواملی نظیر، سابقه تحصیل، سابقه کار، نمره زبان و سن حداقل امتیاز مورد نیاز این برنامه را کسب کنند. با توجه به رقابت که در این برنامه مهاجرتی کاری کانادا وجود دارد افرادی با شرایط زیر شانس دریافت ویزای کاری کانادا را خواهند داشت.

سن : زیر ۳۴ سال
سابقه کار: حداقل ۱۰ سال
زبان: آیلتس ۷
تحصیلات : حداقل فوق لیسانس

متقاضیانی که سن آن ها بالای ۳۴ سال است، با ارائه مدرک زبان فرانسوی در کنار مدرک آیلتس تا سن ۴۵ سالگی همچنان می توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق برنامه کاری ایالت ساسکاچوان اقدام کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یکی دیگر از سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا است. این پروسه به دو بخش دریافت پذیرش تحصیلی کانادا و ویزای تحصیلی کانادا تقسیم می شود. متقاضیان تحصیل در کانادا باید در ابتدا برای گرفتن پذیرش تحصیلی از یکی از مراکز معتبر آموزشی کانادا اقدام کنند . سپس با اخذ پذیرش تحصیلی با ارائه مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای دانشجویی کانادا اقدام کنند. از آنجایی که پیش نیاز اکثر برنامه های مهاجرت کاری کانادا داشتن سابقه تحصیل در کانادا است، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می تواند اخذ اقامت کانادا را برای دانشجویان بین المللی تسهیل کند. خوشبختانه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در همه مقاطع تحصیلی از مدارس کانادا تا مقاطع دانشگاهی امکان پذیر است.

تحصیل در کالج و دانشگاه های کانادا بدون مدرک زبان نیز در برخی از موسسات آموزشی امکان پذیر می باشد. متقاضیان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان باید ابتدا در دوره زبانی که موسسه آموزشی برای آن ها تدارک دیده شرکت کرده و سپس در دوره اصلی خود ادامه تحصیل نمایند.

افرادی متاهلی که برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل اقدام می کنند می توانند همزمان برای همسر خود ویزای کار درخواست نمایند. تحصیل فرزندان این افراد در مدارس کانادا رایگان است.

تحصیل رایگان در کانادا و دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری در کانادا برای دانشجویان ممتاز امکان پذیر است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری با انتخاب یکی از روش های استارتاپ کانادا، ثبت شرکت و یا برنامه های کارآفرینی کانادا امکان پذیر است. ایالت های کانادا دارای برنامه های متنوع سرمایه گذاری می باشند. متقاضیان می توانند متناسب با شرایط خود یکی از مناسب ترین برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کنند. در ادامه ارزان ترین و آسان ترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را معرفی می کنیم.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری آلبرتا

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری آلبرتا یکی از ارزان ترین روش های سرمایه گذاری در کانادا است. شرایط این برنامه مهاجرتی به شرح زیر است.

حداقل مدرک تحصیلی : لیسانس
از فارغ التحصیلی متقاضی نباید بیشتر از یک سال گذشته باشد.
مدرک زبان : داشتن حداقل نمره ۵ آیلتس
سرمایه گذاری به مبلغ حداقل ۵۰ هزار دلار کانادا
داشتن سابقه مدیریت و یا مالکیت یک کسب و کار برای مدت حداقل ۶ ماه

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری پرینس ادوارد

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری پرینس ادوارد یکی از سریع ترین روش های سرمایه گذاری در کانادا است. شرایط این برنامه مهاجرتی به شرح زیر است.

حداقل مدرک تحصیلی : دیپلم
مدرک زبان : داشتن حداقل نمره ۴ آیلتس
سرمایه گذاری به مبلغ حداقل ۷۵ هزار دلار کانادا
داشتن سابقه مدیریت و یا مالکیت یک کسب و کار برای مدت حداقل ۳ سال

مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا

برنامه خود اشتغالی کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرت کانادا می باشد. مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی کانادا امکان پذیر است. هنرمندان و ورزشکارانی که شرایط این برنامه اقامتی را داشته باشند می توانند از این طریق برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند. شرایط مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا به شرح زیر است.

داشتن سابقه کار در زمینه های ورزشی و هنری به مدت ۲ سال در پنج سال گذشته
فعالیت متقاضیان باید در سطح کشوری و یا بین المللی باشد.
مدرک زبان : حداقل آیلتس ۵

مهاجرت به کانادا از طریق تولد

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند یکی از سوالات متقاضیان مهاجرتی می باشد. متقاضیان این روش مهاجرتی باید به این نکته توجه داشته باشند که تولد فرزند در کانادا فقط برای فرزند متولد شده اقامت دائم و پاسپورت کانادا منجرب به اقامت دائم و پاسپورت کانادا می شود و والدین نمی توانند در روش مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت دائم دریافت کنند. البته فرزند متولد شده در کانادا پس از ۱۸ سالگی می تواند برای والیدن خود درخواست اقامت نماید. مزیتی که مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند دارد این است که فرزند متولد در کانادا می تواند در مدارس کانادا به رایگان تحصیل کند و والدین وی نیز می توانند به واسطه او در کانادا زندگی کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یکی دیگر از راه های اخذ اقامت کانادا است. افرادی که با افراد مقیم دائم کانادا (افرادی که کارت پی آر دارند) و یا افرادی که سیتیزن کانادا ( پاسپورت کانادایی دارند) هستند ازدواج کنند موفق به دریافت اقامت دائم کانادا می شوند. این افراد می توانند پس از ۳ سال زندگی در کانادا برای گرفتن پاسپورت کانادایی اقدام کنند.

 

یوکن معرفی بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا

انتخاب بهترین روش های مهاجرت به کانادا با اخذ مشاوره با مشاورین موسسه مهاجریت یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا خانم نازنین بیتاژیان خدمات وکالت، مشاوره و ارزیابی شرایط مهاجرت را به صورت تخصصی ارائه می نماید. با اخذ مشاوره مهاجرتی با مشاور رسمی این موسسه سربع ترین و بهترین روش های مهاحرت به کانادا را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید. خدمات این موسسه شامل : اخذ پذیرش تحصیلی، اخذ ویزای دانشجویی کانادا، اخذ ویزای کاری کانادا، انجام پرونده های مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه گذاری و اسپانسرشیپ فامیلی و درخواست کارت پی آر و پاسپورت کانادا می باشد. جهت هماهنگی رزرو وقت مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت کانادا خانم بیتاژیان با واتس اپ دفتر کانادا ۰۰۱۵۱۴۴۲۴۰۴۰۰ در تماس باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد