جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بام تونل رسالت

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ مرداد ۱۳۹۹

بام تونل رسالت منظره ای متفاوت نسبت به تمام بام های تهران دارد، منظره ای که تراکم و صنعتی بودن تهران را مانند تابلویی پیش روی شما قرار می دهد.منظره ی این بام نسبت به سایر بام ها متفاوت تر است و شلوغی شهر را بیشتر نشانتان خواهد داد. به علاوه اینکه با قرارگیری در بام تونل رسالت به خوبی می توانید شاهد یک زندگی صنعتی در قلب تهران باشید.

بام تونل رسالت بام تونل رسالت

به همین دلیل هم این بام یکی از منحصر به فرد ترین بام ها در سطح شهر تهران است و همین موضوع این بام را از خاص ترین بام های پایتخت کرده است.شاید این بام در بین تمامی بام ها و بلندی های تهران، بهترین هوا را نداشته باشد ولی به دلیل نزدیکی به پارک نظامی گنجوی و به دلیل منظره ای که به تونل دارد، دارای طرفداران خاص خودش است.

تونل رسالت

تونل رسالت تونلی ۹۵۰ متری است که به محور ارتباطی متصل کننده شرق و غرب تهران در محدوده شمالی و شمال مرکزی تهران واقع شده و قسمتی از مسیر بزرگراه شرقی-غربی بزرگراه شهید قاسم سلیمانی نیز محسوب می‌شود. تونل رسالت که از ابعاد جغرافیایی تقریبا در میانه بزرگراه شهید قاسم سلیمانی و در حد فاصل دو بزرگراه آفریقا و کردستان و در مرز شمالی محدوده طرح کنترل ترافیک قرار دارد، حجم تردد سنگین وسایل نقلیه در محورهای موازی با آن شامل بزرگراه همت، خیابان‌های بهشتی و مطهری را بر دوش دارد. این تونل شامل دوقسمت است. قسمت اول دارای دو تونل که طول آن تقریباً ۸۲۲ متر و از میدان آفریقا تا دره نظامی گنجوی است و قسمت دوم دارای دو تونل بهم چسبیده که طول آن تقریباً برابر ۱۶۰ متر بوده که از دره نظامی گنجوی تا بعد از خیابان اسدآبادی امتداد می‌یابد.

بام تونل رسالت 2 بام تونل رسالت
در این تونل از سیستم‌های هوشمند استفاده شده‌است. سیستم نورپردازی و روشنایی در طول تونل با توجه به شرایط محیطی بیرونی و درونی تونل و متناسب با وضعیت دید راننده تنظیم می‌گردد. همچنین این سیستم در صورت افزایش غلظت آلاینده‌ها بر اثر افزایش بار ترافیکی در درون تونل از ورود خودروها به داخل آن جلوگیری می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان نظامی گنجوی، پارک نظامی گنجوی

بام تونل رسالت 3 بام تونل رسالت

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *