رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ تیر ۱۳۹۹

اسکای سنتر لواسان

اشتراک گذاری

مرکز خرید اسکای سنتر لواسان ، یکی از لاکچری‌ترین پاساژهای شمال تهران و لواسان محسوب می‌شود. امکانات و فضای استثنایی این مجتمع، خرید و گردش را برای مراجعه‌کنندگان راحت‌تر کرده است.این مجموعه که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است، ۱۷ هزار مترمربع زیر بنا دارد. البته زمین اصلی آن ۳۲۰۰ مترمربع است که ۹ طبقه را در خود جای داده است. ۵ طبقه این پاساژ در زیرزمین قرار دارد. یک طبقه همکف می‌باشد و ۳ طبقه روی آن قرار دارد. به طور کلی ۲۷ واحد تجاری مختلف در این مجموعه دیده می‌شود. در پاساژ اسکای سنتر بخش‌های متنوعی وجود دارد که گردش و خرید را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اسکای سنتر لواسان

حتی عاشقان طبیعت می‌توانند در راه‌روهای طبقه اول این پاساژ قدم بزنند و با منظره زیبای سد لتیان یا طبیعت سرسبز لواسان مواجه شوند. علاوه بر این، رستوران با غذاهای خوشمزه نیز در انتظار مراجعه‌کنندگان گرامی می‌باشد.مرکز خرید اسکای سنتر ، با طبیعت خوش آب و هوا و مناظر هیجان انگیز سد لتیان از مراکز خرید مفرح است.

فروشگاه گل و گیاه منتخب با عرضه گل های خوشبو در هایپر استار مرکز خرید اسکای سنتر، موجب طراوت روح است.این مرکز خرید نوساز و لاکچری مشتریان مخصوص به خودش را دارد؛ ییلاق‌نشینان تهران. اسکای‌سنتر با معماری کلاسیک و بسیار مجلل، پاتوق برندهای معتبر و معروف است و اگر همزمان بخواهید هم از هوای ارتفاعات اطراف تهران لذت ببرید و هم خرید کنید، محل بسیار مناسبی است. علاوه بر حضور برندهای معتبر، این مرکز خرید لوکس به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش، چشم‌انداز بی‌نظیری به سد لتیان و طبیعت اطرافش دارد. مانند دیگر مراکز خرید، در اسکای سنتر هم رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد و با وجود پارکینگ پرظرفیتش مشکلی برای جای پارک نخواهید داشت.

نماو دکوراسیون داخلی ساختمان،نمایانگرتجملات و طراحی سبک کلاسیکآن است. ستونهایی که زیباست و ظاهری رفیع دارند. گستردگی سقف های پرتجمل ساختمان، در حالی که نظم و هماهنگی را با عظمت و شکوه در هم آمیخته اند. بی شک خواهید اندیشید که براستی مرکز خرید اسکای سنتر،لاکچری ترینTrade Center در لواساناست.

به هرحال بدانید که مجتمع تازه تأسیس مرکز تجاریاسکای سنتردر سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. مرکز خرید اسکای سنتر با برخورداری از زیر بنای مفید ۱۷۰۰۰ مترمربعی خود، در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع ساخته شد.مرکزخرید اسکای سنتر، با نگاه جاودانه خود به آسمان آبی، در بلندای ۹ طبقه که پنج طبقه آن در زیر زمین و سه طبقه در بالای همکف قرار دارد، نمود ظاهری می یابد. البته بدانید که ۲۷ فروشگاه و واحد تجاری در Shopping Center وجود دارد.

در گوشه گوشه مرکز خرید اسکای سنتر احساس جذابیت محیط، همچنین شکوه و عظمت بنا شما را درگیر خود می نماید. حتی برندهای گرانقیمت پاساژ اسکای سنترلواسان نیز هرگز نمی توانند شما را از گردشگری این بازار مدرن، دلفریب و طبیعت پاک لواسان، پشیمان سازند.

اسکای سنتر لواسان

امکانات اسکای سنتر

امکانات مرکز خرید این مجتمع دارای برترین امکانات و فضاهای موجود می‌باشد. فضای دنج و آرامش‌بخشی که دارد، افراد زیادی را به سمت خود می‌کشد. آسانسورهای متعدد و پله‌برقی‌هایی که در این مجموعه قرار دارند، رفت و آمد بین طبقات را راحت‌تر کرده‌اند. البته مهم‌تر از همه این‌ها، هایپر مارکت این پاساژ می‌باشد.
مراجعه‌کنندگان می‌توانند یک خرید آسان و لذت‌بخش را در این پاساژ تجربه کنند. اما هیچ کدام از این موارد، جایگزین فروشگاه بزرگ کتاب در پاساژ نمی‌شود. علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند به این مجموعه سر بزنند و از فضای جذاب آن استفاده کنند. انواع کتاب، صنایع دستی، محصولات فرهنگی متنوع و نوشت‌افزار، موسیقی و … در این مجموعه عرضه می‌شود.

کتاب فروشی اسکای سنتر لواسان

این کتابفروشی در فضایی به مساحت ۱۱۵متر مربع، ترکیبی از کتاب، موسیقی، کالاهای فرهنگی، صنایع دستی و لوازم‌التحریر را برای ساکنان لواسان و شمال و شمال شرق تهران فراهم کرده است. این مجموعه با حمایت انتشارات آوند دانش و همراه علم راه‌اندازی شده است. برگزاری ایونت‌های فرهنگی شامل رونمایی کتاب و موسیقی، برگزاری جشنواره‌های مناسبتی و دورهمی‌های فرهنگی، از برنامه‌های این کتابفروشی است.

اسکای سنتر لواسان

پارکینگ مجموعه

پارکینگ این مرکز تجاری دارای ۴ طبقه پارکینگ می‌باشد که ۲۰۰ واحد اختصاصی را در خود جای داده است. این مجموعه در طبقات -۵ تا -۲ واقع شده‌ است. پس به هیچ عنوان نگران پارک ماشین خود نباشید و آن را با خیال راحت در این قسمت پارک کنید.

اسکای سنتر لواسان

خوراکی ها

حتماً پس از پیاده روی در مرکز خرید اسکای سنتر، هوس خوردن غذاهای ایرانی، فرنگی و یا لبنانی را خواهید نمود. پس با خیال جمع به سراغ رستوران کوبابا، در مرکز خرید اسکای سنتر بروید. این رستوران با فضای دل انگیز و دلباز، همچنین با چشم انداز مناظر شگفت انگیز، شنیدن موزیک شاد و دکوراسیون زیبای خود آماده پذیرایی از شماست.
شما می توانید غذا را با مزه های گرم مانند،سمبوسه گوشت و جعفری یا سیب زمینی تند لبنانی شروع نمایید. صبر کنید به عنوان پیش غذا بهتر است،حمص سنتی یا انواع سالاد نظیر فتوشیا سزار را انتخاب کنید.همچنین بدانید که در انتخاب کباب آدانا با برنج خوش عطر یا غذاهایی ایتالیایی مانند انواع پیتزا، اسپاگتی، لازانیا و … مختارید. ضمناً بهتر است در انتهای غذا لیموناد یا شربت آلوورا را نیز در مرکز خرید اسکای سنتر،نوش جان نمایید.
از دیگر کافه های مرکز خرید اسکای سنتر، کافه هوگوناست. باید بدانید که در رستورانها و کافه های مرکز خرید اسکای سنتر، برخورداری از فضای زیبا و مناظر دل انگیز، امری عادی است. در کافه هوگون سالاد کاهوی گردو و پس از آن پنینیبیکن یا رپ مرغ و بادمجان را در نظر داشته باشید.
صبحانه ایرانی یا امریکایی هوگون نیز دلچسب است. تازه می توانید بجای همه اینها از انواع کیک کوکی پای سیب و … یکی را انتخاب و با دمنوش هوگون میل نمایید. همچنین بدانید رستوران فرنگی و ایرانی تومو، رستوران و کافی شاپ گامی لند و کافه قنادی Cook نیز در مرکز خرید اسکای سنتر شعبه دارند.

اسکای سنتر لواسان

نحوه دسترسی به اسکای سنتر لواسان

آدرس:تهران ، لواسان ، بلوار امام خمینی

اسکای سنتر لواسان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *