جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کدام هتل های ۴ ستاره کیش را برای اقامت ارزانتر انتخاب کنیم؟

تاریخ بروزرسانی :
۷ دی ۱۴۰۱

از بین شهرهای توریستی ایران که مسافرات به آن‌ها حسابی رونق دارد، کیش در میان گردشگران داخلی و خارجی همواره یکی از بهترین گزینه‌ها بوده است. تفریحات آبی هیجان ‌انگیز، مراکز خرید لوکس و متنوع، بناهای تاریخی جذاب و رستوران ‌های باکیفیت این جزیره مرجانی زیبا را به بهشت گردشگران تبدیل کرده است. اگر شما هم قصد سفر به این جزیره را داشته باشید، احتمالا رزرو هتل کیش اولین چیزی است که ذهن شما را درگیر خواهد کرد. از این رو، در مطلب حاضر قرار است ۵ مورد از بهترین هتل های کیش به انتخاب مسافران را به شما معرفی کنیم تا در زمان رزرو هتل، راحت‌تر بتوانید در مورد گزینه‌های مورد نظرتان تصمیم‌گیری کنید. با ما همراه باشید.

۱. هتل لیلیوم کیش، بهترین گزینه برای علاقمندان به خرید

کیش کدام هتل های 4 ستاره کیش را برای اقامت ارزانتر انتخاب کنیم؟

هتل لیلیوم کیش یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره کیش است که در سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسیده و تعدادی از بهترین مراکز خرید کیش از جمله پانیذ، سارینا ۲ و پردیس ۱ و ۲ در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. از این رو، اگر با قصد خرید به کیش سفر می‌کنید، از بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شود. از سوی دیگر، هتل لیلیوم تنها به‌اندازه ۳ دقیقه رانندگی با ساحل کیش فاصله دارد و با توجه به سطح خدمات و امکانات رفاهی، اقامتی راحت در قلب جزیره مرجانی کیش را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی

امکانات: اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، آب رایگان، اتاق ‌های بالکن ‌دار، چای‌ ساز، اتاق چمدان، کافی‌ شاپ، صندوق امانات، چایخانه سنتی، فضای سبز، نمازخانه، خدمات تهیه بلیط و…

۲. هتل سورینت مریم، اروپایی ترین هتل کیش

نزدیک به یک دهه است که هتل سورینت مریم کیش از مسافران جزیره پذیرایی می‌کند و با امکانات رفاهی عالی و معماری باروکی زیبای خود، به یکی از محبوب‌ترین گزینه ‌های مسافران در زمان سفر به کیش تبدیل شده است. علاوه بر ارائه امکاناتی با کلاس جهانی، این هتل تنها به‌اندازه ۲ دقیقه رانندگی با ساحل خلیج فارس فاصله دارد و بعضی از مراکز خرید معروف کیش نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. در رزرو هتل سورینت مریم هیچ تردیدی به خود راه ندهید.

آدرس: كيش، ميدان امير كبير

امکانات: ترانسفر فرودگاهی رایگان، اتاق‌های بالکن ‌دار، خدمات کرایه خودرو، خودپرداز، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، نمازخانه، آرایشگاه زنانه، چای‌ ساز، صبحانه رایگان، تلویزیون، یخچال و….

۳. هتل فلامینگو، از نزدیک ترین هتل های ساحلی کیش

 

کیش 1 کدام هتل های 4 ستاره کیش را برای اقامت ارزانتر انتخاب کنیم؟

هتل فلامینگو، یکی از قدیمی ترین هتل های کیش است و با ربع قرن تجربه در زمینه هتلداری و استقبال از مسافران جزیره، گزینه ایده‌آلی برای تجربه اقامتی دلچسب و راحت در جزیره کیش است. علاوه بر اینکه امکانات رفاهی بسیار خوبی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده، نزدیکی به دریا نیز از دیگر دلایلی است که بسیاری از مسافران را به رزرو هتل فلامینگو کیش ترغیب می‌کند. همچنین، مراکز خریدی مانند ونوس، زیتون، مروارید و… نیز فاصله بسیار کمی با این هتل دارند و به همین دلیل، نباید در انتخاب آن کوچک‌ترین تردیدی به خود راه دهید.

آدرس: كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

امکانات: ترانسفر فرودگاهی رایگان، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان، چایخانه سنتی، خودپرداز، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، خدمات برای معلولین، صبحانه رایگان، چای‌ساز، یخچال، تلویزیون و…

۴. هتل صدف، از بهترین هتل های ۴ ستاره کیش

اگرچه از زمان احداث هتل تا حالا تنها ۲۰ سال می‌گذرد، اما برای ارتقا کیفیت سطح خدمات و افزایش آرامش و رفاه مشتریان، ساختمان هتل در سال ۱۳۹۲ تحت بازسازی قرار گرفته است. هتل صدف کیش ۵۵ واحد اقامتی دارد که به بهترین امکانات رفاهی ممکن مجهز شده‌اند و با چشم‌انداز دیدنی و جذاب خود، اقامت دلنشین و راحتی را برای شما رقم می‌زنند. در کنار امکانات رفاهی عالی، این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و با رزرو اتاق در آن، به‌راحتی می‌توانید به مکان‌های مورد نظرتان در کیش دسترسی داشته باشید.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر

امکانات: ترانسفر فرودگاهی رایگان، آتلیه، فضای سبز، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، نمازخانه، کافی‌شاپ، آب رایگان در روز ورود، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق ‌ها، یخچال، چای‌ ساز، دراور و…

۵. هتل ارم با اتاق‌ های رو به دریا

 

کیش 2 کدام هتل های 4 ستاره کیش را برای اقامت ارزانتر انتخاب کنیم؟

از مهم‌ترین دلایلی که بسیاری از مسافران هتل ارم کیش را برای اقامت در این هتل انتخاب می‌کنند، اتاق ‌هایی آن است که اغلبشان چشم‌اندازی رو به دریا دارند. حتی بعضی از این اتاق‌ ها بالکن دارند و از فراز آن‌ها می‌توانید زیباترین مناظر از ساحل خلیج فارس را مشاهده کنید. علاوه بر این، هتل به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده و اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، با خیال راحت می‌توانید به رزرو هتل ارم کیش اقدام کنید.

آدرس: كيش، بلوار خيام

امکانات: استقبال فرودگاهی، کتابخانه، آرایشگاه، کافی شاپ، خدمات تور و بلیط، رستوران بام، اتاق چمدان، سونا، جکوزی، کافی نت، استخر، پارک کودک، سالن بیلیارد، مرکز خرید، فضای سبز، دراور، چای‌ ساز، چای ‌ساز، کمد لباس، صندوق امانات، تلویزون و…

رزرو هتل ارزان کیش در فلای تودی

با توجه به رونق گردشگری در کیش، هتل‌ های زیادی در این جزیره ساخته شده و همین مسئله هم در زمان سفر، انتخاب گزینه مناسب برای رزرو را بسیار سخت می‌کند. در این مطلب، ۵ مورد از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران را معرفی کردیم تا اطلاعات مفیدی را برای رزرو هتل در زمان سفر به کیش در اختیارتان قرار دهیم. برای رزرو این هتل‌ها و سایر هتل های کیش، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کرده و از بخش هتل ‌های داخلی، گزینه‌های مختلف را بررسی و مشاهده کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل، سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *