جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آیا می توان بلیط لحظه آخری مشهد اصفهان خرید؟

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ خرداد ۱۴۰۲

اصفهان یکی از آن شهرهای کشورمان است که یا به آن سفر کرده‌اید یا در آینده به آن سفر خواهید کرد. اگر تا‌به‌حال به «نصف جهان» نرفته‌اید، مطمئن باشید که یک روز خاطرات سفر به این شهر جادویی کشورمان در ذهنتان ثبت خواهد شد. کمتر شهری در ایران به اندازه اصفهان مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و هر سال تعداد زیادی به این شهر سفر می‌کنند. جاذبه‌های طبیعی زیبا، بناهای تاریخی بی‌شمار، معماری خاص و جذاب شهر، فرهنگ شیرین و غنی مردم، غذاهای لذیذ و البته سوغاتی‌های خوشمزه اصفهان از دلایل اصلی سفر به اصفهان هستند. در این مطلب هرچه را که درباره خرید بلیط مشهد اصفهان و سفر به این شهر باید بدانید، به شما می‌گوییم.

بلیط لحظه آخری آیا می توان بلیط لحظه آخری مشهد اصفهان خرید؟

بهترین زمان سفر به اصفهان کی است؟

شهر اصفهان در مرکز ایران و در منطقه‌ای کویری و خشک قرار گرفته است. به همین دلیل، تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های بسیار سردی دارد. همانند بیشتر شهرهای کشورمان، آب و هوای اصفهان در فصل بهار رویایی و کاملا مطلوب می‌شود و گردشگران زیادی، این فصل را برای سفر به اصفهان انتخاب می‌کنند.
البته در ایام نوروز، اصفهان بسیار شلوغ می‌شود و شاید بهتر باشد که سفرتان را برای بعد از تعطیلات بگذارید. حتی بهتر است برای سفر در ماه اردیبهشت برنامه‌ریزی کنید؛ چراکه در این ماه، گل‌های رنگارنگ و درختان سرسبز همه باغ‌ها و معابر شهر را تزئین و زیبایی اصفهان را صدبرابر می‌کنند.

پاییز هم مثل بهار، فصل مناسبی برای سفر به اصفهان محسوب می‌شود. مخصوصا از مهر تا اواسط آبان، هوا بسیار دل‌انگیز و عالی است و رنگ‌های پاییزی، جلوه کاملا متفاوتی به شهر می‌دهند. در این فصل تعداد گردشگران هم بسیار کم می‌شود و می‌توانید به دور از هیاهوی آن‌ها از جاذبه‌های اصفهان لذت ببرید.

فاصله هوایی مشهد و اصفهان چقدر است و پرواز مشهد اصفهان چقدر طول می‌کشد؟

فاصله هوایی بین شهرهای مشهد و اصفهان حدود ۸۱۲ کیلومتر است. پرواز از مشهد اصفهان به‌طور میانگین حدود یک ساعت و بیست دقیقه زمان می‌برد.

پرواز مشهد اصفهان در چه روزهایی و توسط کدام ایرلاین‌ها انجام می‌شود؟

همه پروازهای بین مشهد و اصفهان به‌طور مستقیم و در تمام روزهای هفته انجام می‌شود. اما، ساعت این پروازها بستگی به برنامه ایرلاین‌ها دارد. در حال حاضر تنها خطوط هوایی وارش، ایران ایر و کاسپین در مسیر مشهد به اصفهان پرواز دارند.

بهترین زمان خرید بلیط مشهد اصفهان کی است؟

پاسخ این سوال بستگی به هدفتان از سفر دارد. اگر به دنبال سفر در مطلوب‌ترین فصل سال هستید، بلیط را برای فصل بهار بگیرید. اگر به دنبال ارزان‌ترین بلیط می‌گردید، از اواخر پاییز تا اواخر زمستان قیمت بلیط‌ها به حداقل خودشان می‌رسند.

بلیط لحظه آخری1 آیا می توان بلیط لحظه آخری مشهد اصفهان خرید؟

بلیط پرواز مشهد به اصفهان چه قیمتی دارد؟

قیمت بلیط به چند متغیر وابسته است. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط به زمان خرید آن بر می‌گردد که در قسمت قبل توضیح دادیم. به جز این مورد، کلاس پرواز هواپیما یکی از عوامل اصلی تعیین‌کننده قیمت بلیط مشهد اصفهان محسوب می‌شود. بلیط‌های بلیط‌های بیزنس کلاس قیمت بالاتری نسبت به بلیط‌های کلاس اکونومی دارند. تفاوت این دو بلیط در نوع صندلی و خدماتی است به در پرواز به مسافران ارائه می‌شود.

نکاتی درباره خرید بلیط ارزان

برای آن‌که هزینه بلیطتان کمتر شود، حتما بلیط را به‌صورت رفت و برگشت بخرید. قیمت بلیط‌های دوطرفه همیشه ارزان‌تر از دو بلیط یک‌طرفه است. قیمت بلیط در روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی معمولا بالاتر از روزهای وسط هفته و عادی است. پس، بلیط مشهد اصفهان را در روزهای وسط هفته خریداری کنید.

آیا بلیط‌های چارتری برای سفر به اصفهان از مشهد وجود دارد؟

فرودگاه اصفهان یکی از مقاصد اصلی پروازهای مشهد است و بلیط‌های چارتری زیادی برای آن وجود دارند. شما می‌توانید به‌راحتی بلیط‌های چارتری پرواز مشهد اصفهان را از روش‌های مختلف خریداری کنید.

آیا بلیط‌های لحظه آخری برای پرواز مشهد اصفهان پیدا می‌شوند؟

در یک کلام بله؛ بلیط‌های لحظه آخری برای این پرواز وجود دارند و شانس شما برای پیداکردن آن‌ها در فصل‌های خلوت‌تر اصفهان بیشتر است. البته این بلیط‌ها در شرایطی به کارتان می‌آیند که چمدان‌هایتان را بسته و آماده سفر باشید.

در پرواز مشهد اصفهان چه مقدار بار میتوانیم ببریم؟

میزان بار مجاز به کلاس پرواز و نوع ایرلاین انتخابی‌تان بستگی دارد. معمولا با بلیط‌های اکونومی مجاز به بردن ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم بار اصلی و ۵ کیلوگرم بار دستی هستید. اگر بار شما بیشتر از این مقدار باشد، باید جریمه آن را پرداخت و در زمان خرید بلیط حتما مقدار بار مجاز را از روی بلیط چک کنید.

بلیط لحظه آخری2 آیا می توان بلیط لحظه آخری مشهد اصفهان خرید؟

بلیط لحظه آخری مشهد اصفهان را از فلای تودی بخرید

درصورتی‌که تصمیم به سفر به اصفهان گرفتید، بلیط پروازتان را از فلای تودی بخرید. سایت فلای تودی تمام بلیط‌های موجود برای این پرواز را در کنار هم به شما نشان می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را به‌سادگی با هم مقایسه کنید. پس‌از انتخاب بهترین بلیط، تنها با چند کلیک ساده آن را بخرید. اگر بلیط چارتری و لحظه آخری مشهد اصفهان هم موجود باشد، سایت فلای تودی آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. به جز خرید بلیط مشهد اصفهان، امکان رزرو بهترین هتل‌های اصفهان هم در سایت فلای تودی برایتان فراهم است. همچنین می‌توانید سایر خدمات سفر مثل ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفات را با تخفیف ویژه از فلای تودی بخرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد