رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ خرداد ۱۴۰۲

معرفی بازیهای سرگرم کننده برای بزرگسالان در کمپینگ

اشتراک گذاری

برای دوری از شلوغی شهر و ترافیک و آلودگی کمپینگ و رفتن به طبیعت بهترین راهکار است. برای داشتن کمپینگی سرگرم کننده ما در این مطلب به معرفی بازیهای سرگرم کننده برای بزرگسالان در کمپینگ پرداخته ایم تا بیشتر لذت ببرید. بازی‌ها فقط برای بچه‌ها نیستند! بازی های کمپینگ زیادی برای بزرگسالان وجود دارد که می توانید انجام دهید! این بازی ها میتوانند یک راه سرگرم کننده برای برقراری ارتباط، گذراندن زمان با کیفیت با همسر خود و یا دوستانتان باشد. ما می خواهیم مطمئن شویم که بهترین زمان ممکن را سپری می کنید و خاطرات خوبی را رقم می زنید.

بازیهای سرگرم کننده

بازی های نوستالژی آسان

۲۰ سوال

یک شی را انتخاب کنید. همسر شما یا دوستتان اکنون از شما ۲۰ سوال مختلف می پرسد که امیدواریم به او کمک کند تا حدس بزند که هدف مخفی شما چیست. دور بعدی، جای خود را عوض کنید!

من کی هستم؟

تنها چیزی که نیاز دارید یک خودکار و چند یادداشت پس از آن است. به یک شخص فکر کنید، نام او را روی کاغذ آن بنویسید و آن را روی پیشانی همسرتان بچسبانید. شخص مهم شما نیز همین کار را خواهد کرد. دسته بندی افراد را با هم انتخاب کنید. به عنوان مثال:
سیاستمداران
ورزشکاران
افراد مشهور
بازیگران خارجی و غیره

هدف شما این است که حدس بزنید شخصی که روی پیشانی خود دارید کیست. شما فقط می توانید سوال بله یا خیر بپرسید و می توانید تا زمانی که یک “نه” دریافت نکنید به پرسیدن سوال ادامه دهید.

سپس، طرف مقابلتان می تواند شروع کند. این کار تا زمانی ادامه می یابد که هر دو نامی را که روی کاغذ نوشته اید حدس بزنید.

بازیهای سرگرم کننده

داستان های کمپ آتش

چند دسته از داستان هایی را که قرار است بگویید انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک داستان ترسناک، اولین شغل شما، اولین قرار شما، اولین باری که به کمپینگ رفتید و غیره. بسته به مدت زمانی که شما دو نفر با هم بوده‌اید و البته علایقتان، می‌توانید دسته‌ها را به طور نامحدود تطبیق دهید. یک آتش خوب درست کنید، از چای یا شکلات داغ لذت ببرید و بگذارید عصر داستان شروع شود.

گوش کن و نقاشی کن

ارتباط کلیدی برای رابطه خوب است و با مهارت های خوب گوش دادن شروع می شود. برای این بازی کمپینگ ، هر یک از شما به یک خودکار و چیزی برای کشیدن نیاز دارید – مثلاً یک تکه کاغذ یا یک صفحه مقوایی.
پشت به پشت خواهید نشست. یکی از شما شروع به توصیف یک صحنه می کند و دیگری باید با دقت گوش کند و آنچه را که می شنود ترسیم کند. مطمئن شوید که از صفت های زیادی استفاده می کنید و در توضیحات خود واضح هستند.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید ببینید که آیا همسرتان یا دوستتان آنچه را که در ذهنتان داشتید کشیده است یا خیر. دور بعد می توانید نقش ها را تغییر دهید.

آنها چه کسانی هستند؟

این برای زوج هایی که بسیار مراقب هستند عالی است. این بازی همچنین می تواند هنگام رانندگی، پیاده روی یا زمانی که در حال راه اندازی کمپ هستید، انجام شود. شما و همسرتان شخص یا زوجی را که در راه ملاقات می کنید و یا می بینید انتخاب می کنید. سپس، داستان زندگی آنها را طبق برداشت اول خود خواهید ساخت.

ما چند سوال برای کمک به شما در ایجاد داستان زندگی آنها داریم:

۱- آنها چه کسانی هستند؟

۲- نام آن ها چیست؟

۳- آیا آنها حیوان خانگی دارند؟

۴- برنامه صبحگاهی آنها چگونه به نظر می رسد؟

می توانید به هر تعداد سوال که می توانید پاسخ دهید. سطح بعدی بازی این است که از خود بپرسید: چرا؟ در مورد آن افرادی که شما را وادار کردند داستانی را که برای آنها ساخته اید ایجاد کنید چیست؟

اگر با زوج دیگری کمپینگ می‌کنید، این بازی را می‌توان انجام داد، زیرا احتمالاً جزئیات مختلفی در مورد افراد اطراف خود پیدا می‌کنید و اگر بخواهید می‌توانید بسیار عمیق و فلسفی شوید.

ترجیح دهید

یک بازی کمپینگ بسیار ساده: فقط باید از شریک زندگی خود بپرسید که کدام یک از دو کار/تجربه ای را که پیشنهاد دادید ترجیح می دهد انجام دهد.

به عنوان مثال، آیا ترجیح می دهید با ۲۰ اسب به اندازه یک اردک مبارزه کنید یا یک اردک به اندازه یک اسب؟ می‌توانید سؤالات احمقانه‌ای مانند این یک یا چند سؤال واقع‌بینانه بپرسید.

مانند: آیا ترجیح می‌دهید در تابستان یک شب را در کوه بگذرانید و تمام مدت مورد حمله پشه‌ها قرار بگیرید یا در زمستان و یخ بزنید؟

هیچ محدودیتی برای این بازی وجود ندارد، اما این یک راه عالی برای شناخت یکدیگر است – حتی در صورت سناریوهای غیر واقعی تر.

حقیقت یا جرات

این یک بازی کلاسیک واقعی است! این بازی که اکثرا در مقطع دبیرستان بازی میکنند، می‌تواند برای زوج‌ها در حین کمپینگ نیز سرگرم کننده باشد. یکی از شما باید انتخاب کند که حقیقت را بگوید یا جرأتی را بپذیرد و دیگری باید سوالی را بپرسد که نیاز به پاسخگویی بدون قید و شرط دارد یا چالشی را برای طرف مقابل پیشنهاد کند.

می‌توانید نقش‌ها را تغییر دهید و مرزهای خود را برای اینکه چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی غیرقابل قبول است تعیین کنید. همچنین اگر با زوج های دیگر یا گروهی از دوستان به کمپینگ می روید، این بازی کمپینگ عالی است و همیشه خاطرات فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

بازی کمپینگ که نیاز به آمادگی قبلی دارند

بازیهایی که در مورد آن‌ها خوانده‌اید واقعاً به برنامه‌ریزی یا آمادگی زیادی نیاز ندارند – می‌تواند یک فعالیت سرگرم‌کننده برای پر کردن وقت شما باشد.با این حال، دو پیشنهاد بعدی شما و شریک زندگیتان را ملزم می کند که زودتر در مورد آن تصمیم بگیرید. بنابراین، دفعه بعد که برای یک کمپینگ برنامه ریزی می کنید، می توانید یکی از بازی های زیر را به لیست بسته بندی اضافه کنید.

بازیهای سرگرم کننده

بازی های تخته ای

کمپینگ فرصتی عالی برای بدست آوردن یک مهارت جدید با شریک زندگی خود است. برای مثال، شما دو نفر می توانید نحوه بازی شطرنج را با هم یاد بگیرید. همچنین می توانید بازی های مورد علاقه خود را از زمانی که دو نفر بچه بودید انجام دهید. احتمالاً شما با انجام برخی بازی‌های مشابه بزرگ شده‌اید، اما ما مطمئن هستیم که می‌توانید بازی‌های جدیدی را نیز به یکدیگر آموزش دهید.

مجموعه‌های زیادی از بازی‌های رومیزی در سفر وجود دارد، فقط مطمئن شوید خونسردی خود را حفظ می‌کنید. هیچ‌کس از بازنده‌های دردناک خوشش نمی‌آید، به‌خصوص اگر شما رابطه صمیمی داشته باشید.

بازی Scrabble

احتمالاً قبلاً Scrabble را بازی کرده اید. اگر بازی نکرده اید، می توانید دستورالعمل ها را در پشت یا داخل جعبه پیدا کنید. با این حال، Scrabble پیشنهادی ما دارای قوانین اضافی است که آن را سرگرم کننده تر می کند.
اساساً می‌توانید یک دسته به کلماتی که می‌توان روی تابلو ارائه کرد اضافه کنید، به عنوان مثال:

۱- کلمات مرتبط با عاشقانه

۲- کلمات مرتبط با زمانی که شما دو نفر با هم گذراندید

۳- کلمات حاوی حرف خاصی که شما انتخاب کرده اید

قوانین ساده ای از این دست به بازی هایی که قبلاً یک بازی واقعاً سرگرم کننده است و هیچ محدودیتی وجود ندارد پیچ و تاب می دهد، خلاق باشید و با هم بازی های سرگرم کننده ایجاد کنید!

ردیابی ستاره

این فعالیت سرگرم کننده یکی از مواردی است که نیاز به برنامه ریزی بیشتر دارد. ما مطمئن هستیم که قبلاً در مورد نقشه های ستاره شنیده اید، درست است؟

شما می توانید یکی از آنها را در همه مغازه های خارج از منزل تهیه کنید و بسیار سرگرم کننده تر از آن چیزی هستند که فکرش را می کنید!

بنابراین، هنگامی که نقشه ستاره ای را در دست دارید، باید یک شب صاف را انتخاب کنید که ماه برای کمپینگ بزرگ نیست.

مطمئن شوید که از شهر و شهرهای بزرگ دور می شوید تا کمترین آلودگی نوری ممکن را داشته باشید. ما مکان‌های کمپینگ را به فضاهای باز ترجیح می‌دهیم – برای مثال، یک کمپ در کنار یک میدان بزرگ ایجاد کنید.

وقتی شب شد، نقشه ستاره خود را بیرون بیاورید، یک پتو بردارید و بروید در مزرعه دراز بکشید. اکنون، بازی شروع می شود: هر کس به درستی تعداد بیشتری را شروع کند و صور فلکی برنده شود. با هم در مورد پاداش تصمیم بگیرید.

بازیهای سرگرم کننده

یک مهارت جدید بقا یاد بگیرید

مطمئناً، شما سرپناه، مشعل گازی خود را بسته بندی کرده اید و تمام غذا را تقسیم کرده اید. با این حال، دانستن اینکه اگر در مسیر گم شوید، چند روزی از پس آن بر می‌آیید، قوت دارد.برای شروع باید یک سرپناه بسازید، آتش بزنید و از وضعیت آب مراقبت کنید.

ما به شما و شریک زندگیتان پیشنهاد می کنیم یک راهنمای بقا مانند یکی از موارد زیر (که قبلا امتحان کرده ایم و به آن اعتماد کرده ایم) دریافت کنید:

موارد بیشتری وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. شما دو نفر می توانید قبل از موعد کتابی بردارید و مهارتی را انتخاب کنید که هر دو می خواهید یاد بگیرید، دانش خود را تازه کنید یا با آن تجربه کنید.

در صورت نیاز می توانید وسایل مناسب را بسته بندی کنید و برای کمپینگ خود در این چالش برنامه ریزی کنید.

یادگیری مهارت های جدید و تازه کردن دانش مهارت های قدیمی بخش مهمی از بازی مسئولانه در فضای باز است.

با یک کتاب کامل پر از مهارت‌هایی که می‌توانید به دست آورید، نه تنها برای یکی، بلکه برای بسیاری از کمپینگ‌های آینده‌تان نیز سرگرمی‌هایی فراهم کرده‌اید!

مسئولیت پذیر بودن را فراموش نکنید

با تمام لذتی که خواهید داشت، آخرین نکته: فراموش نکنید که در زمین بازی خود مسئولیت پذیر باشید. مطمئن شوید که زباله ها را جمع آوری کرده، آن ها را جمع کنید و قبل از خروج آتش را خاموش کنید.

کمپینگ همیشه سرگرم کننده است، به خصوص اگر به این معنی باشد که تمام توجه خود را به دیگری معطوف کنید.

شما اکنون ایده های تازه زیادی دارید که حتی قبل از شروع برنامه ریزی سفر به شریک زندگی خود ارائه دهید! فرقی نمی کند که همراه کمپینگ شما یک فرد جدید در زندگی شما باشد که می خواهید کمپینگ را با آن تجربه کنید یا همسر ۱۰ ساله یا بیشتر.

بازی‌هایی که اخیراً در مورد آن‌ها خوانده‌اید، راهی سرگرم‌کننده برای طعم دادن به تمام بخش‌های تجربه هستند: رانندگی، پیاده‌روی، راه‌اندازی کمپ، درست کردن شام و غیره.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *