جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مهم‌ترین مزایای مهاجرت به یونان

تاریخ بروزرسانی :
۸ دی ۱۴۰۱

امروزه افراد بسیاری به دنبال اخذ ویزای شینگن اروپا و اقامت دائم آن هستند، چراکه سطح زندگی در بسیاری از کشورهای اروپایی بسیار بهتر و بالاتر از سطح زندگی در سایر کشورها است. کشور یونان یکی از امن‌ترین و بهترین کشورهای اروپایی است. سالانه تعداد کثیری از افراد از کشورهای مختلف به این کشور از روش‌های مختلف از جمله خرید ملک و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می‌کنند.
مزایای مهاجرت به یونان به قدری زیاد است که حتی می‌توان از برخی مشکلات و معایب آن نیز صرف نظر کرد. در ادامه چند مورد از مزایای بارز مهاجرت به یونان و زندگی در این کشور را معرفی می‌کنیم.

یونان 1 مهم‌ترین مزایای مهاجرت به یونان

مزایای مهاجرت به یونان

برخورداری از خدمات درمانی و پزشکی فوق‌العاده پیشرفته و رایگان

یکی از برترین مزایای مهاجرت به یونان که نباید از آن غافل شوید، بهره‌مندی از سیستم درمانی و پزشکی فوق‌العاده باکیفیت و پیشرفته است. سیستم خدمات درمانی در تمامی شهرهای این کشور از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و همواره پزشکان و کادر درمانی متخصصی در این زمینه مشغول به کار هستند.
یکی از مزیت‌های این سیستم درمانی مسلط بودن متخصصین و کادر درمانی به زبان انگلیسی است، به همین جهت افراد ایرانی که به زبان یونانی تسلط ندارند می‌توانند با زبان انگلیسی نیز با کادر درمانی و پزشکان صحبت کنند. این ویژگی از سیستم درمانی یونان باعث شده تا افراد بعد از بازنشستگی با خیال راحت به این کشور سفر کرده و به طور دائم در آن زندگی کنند.

یونان مهم‌ترین مزایای مهاجرت به یونان

سیستم خدمات درمانی در یونان

تجربه زندگی آرام و ایمن

کشور یونان از جمله کشورهای امن در قاره اروپا است. دولت یونان قوانین سرسختانه‌ و محکمی را در زمینه سرقت، تعارض و سایر جرم‌ها بنیان‌گذاری کرده‌اند، به همین دلیل آمار دزدی و سرقت در این کشور بسیار کمتر از سایر کشورهای مهاجرپذیر است.
در شهر آتن پایتخت یونان جرم و جنایت تنها به بخش سرقت‌های کوچک از جمله کیف دزدی محدود می‌شود، البته این مورد از اجرام نیز در موارد خیلی کمی اتفاق می‌افتند. اگر شما هم به دنبال زندگی آرام، بدون دردسر و ایمن هستند کشور یونان می‌تواند بهترین گزینه انتخابی برای شما باشد.

امکان سفر بدون ویزا به کشورهای مختلف عضو شینگن

یکی دیگر از مزایای مهاجرت به یونان و اخذ اقامت دائم این کشور امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۲۶ کشور عضو شینگن است. علاوه بر این موارد شما می‌توانید با استفاده از پاسپورت یونان به کشور انگلستان بدون ویزا سفر کنید. همچنین شهروندان این کشور حق کار و اشتغال در ۳۴ کشور مختلف اتحادیه اروپا را دارند.

وجود فرصت‌های سرمایه گذاری و خرید ملک و املاک در شهرهای مختلف یونان

بعد از سال ۲۰۱۰ دولت یونان همواره سرمایه گذاران با تابعیت خارجی را به خرید ملک در یونان و شهرهای مختلف آن تشویق رده و از آن‌ها به شکل ویژه‌ای حمایت می‌کند.
به همین جهت اگر قصد مهاجرت به کشور یونان را دارید بهتر است از طریق خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام کنید. اما برای داشتن سرمایه‌گذاری پرسود و مطمئن بهتر است با یک شرکت یا آژانس سرمایه گذاری بین‌المللی معتبر همچون شرکت آلتین رویا مشورت و همکاری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خرید ملک در شهرهای مختلف یونان می‌توانید با کارشناسان و مشاورین آلتین رویا تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *