جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه کارفه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

کافه کارفه تهران  کافه ای با حال و هوای نوستالژی که می توانید در کنار دوستانتان ساعت خوشی را در این کافه سپری کنید، کافه کارفه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.کافه کارفه انتهای کوچه بیژن، در ضلع شرقی پارک هنرمندان و در خانه پلاک ۱۷ قرار دارد. محله ایرانشهر در محدوده طرح ترافیک است و برای آمدن با خودروی شخصی، باید این نکته را در نظر داشته باشد. از ایستگاه متروی طالقانی فقط با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کارفه برسید.

اوضاع پارک‌ کردن خودرو در کوچه بیژن و خیابان‌های اطرافش متغیر است. نزدیک‌ بودن به ساعت اجرای برنامه‌های فرهنگی یا روز و ساعتش، در پیداکردن یا پیدانکردن محل پارک اثر دارند؛ اما به‌طورکلی، می‌توانید جای پارک در نزدیکی کافه پیدا کنید.شاید برایتان جالب باشد که بدانید کارفه چیست؟ می‌توان گفت کارفه در واقع از ترکیب دو کلمه کافه و کار درست شده است و گردانندگان کارفه آنجا را به‌عنوان محیطی برای کار هم در نظر گرفته‌اند، یعنی علاوه بر برگزاری دورهمی‌های دوستانه در آنجا، جلسات کاری نیز برگزار می‌شود.

کافه کارفه کافه کارفه تهران
از درب آبی رنگ کافه کارفه تهران که وارد حیاط با صفای آن می‌شوید در گوشه گوشه محیط المان‌های زیبایی را می توانید بینید که بخشی از دکور کافه هستند. از میز و صندلی‌هایی که در حیاط و ایوان هستند تا آینه، تاقچه و موارد دیگر همگی با طرحی زیبا و رنگی زنده و شاد.
وارد ساختمان کارفه که شوید آرامش اولین حسی است که از آن دریافت می‌کنید و این اتفاق به دلیل استفاده بجا از رنگ‌های ملایم و آرامش بخش در کنار نورپردازی دلپذیر و درکل هارمونی اجزای کافه است. میز و صندلی‌های چوبی با رنگ‌هایی شاد، کمدها و بوفه‌ها و ظروف جدیدی که روی بعضی‌هایشان طرح گلسرخی را می‌توان مشاهده کرد.

در منوی کافه کارفه علاوه‌بر خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه‌ای، صبحانه و غذا هم دیده می‌شود. قهوه، قهوه‌های دمی، نوشیدنی‌های گرم، چای‌ها، نوشیدنی‌های سرد، قهوه‌های سرد، شیک‌ها و شیرینی‌ها بخشی از منو را تشکیل می‌دهند. نان‌ها، کوکی‌ها و کروسان‌ها همگی در کارفه پخت می‌شوند. علاوه‌بر نام چای‌هایی که در این منو نوشته شده‌اند، منوی اختصاصی دیگری وجود دارد که نام چند نوع چای و دمنوش در آن دیده می‌شوند.

%name کافه کارفه تهران

این نوشیدنی‌ها در دو اندازه قوری یک‌نفره و قوری دونفره آماده می‌شوند و شامل چای شبنم صبحگاهی، چای سبز، دمنوش بابونه، چای ریبوس، چای ترش، چای عصر شرقی و چای شب است. ترکیبات و خواص هرکدام از چای‌ها زیر نامشان شرح داده شده‌اند.
خوراکی‌های منوی صبحانه، هر روز به‌غیراز شنبه‌ها که ساعت کار کافه از چهار عصر است، از ساعت ۱۰ صبح تا چهار عصر عرضه می‌شوند. علاوه‌بر غذاهایی که به‌صورت ثابت در منو وجود دارند، هر روز یک غذای روز با نام «بشقاب شادمانی» در کافه طبخ می‌شود، غذاهایی مانند کوفته گوچه، لوبیا پلوی گیاهی،‌ عدس پلو و … .

مراسم های فرهنگی در کافه کارفه

این اتفاق را می‌توان از میز و صندلی‌های بزرگ که بیشتر حالت سوشیال یا اجتماعی دارند، از چند میز تحریر یک نفره و موسیقی لایت و آرامش بخش کافه و حتی از چراغ‌های مطالعه آن متوجه شد. کارفه بستری است برای ایونت‌ها و اتفاقات فرهنگی روز.در همین مدت کم تاسیس کارفه چندین اتفاق فرهنگی هنری در این کافه رخ داده است بعنوان مثال جشن رونمایی و امضای کتاب «چای نعنا» که سفرنامه آقای منصور ضابطیان، مجری تلویزیون، به کشور مراکش بوده و با حضور اهالی هنر و علاقمندان به کتاب ایشان در این کافه برگذار شده است

کافه کارفه 2 کافه کارفه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *