رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

کافه بالکن ۳۶۵ شیراز

لینک این مطلب کپی شد!

شیراز شهری تاریخی که همیشه مملو از مسافر است بخصوص در فصل بهار و ماه اردیبهشت که بوی نارنج در کوچه  کوچه های این شهر می پیچد . بخاطر گردشگران زیادی که به این شهر مسافرت می کنند کافه‌های زیبا و جذاب فراوانی با معماری‌های سنتی و مدرن در نقاط مختلف شیراز به چشم ‌می‌خورد که در مکان‌های تاریخی و خیابان‌های مهم شیراز واقع ‌شده‌اند.کافه ای که در این مطلب می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم کافه بالکن ۳۶۵ است که در خیابان فردوسی شیراز، نرسیده به تقاطع خیابان ساحلی قرار دارد و پلاک این ساختمان ۳۶۵ است.

-بالکن-365-شیراز1 کافه بالکن 365 شیراز

کافه بالکن ۳۶۵ یکی از مکان‌های زیبا و جذاب برای سپری یک روز خوب است؛ یک کافه صمیمی پر از حس‌وحال که همان‌طور که از اسم این کافه مشخص است، به‌سبب بالکن باصفایی که دارد، محل مناسبی برای گذراندن اوقات با دوستان و خانواده را فراهم ‌کرده‌ا‌ست. منظره این بالکن از نمای بیرون بسیار جذاب است.بالکن کافه با چیدمان و فضایی خوش‌رنگ انرژی بسیار خوبی در محیط ایجاد کرده و احساس مطلوبی به شما القا می‌کند.

بعداز ورود از در اصلی کافه بالکن ۳۶۵ و گذر از چند پله وارد کافه‌ای دنج و زیبا می‌شوید. سمت چپ در ورودی فضایی دنج با مبلمان راحت‌تری قرار دارد که فضای آن از بقیه کافه کمی جداست.بعد از آن فضای دیگری وجود دارد که بزرگ‌ترین قسمت کافه به شمار می‌رود و با میزها و صندلی‌های رنگی متنوعی دکور شده است. پس از گذر از فضای اصلی کافه با عبور از دو درِ فیروزه‌ای ‌رنگ وارد بالکن دلنشین و کافه با منظره خیابان می‌شوید.

-بالکن-365-شیراز3 کافه بالکن 365 شیرازتعداد زیادی گلدان  باطراوت که در تزیین بالکن زیبا و باصفای کافه بالکن ۳۶۵ به کار رفته، یک فضای چشمگیر، باصفا و پر از حال خوب به مهمانان هدیه ‌می‌کند‌. میز و صندلی‌های جمع‌وجوری که در بالکن گذاشته ‌شده، ازجمله مکان‌های پرطرفداری است که می‌شود مدت کوتاهی با یک فنجان قهوه یا یک کتاب با خود خلوت کنید
رنگ‌های چشم‌نواز به‌کاررفته در چیدمان کافه بالکن ۲۶۵، همراه با طراحی‌ها و تابلوهای زیبایی که به دیوارهای این کافه نصب ‌شده‌اند، کنار طراحی خاص کاشی‌کاری روی میزها و گلدان‌هایی که در گوشه‌و‌کنار این فضا وجود دارند، به زیبایی این کافه افزوده‌اند.

منوی کافه بالکن ۳۶۵ شامل انواع نوشیدنی، سالاد، صبحانه، غذاهای ایرانی و فرنگی است و صبحانه و ناهار و شام شامل غذاهای متنوعی مثل انواع پاستا (پاستا آلفردو)، لازانیا، سالاد سزار، خوراک کشک و بادمجان و خوراک پنینی مرغ و همچنین انواع نوشیدنی‌ها و اسموتی و شیک و قهوه و بستنی می‌شود. این کافه همه‌روزه آماده پذیرایی از مهمانان است.

-بالکن-365-شیراز4 کافه بالکن 365 شیراز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *