جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هزینه مهاجرت به سوئد

تاریخ بروزرسانی :
۸ تیر ۱۳۹۹

مهاجرت به سوئد از روش‌های تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج در حال حاضر امکان پذیر است. هزینه مهاجرت به سوئد با توجه به نوع مهاجرت تعریف می‌شود و انواع روش های مهاجرت به سوئد هزینه های متفاوتی نیز دارد. یکی از موضوعات مشترک در بحث هزینه های مهاجرت به سوئد هزینه زندگی در سوئد است. از آنجایی که سطح استانداردهای زندگی در سوئد، بسیار بالاست، بنابراین هزینه های زندگی نیز در این کشور نسبت به برخی کشورهای اروپایی بالاتر است. در جدول زیر می توانید بخشی از هزینه های مهم زندگی در سوئد را مطالعه نمایید.

مهاجرت به سوئد هزینه مهاجرت به سوئد

هزینه مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل

برای تحصیل در سوئد باید به‌طور متوسط سالی ۸۰ تا ۱۳۰ هزار کرون سوئد شهریه دانشگاه پرداخت نمایید. علاوه بر آن برای زندگی نیز نیاز به مبلغی دارید. بنابراین برای تحصیل در سوئد برای حداقل یک سال زندگی و تحصیل باید مبلغی را در بانک به عنوان تمکن مالی نشان دهید. حالا اگر بخواهید برای امر پذیرش و ویزا نیز با وکیل اقدام نمایید، برای این منظور نیز مبلغی را باید در نظر بگیرید.

هزینه مهاجرت کاری به سوئد

مهاجرت به سوئد از طریق کار به این صورت است که شما باید از یک کارفرمای سوئدی دعوت نامه کاری دریافت کنید تا بتوانید برای ویزای کار سوئد اقدام نمایید. بنابراین چون در این روش از ابتدای ورود به سوئد کار دارید باید حداقل برای سه ماه زندگی در سوئد مبلغی را در حساب بانکی خود نشان دهید تا بتوانید موفق به اخذ ویزا شوید.

هزینه مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری یکی از روش های آسان و مطلوب برای افرادی است که از تمکن مالی خوبی برخوردارند. برای سرمایه گذاری در سوئد حداقل باید ۱۵۰ هزار دلار در سوئد سرمایه گذاری نمایید.

هزینه مهاجرت به سوئد هزینه مهاجرت به سوئد

هزینه مهاجرت به سوئد از طرق دیگر

به طور کلی برای مهاجرت به سوئد باید علاوه بر هزینه‌های اولیه که در همه انواع مهاجرت مشترک است از قبیل هزینه وکیل مهاجرت، هزینه هواپیما، هزینه هتل برای ورود اولیه و بسیاری از هزینه‌های اینچنینی، شخص باید به اندازه حداقل یک سال زندگی در کشور سوئد نیز سرمایه کافی را داشته باشد.

هزینه مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان هزینه‌هایی در بر دارد که در این مبحث به عمده هزینه مهاجرت به انگلستان خواهیم پرداخت. در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود مهاجرت به انگلستان برای ایرانیان محدود به تحصیل و ازدواج است که در ادامه به بررسی هزینه های آن می پردازیم.

هزینه مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل

برای تحصیل در انگلستان باید شهریه پرداخت نمایید. هزینه تحصیل در انگلستان در مقاطع مختلف متفاوت است. هزینه تحصیل در مقاطع مختلف انگلستان بین ۱۰ تا ۵۰ هزار پوند متغیر است نا گفته نماند که برای هزینه های مهاجرت تحصیلی به انگلستان باید هزینه‌های جانبی و هزینه‌های زندگی و همچنین هزینه وکیل را نیز به مبالغ فوق اضافه نمایید.

هزینه مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه هایی که در حال حاضر امکان مهاجرت به انگلستان وجود دارد، ازدواج با تبعه انگلستان است هزینه مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج شامل هزینه‌های ویزا و وکیل مهاجرت است.

مهاجرت به آلمان ملک پور

کشور آلمان یکی از کشورهای صنعتی و مدرن دنیا است که متقاضیان زیادی برای کار و تحصیل و یا روش‌های دیگر دارد. مهاجرت به آلمان از طرق مختلف امکان دارد. ما در این مبحث به بررسی روش های مهاجرت به آلمان می‌پردازیم. اما شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات کامل در وب سایت های ما عبارت (مهاجرت به آلمان ملک پور) را در گوگل جستجو نمایید تا به کلیه مطالب وبسایت های موسسه حقوقی ملک پور در مورد مهاجرت به آلمان دسترسی پیدا کنید. در ادامه به بررسی انواع روش های مهاجرت آلمان می پردازیم.

مهاجرت به آلمان از طریق کار

یکی از جذاب ترین روش های مهاجرت به آلمان به خصوص برای مهندسین آی تی، مکانیک و الکترونیک است. مهاجرت کاری آلمان به دو روش ویزای جستجوی کار یا (جاب سیکر) و ویزای پیشنهاد کار (جاب آفر) امکان دارد. در ویزای جاب سیکر (job seeker) شخص اجازه دارد به مدت ۶ ماه در آلمان در جستجوی کار باشد و پس از یافتن کار و پیشنهاد کار و عقد قرارداد، اقامت کاری دریافت کند و درصورت تأهل خانواده خود را نیز به آلمان ببرد. در روش ویزای جاب آفر(job offer) شخص از کشور خودش برای کارفرمایان آلمانی رزومه ارسال می نماید و در صورت تایید و دریافت جاب آفر می‌تواند برای ویزای کاری اقدام نموده و به همراه همسر و فرزندانش به آلمان برود.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

تحصیل در آلمان یکی از گزینه های پرطرفدار به خصوص بین ایرانیان است زیرا تحصیل در آلمان به زبان آلمانی تقریبا رایگان است. اما موضوعی که این روزها تحصیل در آلمان را کمی دشوار نموده است موضوع وقت های طولانی سفارت آلمان در ایران است. اما راه‌هایی برای حل این مشکل وجود دارد.

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در آلمان از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی میسر است. سرمایه‌گذاری در آلمان مسیر پیچیده است که پیشنهاد می کنیم حتماً در این زمینه از وکیل مهاجرت به آلمان مشاوره دریافت نمایید و به تنهایی اقدام نکنید.

مهاجرت از طریق ازدواج در کشور آلمان

ازدواج با تبعه آلمان یکی از روش های اخذ اقامت و تابعیت آلمان است. اما به شرطی که ازدواج صوری نباشد و حداقل سه سال از ازدواج بگذرد. شخص می تواند درخواست اقامت دائم نماید و پس از ۴ سال نیز درخواست تابعیت دهد.

مهاجرت به آلمان از طریق تولد

تولد در کشور آلمان منجر به اخذ تابعیت برای نوزادی که از پدر و مادر خارجی متولد می‌شود نخواهد شد. کشور آلمان در قانون اخذ تابعیت از طریق تولد از قانون خون پیروی می‌کند. یعنی هر نوزادی که در کشور آلمان به دنیا می‌آید در صورتی می تواند تابعیت به دست آورد که یکی از والدینش تبعه کشور آلمان باشد.
اینها روش های قانونی مهاجرت به آلمان است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به آلمان می توانید در گوگل با کلید واژه ملک پور به صورت (مهاجرت به آلمان ملک پور) جستجو نمایید تا مقالات ما در گوگل در اختیار شما قرار گیرد.
راه های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور
وبسایت های مؤسسه:
miemohajerat.com
malekpourlaw.com
miestudy.com
miemalekpour.com
officialmalekpour.com

شماره های تماس با مؤسسه:
شماره تماس دفتر تهران: ۴۹۰۷۶-۰۲۱
۰۲۱-۴۹۱۹۶۰۰۰
شماره دفتر مرکزی وین: ۰۰۴۳۷۲۰۰۲۲۱۹۹

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد