جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مکان های گردشگری آلمان کجاست؟

تاریخ بروزرسانی :
۶ تیر ۱۴۰۱

آلمان یکی از کشور های زیبا و منحصر به فرد در اروپا است که مکان های گردشگری و تفریحی فراوانی را در خود جای داده است. این کشور محبوب به قلب صنعتی اروپا معروف است؛ چرا که یکی از پیشرفته ترین کشور های اروپا در زمنیه صنعتی می باشد. از آنجایی که افراد برای گردش و تفریح به کشور آلمان سفر می کنند، ممکن است با محبوب ترین مکان های گردشگری این کشور آشنا نباشند و یا اگر هم به صورت گروهی به کشور آلمان سفر کرده اند، نباید لذت تماشای این جاذبه های گردشگری را از دست بدهند.

آلمان مکان های گردشگری آلمان کجاست؟

مکان های گردشگری آلمان

از آنجایی که مطالعه درباره مکان های گردشگری و تفریحی، کاری هیجان انگیز و لذت بخش است و علاوه بر افزایش اطلاعات عمومی، می تواند ما را در رابطه با آثار باستانی، مکان های گردشگری و تفریحی کشور دیگری آشنا سازد، ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله مکان های گردشگری آلمان را که نباید لذت تماشای آن را از دست بدهیم به شما عزیزان معرفی نماییم. از آنجایی که آلمان کشور پیشرفته ای است و دانشگاه های برتر و قدیمی فراوانی هم دارد، محبوبیتش بجز گردشگری در تحصیل در آلمان نیز افزایش یافته است. چرا که دانشجویان معمولا به دنبال گردش، تفریح و تحصیل در دانشگاه های معتبر هستند.

برترین مکان های گردشگری آلمان

از آنجای یکه کشور آلمان وسعت بسیار زیادی نسبت به روسیه، کانادا، آمریکا و… ندارد، افراد می توانند با اقامت چند هفته ای در این کشور به راحتی به تمامی مکان های گردشگری در تمامی شهر های آلمان سر بزنند. آلمان کشوری است که تمدنی از فرهنگ را در خود جای داده که در جنگ جهانی دوم به خوبی توانست این تمدن را حفظ نماید.

تالار قدیمی شهر بامبرگ آلمان

یکی از شهر های تاریخی که در استان باواریا واقع شده است، بامبرگ می باشد. این شهر محل قرارگیری بسیاری از بنا ها و معماری های برجسته ای است که می تواند برای چندین ساعت شما را غرق در زیبایی نماید. از آنجایی که روایت ها بیان می دارند، اسقف شهر به مردمان و ساکنین این شهر اجازه تاسیس ساختمان شهرداری را نداد. در نتیجه مردم آن شهر تصمیم گرفتند تا ساختمان را در مکان دیگری که دور از شهر باشد تاسیس نمایند. این تالار زیبا در بین پلی است که بر روی رودخانه regnitz ساخته شده است. این تالار قدیمی با نقاشی های دیواری برجسته و منحصر به فردی توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب نماید.

به همین خاطر ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که تماشای این بنای تاریخی زیبا را در سفر به آلمان از دست ندهید. معمولا متقاضیانی که قصد سفر گردش، تفریح و بازدید از خانواده شان را دارند از دفتر مهاجرتی معتبر و رسمی نسبت به اخذ ویزا توریستی اقدامات لازم را انجام می دهند.

کوه های فوق العاده هارز آلمان

یکی از بلند ترین رشته کوه های آلمان، متعلق به رشته کوه هارز است. این کوه در منطقه ای واقع شده که پر از خانه های سنتی و زیبا و مناظر بکر و طبیعی می باشد که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. قله های پوشیده از برف و رودخانه ای که آرام از آن جاری شده است، منظره ای فوق العاده را نقاشی کرده است که برای تفریح و گردش بسیار مناسب است. توریست ها می توانند برای فتح قله و صعود به دامنه های این کوه به کوهنوردی بروند.

آلمان 1 مکان های گردشگری آلمان کجاست؟

کلیسای جامع و منحصر به فرد آخن آلمان

یکی دیگر از زیباترین مکان های گردشگری آلمان، کلیسای جامع آخن می باشد. این جاذبه گردشگری یکی از قدیمی ترین کلیسا های آلمان است که در قرن هشتم راحی و به سبک های ترکیبی گوتیک ساخته شد. این بنای تاریخی به دستور پادشاه شارلمان ساخته شد و تاجگذاری های زیادی را به خود دید. درهای برنزی این کلیسا مربوط به قرن نهم میلادی است و از همه جالب تر کاشی کاری های طلایی این کلیسا است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.

پیشنهاد ویژه مطالعه: مهاجرت تحصیلی به آلمان ۲۰۲۲

پارک ملی ساکسون آلمان

یکی دیگر از زیبا ترین جاذبه های گردشگری مشترک آلمان، پارک ملی ساکسون سوئیس می باشد. این پارک ملی از شهر درسدن فاصله زیادی ندارد و واقع در نزدیکی کوه های آلپ است. این پارک ملی تا نزدیکی جمهوری چک ادامه دارد و یکی از زیباترین طبیعت های بکر را به خود اختصاص داده است. از جاذبه های این پارک می توان به رودخانه های آلپ و صخره های سنگی و زیبای آن اشاره کرد. همچنین وجود دره های عمیق و سرسبز به زیبایی این پارک ملی افزوده است.

قلعه زیبای شورین آلمان

یکی دیگر از مکان های گردشگری متفاوت و زیبا در آلمان، قلعه شورین است. این قلعه زیبا در وسط جزیره ای است که در دریاچه شورین آلمان واقع شده است. این قلعه یکی از بناهای تاریخی آلمان از که در قرن ۱۴ ساخته شده است. بازدید از این قلعه به صورت تور و حتی انفرادی نیز امکان پذیر می باشد. یکی از شایعاتی که ممکن است بسیاری از بازدید کنندگان را بترساند، تسخیر شدن این قلعه به وسیله روحی است که نام آن زهر ماهی می باشد.
همین شایعات نیز موجب شلوغ تر شدن این قلعه زیبا در فصول مناسب سال شده است.

شهر زیبای کوهستانی بایرن آلمان

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی و فراموش نشده کشور آلمان، شهر کوهستانی بایرن می باشد. این شهر در نزدیکی اتریش واقع شده و مکانی برای استراحت، لذت بردن از طبیعت بکر و هوای سالم و تمیز می باشد. با وجود کوچک بودن این شهر، چیزی از زیبایی آن کم نمی شود. شهر بایرن در تمام تاریخ به علت وجود معادن نمک بسیار معروف بوده است که در این زمان این شهر محلی برای استراحت تابستانی و تفریح است.

ساختمان زیبای رایشتاگ آلمان

از دیگر جاذبه های دیدنی و گردشگری آلمان میتوان به ساختمان زیبای رایشتاگ اشاره کرد. این ساختمان با طراحی زیبایی که داراست توانسته نظر بسیاری از توریست ها را به خود جلب نماید. ساختمان رایشتاگ واقع در برلین، پایتخت آلمان است که پس از جنگ جهانی دوم بازسازی شده است. البته در حال حاضر یک گنبد زیبای شیشه ای در سقف این ساختمان طراحی شده که زیبایی خیره کننده ای را به آن بخشیده است. شما از درون این ساختمان شیشه ای می توانید نمای زیبایی را از شهر برلین تماشا نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد