رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ دی ۱۴۰۰

چرا سوئد بهترین گزینه در مهاجرت به اروپا است؟

اشتراک گذاری

سوئد به‌عنوان یک کشور سوسیالیستی، مزایای شگفت‌انگیزی برای کارگران، شهروندان و خارجی‌ها دارد این امر آمار مهاجرت به سوئد را افزایش داده است. این کشور که در شمال اروپا بین نروژ و فنلاند قرار دارد، به‌عنوان یکی از نوآورترین کشورهای جهان شناخته می‌شود. خلاقیت سوئدی منجر به ساخت دستگاه ضربان‌ساز، زیپ، کمربند ایمنی سه‌نقطه‌ای و اپلیکیشن‌های مدرن مانند Spotify و Skype شده است.
سوئد با خدمات عمومی یارانه‌ای و کمک‌هزینه تعطیلات سخاوتمندانه استاندارد زندگی بالایی را ارائه می‌دهد. درحالی‌که زبان انگلیسی به‌طور گسترده صحبت می‌شود، یادگیری زبان سوئدی درهای اجتماعی و حرفه‌ای را برای مهاجرت به سوئد باز می‌کند. بسیاری از کارفرمایان از شما می‌خواهند که ‌دانش کاری زبان رسمی کشور را داشته باشید و توانایی برقراری ارتباط با همسایگان و همکاران به زبان مادری آن‌ها به شما کمک می‌کند دوست پیدا کنید و در این کشور ساکن شوید.
سوئد دارای امکان تحصیلات برای دانش‌پژوهان مشتاق است. این کشور همچنین دارای سیستم مراقبت‌های بهداشتی قوی و استثنایی است. در این مقاله ما به بررسی مزایای مهاجرت به سوئد، مهاجرت به خارج از کشور و اینکه چرا سوئد بهترین گزینه در مهاجرت به اروپا است می‌پردازیم.

سوئد

کشور سوئد امکانات زیادی را به مهاجران ارائه می‌دهد

کار در سوئد

کار در سوئد به شما امکان گذراندن تعطیلات با قایق را نیز می‌دهد. اکثر سوئدی‌ها با حدود ۵ هفته مرخصی با حقوق و حتی بیشتر از آن شروع می‌کنند.
به‌علاوه، اگر قصد دارید در سوئد بچه‌دار شوید، والدین سوئدی ۴۸۰ روز مرخصی والدین با حقوق دریافت می‌کنند. خدمات درمانی در سوئد نیز نیمه رایگان است. شما حدود ۱۰۰-۲۵۰ کرون پرداخت خواهید کرد. این باعث می‌شود مراقبت‌های بهداشتی استاندارد برای همه مقرون‌به‌صرفه باشد.
در پاسخ به این سؤال که نقش سوئد در مهاجرت به اروپا چگونه است؟ باید گفت مهاجرت در سوئد خیلی زود آغاز شد و اولین جریان‌های مهاجرتی از درون خود اروپا بود. در طول قرون وسطی، آلمانی‌ها از جوامع تجاری و بازرگان بزرگ‌ترین گروه مهاجران بودند. مردم رم از اوایل دهه ۱۵۰۰ مهاجرت را آغاز کردند، درحالی‌که والون‌ها – مردم فرانسوی زبان بلژیک – در اواخر دهه ۱۶۰۰ با شروع توسعه صنعت آهن این کشور، به سوئد آمدند.
همان‌طور که گفتیم استخدام در سوئد به شما این امکان را می‌دهد که از تعطیلات نیز لذت ببرید. برای افرادی که شروع به کار می‌کنند طبیعی است که با حداقل پنج مرخصی با حقوق در سال اول کار خود را شروع کنند. نه‌تنها این، فرصت‌هایی برای کسب مرخصی بیشتر با افزایش رتبه‌ها و تبدیل‌شدن به یک کارمند ارشد در سوئد وجود دارد که این امر رقابت برای مهاجرت سوئد را افزایش داده است.

مالیات بالا اما مزایای بسیار

مالیات در سوئد بالاتر از سایر نقاط اروپا و جهان است، اما شما مزایای آن را در زندگی خود می‌بینید از جمله مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، مزایا و موارد دیگر. مالیات‌بردرآمد استاندارد ۳۰٪ و حدود ۲۵٪ مالیات بر ارزش افزوده است. اگر کمتر از ۱۸۸۰۰ کرون در سال درآمد داشته باشید، هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنید و بیش از ۴۳۳،۰۰۰ کرون، ۳۱٪ مالیات به‌اضافه ۲۰/۲۵٪ دیگر را پرداخت خواهید کرد.
سیستم مالیاتی سوئد شامل یک کسر به‌اصطلاح پایه است؛ مبلغی که از درآمد مشمول مالیات معاف است. این مبلغ بسته به اینکه فرد زیر ۶۵ سال باشد یا بالای ۶۵ سال متفاوت خواهد بود.
سوئد در حال حاضر ۲۰.۶ درصد مالیات‌بردرآمد شرکتی وضع می‌کند که درست کمتر از میانگین اتحادیه اروپا (۲۰.۷ درصد) است. همچنین کمتر از میانگین OECD است.
سوئد به‌تدریج مالیات شرکت خود را از سال ۲۰۰۹ که ۲۸ درصد بود به نرخ امروز کاهش داده است. این اقدامات هم توسط دولت‌های راست میانه و هم دولت‌های چپ میانه انجام شده است.

آموزش رایگان و باکیفیت

در سوئد تحصیل ضروری است، دانشگاه‌ها و کالج‌ها برای ساکنان بومی و اعضای اتحادیه اروپا رایگان است.
این بدان معنا نیست که دانش‌آموزان هیچ نوع بدهی ندارند. دانشجویان در سوئد به‌طور متوسط حدود ۱۹۰۰۰ دلار (دلار آمریکا) در زمان فارغ‌التحصیلی بدهی دارند. بااین‌حال و هنوز هم این رقم حدود ۳۰ درصد کمتر از مبلغی است که ‌دانش آموزان در ایالات متحده باید تا پایان مدرسه بپردازند. این یکی از مزیت‌های مهاجرت به سوئد است.
سوئد یک مقصد عالی برای دانشجویان بین‌المللی است. با بیش از ۶۰ مدرک لیسانس و ۹۰۰ مدرک کارشناسی ارشد می‌توانید از بین طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و رشته‌های تحصیلی آموزش‌داده‌شده به زبان انگلیسی انتخاب کنید. از دیگر مزایای تحصیل در سوئد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
_آموزش رایگان برای دانش‌آموزان از اتحادیه اروپا / EEA و سوئیس
_دردسترس‌بودن تعداد زیادی بورسیه تحصیلی و برنامه‌های کمک مالی
_سیاست‌های انعطاف‌پذیر دولت به دانشجویان اجازه می‌دهد در طول تحصیل خودکار کنند
_اکثر سوئدی‌ها مهارت‌های انگلیسی پیشرفته‌ای دارند؛ به این معنی که می‌توانید به‌راحتی با هم ارتباط برقرار کنید و معاشرت کنید.
کیفیت و جایگاه بین‌المللی سیستم آموزشی سوئد نیازی به توضیح ندارد و دانشگاه‌ها همواره در بین بهترین‌های جهان قرار دارند.

فرصت‌های گسترده مراقبت‌های بهداشتی

اگرچه بسیاری از مردم این تصور را دارند که سوئد دارای یک سیستم مراقبت بهداشتی جهانی است، این تصور کاملاً دقیق نیست. شهروندان معمولاً ۱۰۰ کرون تا ۲۵۰ کرون یا ۱۲ تا ۳۰ دلار در هر بار مراجعه به پزشک می‌پردازند.
حداکثر هزینه در محدوده این سیستم ۱۰۰۰ کرون برای هر بازدید یا حدود ۱۲۰ دلار است.
انگلستان مهم‌ترین بخش تشکیل‌دهنده ایالات بریتانیا است. این کشوراز شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز مجاور است. مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند. انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از آن‌ها جزیره وایت و جزیره من را می توان نام برد.

دانشگاه‌ها و دانشجویان سوئدی در سطح بالایی قرار دارند.

زبان انگلیسی در سوئد

درحالی‌که زبان رسمی سوئد سوئدی است، در سال ۲۰۱۷، سوئدی‌ها در رتبه دوم مهارت‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم در جهان قرار گرفتند. ازآنجایی‌که جهان به‌طور فزاینده‌ای به هم متصل می‌شود و کسب‌وکارها به دنبال گسترش فراتر از مرزهای ملی و زبانی هستند، سوئد مکان بسیار خوبی برای یادگیری و توسعه مهارت‌های زبان انگلیسی شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر را جع به مهاجرت به خارج از کشور روی لینک https://safiranstudy.com/14691 کلیک کنید.
بااین‌حال، تجربه تحصیل در خارج از کشور در سوئد نیز بهترین فرصت برای یادگیری زبان سوئدی خواهد بود. زبان سوئدی که توسط نزدیک به ده میلیون نفر صحبت می‌شود، شباهت‌های زیادی به انگلیسی دارد و با دانستن برخی از آن‌ها، غوطه‌ور شدن در محیط فرهنگی جدید شما بسیار آسان‌تر خواهد بود. زبان انگلیسی در سوئد یکی از مزایای مهاجرت به سوئد به شمار می‌رود.

سوئد

هزینه زندگی در سوئد نسبتاً بالاست.

شما خواهید دید که مهاجرت به سوئد برای کمک به موفقیت شما در تحقق رؤیاهایتان راه‌اندازی شده است، البته تا زمانی که مایل به تلاش باشید.
جشنواره یلدای ما از ۲۹ دی ماه سال ۱۴۰۰ شروع می شود و به مدت یک ماه ادامه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با امور مشتریان با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۶۶۶۶ در تماس باشید. برای ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی با support@safiranstudy.com در تماس باشید.
https://safiranstudy.com
info@safiranstudy.com
تلفن: ۰۲۱۴۴۰۹۶۳۸۰
آدرس: تهران، میدان صادقیه، خیابان اباذر، بلوار کاشانی، نبش مقداد، روبروی بیمارستان پیامبران، پلاک ۷۰

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *