جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل‌ های نزدیک به جاهای دیدنی چابهار

تاریخ بروزرسانی :
۶ دی ۱۴۰۰

چابهار یکی معروف‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای توریستی و گردشگری ایران محسوب می‌شود. این شهر در جنوب شرقی ایران و استان سیستان و بلوچستان واقع شده. چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران به‌حساب می‌آید. جالب است بدانید که شهر چابهار در تمام فصول سال هوایی معتدل شبیه به فصل بهار دارد، به‌همین‌دلیل به آن چهاربهار نیز می‌گویند. از عواملی که باعث جذب گردشگران زیادی به این منطقه شده، می‌توان به هتل چابهار، مراکز خرید، اماکن دیدنی و تاریخی آن اشاره کرد. تور چابهار یکی از بهترین تورهای گردشگری است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت علی بابا این تور را با قیمتی مناسب رزرو کرده و سفری هیجان‌انگیز و جذاب را تجربه کنید.

چابهار هتل‌ های نزدیک به جاهای دیدنی چابهار

بهترین جاهای دیدنی چابهار

همان‌طور که گفتیم یکی از عواملی که باعث جذب گردشگر به این ناحیه شده، مکان‌های دیدنی و تاریخی آن است. مکان‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم اصلی‌ترین و معروف‌ترین اماکن دیدنی در تور چابهار هستند.

مسجد جامع تیس

یکی از اماکن تاریخی چابهار، مسجد جامع تیس است که قدمت ۱۲۵۰ ساله دارد. باید بدانید که نام دیگر این مسجد، مسجد طوبی است که برخی از افراد معتقدند دومین مسجد بعد از اسلام در ایران بوده و معماری شبیه به مساجد پاکستان و هند دارد. این مسجد در روستای تاریخی تیس چابهار واقع شده که برخلاف مساجد دیگر ایران یک مناره دارد و تقریبا از تمامی نقاط روستا قابل مشاهده است، به‌همین‌دلیل به آن نام مسجد تک مناره نیز گفته می‌شود.

تالاب لیپار

تالاب لیپار در نزدیکی روستای رمین و در مسیر جادۀ ساحلی چابهار است که به تالاب صورتی نیز شهرت دارد. جالب است بدانید که این تالاب جزو شورترین آب‌گیرهای جهان به‌حساب می‌آید و تنها تالاب صورتی ایران است که باعث جذب گردشگران زیادی به این منطقه شده. نکتۀ مهم دیگری که این تالاب را بسیار زیبا نشان می‌دهد، وجود پرندگانی مثل فلامینگو، چنگر، عقاب دشتی و… است.

هتل چابهار 1 هتل‌ های نزدیک به جاهای دیدنی چابهار

مسجد جامع دزک

یکی‌دیگر از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی چابهار مسجد جامع دزک است که در روستای دزک واقع شده. زمان ساخت آن مشخص نیست، ولی احتمال داده می‌شود که ساخت این مسجد در دوران صفویه انجام شده باشد. مصالح به کار رفته در دیوارهای این مسجد خشت و گل است و سقف آن هم با استفاده از درختان نخل،خرما، گز و کنار پوشانده شده. جالب است بدانید که این مسجد سال ۱۳۷۷ در لیست آثار ملی ایران ثبت شد.

هتل‌های چابهار

در سفر به چابهار نباید به اندازۀ کیش و قشم انتظار هتل‌های گوناگون و متعددی را داشته باشید، اما برای کسانی که می‌خواهند به این شهر سفر کنند اقامت‌گاه‌ و هتل‌های لوکس و مجهز کم نیست. اکثر هتل‌های چابهار در مرکز شهرواقع شده‌اند و از اماکن دیدنی و تاریخی این شهر دور هستند.

هتل لیپار

هتل لیپار تنها هتل چابهار است که ۵ ستاره دارد (البته هتل ۵ ستاره دیگری به نام هتل سدس درحال احداث است) و از واحدهای آن، نمای چشم‌گیر و زیبایی از عمان قابل مشاهده است. این هتل از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت کرد و ۱۰۷ اتاق در ۳ طبقه دارد. آخرین بازسازی انجام شده روی ساختمان هتل سال ۱۳۹۴ صورت گرفت. یکی از مهمترین عواملی که هتل لیپار را نسبت به بقیه هتل‌های چابهار متمایز کرده، امکانات و خدمات آن است. از خدمات هتل چشم‌نواز لیپار می‌توان به رستوران بام، پارکینگ مجهز و بزرگ، چای‌خانه سنتی، خشکشویی و… اشاره کرد. هتل ۵ ستاره لیپار از سالن بیلیارد، سالن ورزشی و فضای سبز هم برخوردار است.

هتل لیپار هتل‌ های نزدیک به جاهای دیدنی چابهار

هتل لاله

هتل لاله یکی‌دیگر از بهترین و مجهزترین هتل‌های چابهار محسوب می‌شود. اگر دنبال هتلی هستید که به منطقۀ آزاد، مراکز خرید و ساحل نزدیک باشد، هتل لاله بهترین انتخاب است. این هتل ۴ ستاره به وسعت ۲۷۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع از سال ۱۳۸۶ فعالیت می‌کند و تعداد ۳۸ اتاق و واحد در ۲ طبقه دارد. جالب است بدانید که در این هتل فروشگاه صنایع‌دستی نیز وجود دارد که برای خرید سوغات چابهار می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید. مسافران هتل لاله می‌توانند از خدمات و امکانات تفریحی این هتل مثل کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، استخر و سونا استفاده کنند.

هتل فردوس

هتل فردوس نوسازترین هتل چابهار محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. هتل ۴ ستاره فردوس در منطقۀ آزاد تجاری صنعتی چابهار با ۸۸ اتاق و واحد اقامتی در ۲ طبقه ساخته شده و دارای اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته است. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مبلمان، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و… اشاره کرد. اگر دنبال غذاهای سنتی و اصیل ایرانی هستید هتل فردوس بهترین گزینه است، چون در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای سنتی چابهار را میل کنید. جالب است بدانید که هتل ۴ ستاره فردوس تا ساحل و دریا ۱۵ دقیقه پیاده، مراکز خرید ۱۰ دقیقه با خودرو و تا قلعۀ پرتغالی‌ها که یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی چابهار است، حدود ۱۰ دقیقه با ماشین شخصی فاصله دارد.

همان‌طور که گفتیم در شهر بندری چابهار جاهای دیدنی و هتل‌های لوکس کم نیست. تور چابهار، یکی از بهترین راه‌های سفر به این شهر محسوب می‌شود. برای خرید این تور می‌توانید به وب‌سایت گردشگری علی بابا مراجعه کرده و تور چابهار را با بهترین قیمت رزرو کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *