جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برای اقامت در کیش، کدام هتل را انتخاب کنیم؟

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ اسفند ۱۴۰۰

اگر قصد عزیمت به جزیره زیبای قشم را داشته باشید، حتما می‌دانید که در این جزیره آنقدر هتل‌های متنوع و فراوانی وجود دارد، که قطعا انتخاب از میان آنها، کار بسیار سختی‌ست. حال ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل‌های خوب جزیره کیش را به شما معرفی کنیم و در پایان بگوییم که چطور می‎توانید هر یک از آنها را با بهترین قیمت و بصورت آنلاین رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل کیش برای اقامت در کیش، کدام هتل را انتخاب کنیم؟

 

هتل لیلیوم کیش

یکی از هتل‌های معروف جزیره کیش که در بلوار رودکی ساخته شده و به مراکز خرید مختلف کیش، بسیار نزدیک می‌باشد، هتل لیلیوم کیش است. از امکانات مختلف هتل لیلیوم می‌توان به رستوران، سالن کنفرانس و همایش و همچنین اینترنت با سرعت بالا اشاره کرد. اگر به خرید کردن علاقمندید، قطعا انتخاب این هتل برای اقامت که فاصله خیلی کمی با مراکز خرید کیش دارد، انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد.

هتل داریوش کیش

یکی دیگر از هتل‌های معروف جزیره کیش که جزو هتل‌های پنج ستاره این جزیره نیز می‌باشد، هتل داریوش کیش است. این هتل سه طبقه که در مجموع ۱۸۴ واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد، در شرق جزیره کیش و با فاصله خیلی کمی از میدان داریوش کیش ساخته شده است. در معماری این هتل، از تخت جمشید الهام گرفته شده است و در حال حاضر هتل داریوش، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره می‌باشد. اگر قصد میل کردن غذا یا نوشیدنی داشتید، می‌توانید سری به رستوران پاسارگاد یا آپادانا هتل بزنید و برای نوشیدنی هم به یکی از دو کافی شاپ هتل مراجعه کنید. از امکانات تفریحی هتل داریوش می‌توان به زمین تنیس، سالن بدنسازی، زمین پینت بال، سالن بیلیارد و همچنین استخر این هتل اشاره کرد.

رزرو هتل در جزیره کیش

برای رزرو هتل کیش با مناسب‌ترین قیمت و بصورت آنلاین، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما در قدم اول پس از ورود به سایت، می‌بایست وارد بخش هتل شوید و نام جزیره کیش را جستجو کنید و بعد از آن، تاریخ مورد نظرتان برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از هتل‌های این جزیره را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه هتل‌های مختلف جزیره به لحاظ موقعیت مکانی، قیمت، امکانات و دیگر موارد، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و رزرو نمایید. پس از رزرو، می‌توانید با پرداخت آنلاین هزینه هتل، رزرو خود را قطعی کنید و با خیال راحت به این جزیره سفر کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *