رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ مرداد ۱۳۹۳

هتل ملل شاندرمن

اشتراک گذاری

در طبیعت بکر و سرسبز استان گیلان، در شاندرمن و در دل روستای بیتم، دهکده ای توریستی با ۱۱ ویلای شیک و با امکانات کامل بنا شده و دهکده توریستی ملل شاندرمن را بوجود آورده است. فضا و محیطی روستایی و ارامش بخش در میان دشت های سرسبز شمال همراه با مه زیبای صبحگاهی، نوید بخش اقامتی دل انگیز و بی نظیر خواهد بود.

دهکده توریستی ملل شاندرمن یا هتل ملل شاندرمن، در فاصله ۴۰ کیلومتری ماسوله و قلعه رودخان، در فاصله ۳۰ کیلومتری جنگل گیسوم و در فاصله ۴۰ کیلومتری بندر انزلی قرار دارد و از این نظر امکان دسترسی به این جاذبه ها و شهرهای زیبا و توریستی شمال را بسادگی فراهم می کند.

تعداد اتاق ها: ۱۱ عدد

فاصله تا مرکز شهر: ۲۰ دقیقه

فاصله تا فرودگاه: ۳۵ دقیقه

آدرس هتل: گیلان – شاندرمن – روستای بیتم – دهکده توریستی شاندرمن

خدمات هتل: هتل ملل شاندرمن دارای ۱۱ باب ویلا با امکانات مدرن و لوکس مانند اتاق نشیمن، شاه نشین کنار شومینه، اتاق خواب، آشپزخانه، بالکن با دید کوه های سرسبز شاندرمن و شالیزارهای روستای بیتم می باشد. همچنین امکاناتی مانند رستوران کلاسیک و سنتی، قلیان سرا، کافی شاپ و سالن بیلیارد و اسنوکر نیز در خدمت مسافران این دهکده توریستی قرار دارد. اقامت در این دهکده اقامت در روستا است با تمام ویژگی های زیبای آن و البته به همراه امکانات لوکس و ویلاهای شیک اختصاصی …

ویلاهای هتل ملل شاندرمن یا دهکده توریستی شاندرمن در تیپ های ۲ خوابه، ۳ خوابه و ۵ خوابه می باشد.

hotel-melal-shanderman هتل ملل شاندرمن

tourist-village-shanderman هتل ملل شاندرمن

hotel-melal-shanderman-resturant هتل ملل شاندرمن

hotel-melal-shanderman-room هتل ملل شاندرمن

hotel-melal-shanderman-room-2 هتل ملل شاندرمن
منبع: سایت ایران بوکینگ

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    wifi در این هتل چندان قوی نبود و مرتب قطع می شد. اینترنت خط همراه اول هم در منطقه قطع بود. برای ترک دنیای مجازی جای بسیار خوبی بود.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *