جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع آهوان چابکسر

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ آذر ۱۳۹۵

یکی از بزرگترین واحدهای اقامتی شمال کشور در چابکسر استان گیلان واقع شده است و با نام مجتمع آهوان در حال سرویس دهی به مسافران است. این مجتمع اقامتی و تفریحی در فضایی ۱۸ هکتاری و بسیار سرسبز در کنار دریا و در مجاورت کوه واقع شده است. این مجموعه دارای بیش از ۲۱۲ واحد ویلایی شیک با تمامی امکانات اقامتی، دو سالن پذیرایی، کافی شاپ، سینمای روباز، تالار و سالن آمفی تئاتر، زمین والیبال ساحلی، دوچرخه سواری، پیست اسکیت، استخر شنا و … می باشد.

فاصله تا مرکز شهر: ۱۵ دقیقه

فاصله تا فرودگاه:
۴۰ دقیقه

آدرس هتل: رامسر – کیلومتر ۸ جاده چابکسر به رودسر – مجتمع آهوان

خدمات هتل: دارای دو سالن رستوران با ظرفیت ۸۰۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۲۵۰ نفر و رستوران تابستانی با چشم انداز دریا و جنگل به ظرفیت ۵۰۰ نفر می باشد. سالن ورزشی چند منظوره بظرفیت ۵۰۰ نفر تماشاگر با فضاهای استاندارد و زمین استاندارد والیبال ساحلی، پیست اسکیت و فضای دوچرخه سواری نیز بخشی دیگر از امکانات مجتمع آهوان چابکسر است.

ahovan hotel chaboksar 2 مجتمع آهوان چابکسر

ahovan hotel chaboksar مجتمع آهوان چابکسر

ahovan hotel chaboksar restaurant مجتمع آهوان چابکسر

ahovan hotel chaboksar room مجتمع آهوان چابکسر

ahovan hotel chaboksar room twin مجتمع آهوان چابکسر

ahovan hotel chaboksar siute مجتمع آهوان چابکسر

ahovan hotel chaboksar view 1 مجتمع آهوان چابکسر

ahovan hotel chaboksar view 2 مجتمع آهوان چابکسر

ahovan hotel chaboksar villa مجتمع آهوان چابکسر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    یک اقامتگاه بسیار بزرگ و لوکسی هست که فضای داخلی اتاق ها خیلی دلنشین هست.بهترین انتخاب برای سفر به شمال مخصوصا به چابکسر

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • عليرضا آ

    با سلام خدمت همه دوستان
    و عزيزاني كه قصد سفر به شهرهاي شمال كشور و رزرو هتل و استراحت گاه هاي بسيار آرام و دلنشين را دارند.
    مجتمع تفريحي اقامتي آهوان بين شهرهاي رامسر و چابكسر واقع شده كه تا بحال من همراه با خونواده چندين بار به هنگام مسافرت به شمال در اونجا اقامت داشتيم.حقيقتا از اماكن بسيار ارام و خلوت و تمييز با امكانات مناسب همراه با پرسنلي توانمند و محترم در شمال ايران محسوب مي شود . از لحاظ امنيت و آرامش بايد به دوستان توضيح بدم كه طي چندين بار مراجعه بنده همراه با خونواده در اين مجتمع تفريحي اقامتي ، در اين مكان هر كسي با هر شخصيتي و ظاهري ديده نميشه اكثرا مسافران يا از طرف بانك ها و يا ساير سازمان ها و مراكز كه همگي از نظر رفتار و ظاهر با شخصيت و بافرهنگ مي باشند حضور دارند و همين امر باعث ميشه چند روزي را كه اين مكان تفريحي را براي اقامت خودشون و خونواده انتخاب كرده اند آسوده خاطر اوقات خود را سپري كنند و هرگز مشكلي با ساير مسافران در مجموعه نداشته باشند.اين مجموعه از نظر فضاي سبز داراي چشم انداز بسيار زيباي درختان متنوع با گل كاري هاي مختلف مي باشد كه براي هر يك از مسافران لذت بخش است ، همچنين رستوران و كافي شاپ مجموعه بسيار تمييز و مرتب مي باشد و تنوع غذا هاي موجود هم خوب بود . تنها موردي كه به نظر من بايد بيشتر دقت شود مورد آماده كردن غذا و سرويس دهي سريعتر غذا ي رستوران پس از سفارش دادن بود كه بعضي از مواقع با كمي تاخير انجام مي شدولي در نهايت پرسنل بسيار زحمت كش و خوبي در اين مجموعه مشغول به كار مي باشند.در نهايت به دوستان پيشنهاد مي كنم در انتخاب اين مجموعه تفريحي و اقامتي اصلا شك نكنند چرا كه از نظر همه موارد تفريحي از جمله ( سينما ي داخل محوطه ، پارك بازي كودكان ، نزديكي به عروس شهرهاي شمالي ايران رامسر ، تله كابين ،فروشگاه هاي البسه و …، شهر بازي زيباي رامسر ، جواهرده ، سرولات ؤ بازار محلي رامسر و ترشيجاتو زيتون پرورده آنچناني وووو….) و موارد فرهنگي ورزشي از جمله ( جت اسكي ، قايق سواري ، اسب سواري ، دوچرخه و موتور سواري ساحلي ، شنا و عكاسي سنتي در محوطه زيباي فضاي سبز مجموعه ) در كل شهرهاي شمال ايران حرف اول راو ميزنه من به شخصه حاضرم تا آخر عمر هر وقت بتونم برم شمال در اين اقامتگاه ، اوقات خودم رو سپري كنم و اين نظر همسر و فرزندان كوچك من هم هست.
    با آرزوي موفقيت روزافزون پرسنل و مديريت محترم مجموعه

    ۱ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • عليرضا آ

    با سلام
    من در ماه هاي مختلف طي چند مرتبه با خونواده به اقامتگاه تفريحي آهوان سفر كرده ام و واقعا خوش گذشته از لحظه ورود به مجتمع خوش برخوردي پرسنل محترم حراست ورودي تا انجام مراحل پذيرش پرسنل اداري كه سعي كردن هر چه سريعتر انجام بشه و راهنماييهاي لازم . اين اقامتگاه تفريحي به علت نزديك بودن به شهر زيباي رامسر و چابكسر از لحاظ دسترسي به فروشگاه ها و ساير مكانهاي ديدني و تفريحي بسيار امتياز وِيژه اي دارد . حقيقتا من هر وقت بتونم به اين مجتمع سفر كنم آب و هواي لطيف و تميز خود مجتمع با نماي بسيار زيباي فضاي سبزش را با هيچ چيز ديگه عوض نمي كنم. بخصوص كه محيطي بسيار بسيار امن و آرام براي استفاده خونواده هاست خاطرات خوشي كه هر دو فرزند من از محوطه زيبا و بياد ماندني آهوان براشون باقي مونده از هيچ جاي تفريحي ديگه ندارند. دخلاصه محيطي بسيار عالي و زيبا و تمييز با پرسنلي بسيار محترم و خوبي داره كه به همه پيشنهاد مي كنم براي سفر به شمال اولين گزينشون مجتمع تفريحي آهوان باشه .
    من تاکنون چهار بار با خونواده مهمان اقامتگاه تفریحی آهوان رامسر بوده ام و هر بار واقعا خوش گذشته و محل مناسبی برای مسافرت خانودگی می باشد وبه همه پیشنهاد می کنم با توجه به فراهم بودن شرایط تفریحی خوب این اقامتگاه حتما با خونواده به آهوان سفر کنید . وضعیت رستوران و غذا و برخورد کارکنان هم خیلی مناسب و خوب بوده واقعا خوش گذشت. من از طرف خودم و خونوادم از مدیریت محترم مجموعه هم تشکر می کنم و حتما و بزودی و در اولین فرصت در هر فصلی که فرصت بشه دوباره به اونجا خواهم رفت.

    ۳۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • neda hajihassani

    با سلام.لطفا جهت بهبودی شرایط غذای رستوران چابکسر قبول زحمت کنید

    ۱۲ بهمن, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد