رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نزدیکترین هتل ها به جاده ساحلی فرح آباد

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ آذر ۱۴۰۲

در شمال شهر ساری شهری زیبا در کرانه دریای خزر گسترده شده است که، یکی از شگفت‌انگیزترین سواحل شمال کشور را دارد. نام این شهر، فرح آباد ساری است. این شهر بندری زیبا یکی از شهرهای مورد علاقه شاه عباس صفوی بود که به آبادانی آن علاقه زیادی داشت به همین دلیل آثار و جاذبه‌های بسیاری در این شهر وجود دارد که البته بخش وسیعی از آن در انحصار ادارات دولتی گوناگون است. در زمان قاجارها و حتی در زمان پهلوی‌ها بندر این شهر به صورت جزئی مورد استفاده قرار می‌گرفت. با سیری در ایران همراه باشید تا با نزدیکترین هتل ها به جاده ساحلی فرح آباد آشنا شوید.

-فرح-اباد-1-800x533 نزدیکترین هتل ها به جاده ساحلی فرح آباد

هتل نارنج ساری

هتل نارنج مازندران به عنوان هتلی سه ستاره در سال ۱۳۷۷ افتتاح گردید و به منظور ارائه خدمات بهتر به میهمانان گرامی در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. این هتل در سه طبقه و دارای جمعاً ۳۰ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل نارنج ساری در میدان خزر، کیلومتر ۳ جاده فرح‌آباد واقع شده‌است.
آدرس : ساری-میدان خزر – -کیلومتر ۳ جاده فرح آباد

-نارنج نزدیکترین هتل ها به جاده ساحلی فرح آباد

هتل اسرم ساری

هتل اسرم ساری به عنوان هتلی سه ستاره در سال ۱۳۶۸ بنا گردید و در سال ۱۳۹۸ به منظور ارائه بهتر خدمات بازسازی شد. این هتل دارای ۸ طبقه و با مجموعاً ۶۰ واحد اقامتی آماده خدمت‌رسانی به میهمانان گرامی است.
آدرس: ساری-میدان هلال احمر

-اسرم نزدیکترین هتل ها به جاده ساحلی فرح آباد

هتل نوید ساری

هتل نوید ساری با چشم اندازی زیبا به طبیعت بینظیر شمال ایران در جاده تهران به ساری، در سال ۱۳۸۸ با ۶۶ باب اتاق شروع به فعالیت کرد و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۳ بازسازی انجام داده‌است. این هتل در ۵ طبقه مثبت و ۳ طبقه منفی بنا شده که اتاق‌ها در طبقات دوم تا پنجم قرار دارند. واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق‌های یک‌تخته تا چهار‌تخته ارائه می‌شود. اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. هتل نوید در فاصله حدود ۴ کیلومتر از شهر ساری قرار دارد، که آسایش بیشتر مهمانان با دور بودن از شلوغی شهر فراهم شده‌است.
آدرس: ساری-کیلومتر ۴ جاده قائم شهر

-نوید-ساری-800x534 نزدیکترین هتل ها به جاده ساحلی فرح آباد

هتل سالاردره ساری

هتل سالار دره ساری به عنوان یک هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۵۲ احداث و در سال ۱۳۸۸ به طور کلی بازسازی شد و با طراحی لوکس و امکانات پیشرفته در اختیار مهمانان قرار گرفت. این هتل در ۱۲ کیلومتری شهر ساری قرار دارد و با بهره‌مندی از طبیعت زیبای مازندران، لحظات رویایی را برای دوست داران طبیعت مهیا کرده‌است. هتل چهار ستاره سالار دره ساری دارای ۵۶ باب اتاق و سوئیت می‌باشد که آماده سرویس‌دهی به مسافران خطه سرسبز شمال می‌باشد. هتل سالار دره ساری یک هتل مجهز بوده که ۴ ستاره طلایی دارد.
آدرس:ساری-کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان – -روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

-سالاردره-ساری نزدیکترین هتل ها به جاده ساحلی فرح آباد

هتل بادله ساری

هتل بادله ساری در سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با چشم اندازی زیبا از طبیعت استان همیشه سرسبز مازندران در دشتی زیبا به نام لالیم در کیلومتر ۱۰ جاده ساری به نکا واقع شده و دارای فضایی آرامش بخش و دلپذیر است. هتل ۴ ستاره بادله ساری دارای ۱۲ باب اتاق و سوئیت می‌باشد، که طبقات اول تا سوم هتل را به خود اختصاص داده‌ و به منظور بهبود سرویس‌دهی به مهمانان گرامی، در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد.
آدرس: ساری-كيلومتر ۱۰ جاده نكاء

-بادله-ساری-800x450 نزدیکترین هتل ها به جاده ساحلی فرح آباد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *