رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ اسفند ۱۳۹۲

نوروز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری جیرفت است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۶ – به گزارش ایرنا، محمود معناصری روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان جیرفت که با حضور اعضا برگزار شد افزود: باید تمامی مسئولان با همت و تلاش خود با توجه به فرهنگ و تمدن غنی شهرستان جیرفت ظرفیت ها و توانایی های آن را در ایام نوروز به مسافران معرفی کنند.

وی با اشاره به رضایتمندی مسافران نوروزی از ارایه تسهیلات در سال های گذشته گفت: باید تمامی مسوولان با همت و تلاش خود با توجه به فرهنگ و تمدن غنی شهرستان جیرفت ظرفیت ها و توانایی های آن را معرفی کنند.

وی با بیان اینکه این شهرستان هم اکنون به منطقه ای دانشگاهی با حدود ۲۰ هزار دانشجو مبدل شده است، تصریح کرد: همچنین از نظر امنیتی شهرستان جیرفت در سطح مناسبی به سر می برد به گونه ای که آرامش خاطر برای مسافران نوروزی فراهم است.

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: باید همه مسوولان شهرستان با همکاری و هماهنگی یکدیگر تلاش کنند تا مسافران با خاطره خوش این دیار متمدن و مهمان نواز را ترک کنند.

وی با تاکید بر پیشگیری از قطع آب، برق و تلفن اداره ها و نهادها در ایام نوروز بیان کرد: بانک ها باید نواقص موجود در دستگاه های خودپرداز را در ایام نوروز رفع کنند تا مسافران دغدغه تامین پول مورد نیاز خود را نداشته باشند.

وی تصریح کرد: اداره های بازرگانی، تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت بر وضعیت بازار نظارت بیشتر و در راستای کنترل قیمت ها تلاش مضاعف داشته باشند تا زمینه رضایتمندی مسافران را فراهم کنند.

رییس شورای اسلامی شهر جیرفت هم گفت: باید تمامی تلاش خود را برای معرفی جاذبه های شهر بکار گیریم.

کوچکعلی کمالی افزود: رونق گردشگری موجب کسب درآمد و اشتغالزایی می شود که این ظرفیت ها را داریم و باید از آنها استفاده کرد.

وی بیان کرد: باید زیرساخت های لازم را برای جذب گردشگر بکار گیریم.

مسوول نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان جیرفت گفت: ما ظرفیت خوبی در بخش بناها و اماکن تاریخی داریم که در ایام عید می تواند پذیرای میهمانان فراوانی باشند.

محمد سالاری از بکارگیری دانشجویان تاریخ برای معرفی آثار به گردشگران خبر داد و گفت: نمایشگاه صنایع دستی نیز برای معرفی صنایع دستی شهرستان برپا خواهد شد.
81061140-5527196 نوروز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری جیرفت است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *