جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل‌ها و مراکز اقامتی شیراز افزایش چشمگیری نداشته‌اند

تاریخ بروزرسانی :
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۹ – خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه مجلس: نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی می گوید «ظرفیت های گردشگری استان فارس و شهر شیراز از جمله هتل ها و اماکن اقامتی نسبت به سال های گذشته رشد چندانی نداشته اند و اگر هم رشدی وجود دارد، محدود است».

جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی CHN به زیر ساخت های مورد نیاز گردشگری برای پذیرایی از مسافران نوروزی در شیراز اشاره می کند و می گوید: ظرفیت های گردشگری در شیراز از جمله هتل ها و اماکن اقامتی رشد چندانی نداشتند و اگر هم رشدی داشته اند، این رشد محدود است.

او تاکید می کند که «باید از ظرفیت های دیگری مثل مدارس استفاده کرد» و می گوید: مشکل اینجاست که در ایام عید شمار زیادی از گردشگران به شیراز می آیند و ظرفیت های لازم برای پاسخ به مسافران وجود ندارد. همچنین زمان لازم برای توسعه ظرفیت های گردشگری وجود ندارد.

نماینده شیراز تاکید می کند که «باید در برنامه های میان مدت و بلند مدت ظرفیت ها و زیر ساخت های لازم برای گردشگری به خصوص اماکن اقامتی توسعه پیدا کند. در حال حاضر نیز می توانیم از ظرفیت خانه های خالی، مدارس و اداراتی که وجود دارد باید نهایت استفاده انجام شود».

این نماینده مجلس در ادامه به وضعیت راه ها و حمل و نقل اشاره می کند و می گوید: زیر ساخت های حمل و نقل هم باید توسعه پیدا کند. باید به این سمت برویم که به سمت مراکز اصلی گردشگری قطارهای سریع السیر داشته باشیم و انگیزه را برای سفرهای ریلی در جامعه افزایش دهیم. در عین حال باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه آزاد راه ها استفاده کنیم. در این زمینه باید کارهای زیادی باید انجام شود و من فکر می کنم این وظیفه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که این برنامه ها را هماهنگ کند.
IMAGE635289511152286955 هتل‌ها و مراکز اقامتی شیراز افزایش چشمگیری نداشته‌اند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *