رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ فروردین ۱۳۹۳

بازدید بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی کشور

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ – رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از بازدید بیش از ۱۵ میلیون نفر از اماکن تاریخی و جاذبه‌های تاریخی سراسر کشور تا پایان روز نهم فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی رحمانی موحد اعلام کرد، از روز ۲۹ اسفند ماه تا ۹ فروردین ماه ۱۵ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۸۵۳ بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی، کاخ موزه‌ها و موزه‌های سراسر کشور صورت گرفته است.

وی درباره اقامت در مراکز اقامتی کشور عنوان کرد: در ۱۰ روز نخست تعطیلات نوروز بیش از ۳۹ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۵۴۶ نفر – شب اقامت در مراکز اقامتی، مهمانپذیرها، کمپ‌های موقت و چادرهای مسافرتی به ثبت رسیده است.

رحمانی موحد افزود: میزان اقامت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها ۴.۳۵ درصد، منازل استیجاری ۱۶.۷۷ و کمپ‌های موقت ۱۶.۱۶ و کلاس‌های مدارس ۱۵.۷۰ درصد بوده است. ضمن آن که اقامت در چادرهای مسافرتی به ۳۰.۴۱ درصد رسیده است. میزان اقامت در سایر مراکز اقامتی هم ۱۶.۶۱ درصد بوده است.

وی به بازدیدهای نظارتی ستاد هم اشاره کرد و گفت: در مجموع ۲۴ هزار و ۵۴۹ بازدید تاکنون انجام شده است که طی این بازدیدها بیش از هزار و ۱۴ تذکر به مراکز خدماتی اعم از دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی و مراکز پذیرایی داده شده است.

وی همچنین اظهار کرد، در این مدت ۳۲۸ مورد هم تشویق نسبت به مراکزی که به ارائه خدمات مطلوب به هموطنان اقدام کرده اند انجام شده است.

303hemmat+khahi-1 بازدید بیش از 15 میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *