جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

زاینده رود در تعطیلات نوروز خشک خواهد بود

تاریخ بروزرسانی :
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ – خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه مجلس: نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی می گوید هتل های لوکس این استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی کافی نسیتند و لازم است تعداد هتل های اصفهان افزایش پیدا کند.

حمید رضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی CHN خبر از آمادگی استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی می دهد. او با اشاره به این که «اصفهان به لحاظ جذب گردشگر در ایام نوروز همیشه جز چند استان برتر کشور بوده»، می گوید: ستادهایی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان تشکیل شده است. همه دستگاه های اجرایی استان در ایام نوروز به کار گرفته خواهند شد. به غیر از هتل ها، ستادهای اقامتی مختلف کار خود را آغاز کرده اند و در تعطیلات عید منتظر حضور مردم خواهند بود. همچنین مهمانسرا ها و مهمانپذیر هم برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده هستند. برخی مردم نیز خانه هایشان را در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهند داد.

به گفته نماینده اصفهان در مجلس کمپ هایی در برخی پارک های اصفهان برای حضور مسافران ایجاد خواهد شد و مسافران می توانند در این کمپ ها چادر بزنند.

فولادگر در ادامه به وضعیت هتل ها در اصفهان اشاره می کند و با بیان این که «هتل ها و بخصوص هتل های با کیفیت بالا و لوکس در استان کم داریم»، می گوید: در ایام نوروز هتل های اصفهان ظرفتشان پر می شود و باید بتوانیم ظرفیت هتل ها را بالا ببریم. اصفهان هم میراث فرهنگی و آثار باستانی دارد و هم زمینه های طبیعت گردی دارد. همچنین صنایع دستی یکی از جذابیت های اصلی استان اصفهان است که قابلیت جذب گردشگران زیادی به استان دارد. امیدوارم در آینده هتل های بهتری داشته باشیم، زیر ساخت های گردشگری را تقویت بکنیم و از همه مهمتر آب زاینده رود به جریان بیافتد.

او البته از خشک بودن زاینده رود به عنوان یکی از نقاط ضعف شهر اصفهان در تعطیلات نوروز اشاره می کند و می گوید: آب رودخانه زاینده رود جاری نیست و ما باید از این بابت تاسف بخوریم. البته امیدواریم با اجرای پروژه های انتقل آب، بهینه سازی مصرف آب و با اصلاح رژیم حقوقی زاینده رود و جلوگیری از برداشت های غیر قانونی، بی مجوز و بی رویه زمینه جریان دوباره آب را در زاینده رود فراهم شود.

IMAGE635296293604340473 زاینده رود در تعطیلات نوروز خشک خواهد بود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *