رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ آبان ۱۳۹۲

نشست شهروندی در گردشگری برگزار می شود

لینک این مطلب کپی شد!

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ دانشگاه علم و فرهنگ بعد از برگزاری سلسله نشست های تخصصی«سفرهای نوروزی بایدها و نبایدها» در صدد برگزاری نشست هایی برای بررسی نقش شهروندی در گردشگری است.

اولین نشست این مهم به منظور طرح مسئله، ۲ آذرماه با حضور اساتید و دانشجویان گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

“عبدالرضا افتخاری” عضو هیئت مدیره انجمن علمی گردشگری کشور در این خصوص به خبرنگار CHN گفت: «این نشست اولین نشست از سلسله نشست هایی خواهد بود که رابطه بین شهروندی و گردشگری را بررسی می کند. در این نشست اساتید و کارشناسان حوزه گردشگری به بررسی قوانین و راهکارهای موجود بین روابط شهروندی و گردشگری خواهند پرداخت. »

او با اشاره به نقش شهروندی و تاثیراتی که در گردشگری می تواند داشته باشد بر لزوم تدوین قوانین و راهکارهای توسعه این حوزه تاکید کرد و گفت: «با توجه به توسعه گردشگری جوامع به این نتیجه رسیده اند که نقش شهروندی در رونق این حوزه بسیار تاثیر گذار است. از این رو انجمن علمی گردشگری بر آن شد تا به بررسی این هم بپردازد.»

به گزارش CHN، نشست شهروندی در گردشگری ۲ آذرماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد و حضور در این نشست برای عموم آزاد است.
IMAGE635198613139559323 نشست شهروندی در گردشگری برگزار می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *