رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ فروردین ۱۳۹۸

موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری

موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران نمایش مجموعه ای از فعالیت های علمی، هنری است که با استفاده از شیوه های جذاب و مفرّح به ارائه ی مطالب علمی می پردازد. این پژوهشگران مکانی زیبا، غنی از علم و فناوری و البته خلاقیت است.موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران با نمایش پایه های دانش و تحول فناوری، مأموریت دارد نسبت به هم افزایی دانش، اشاعه تفکر علمی، ارتقای سطح زندگی و تعالی روح انسان قدم بردارد.

این موزه در سال ۸۵ بعد از سال ها تلاش و برنامه ریزی، با معرفی شدن هیات امنا شروع به کار کرد.این مکان برای تمام کسانی که علاقمند دانستن علم فیزیک هستند مکانی است سرشار از نکاتی برای یادگیری و مشاهده دستگاه های فیزیکی، وسایل آزمایشگاهی و اثرات قوانین فیزیکی.

موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایرانبا نمایش پایه های دانش و تحول فناوری، مأموریت دارد نسبت به هم افزایی دانش، اشاعه تفکر علمی، ارتقای سطح زندگی و تعالی روح انسان قدم بردارد.
موزه علوم و فناوری ج.ا.ا در افق چشم اندازکشور، سازمانی است پویا که تلاش دارد به مردم و دانش پژوهان در سرتاسر کشور کمک نماید تا به ظرفیت های کامل خود آگاهی یافته و از دانش خود برای خلاقیت و نوآوری برای یک زندگی بهتر استفاده نمایند.

تلفن تماس : ۸۸۹۱۴۸۸۳-۰۲۱
ساعت کاری : ۸ الی ۱۶
آدرس : تهران – خیابان انقلاب- خیابان نجات الهی (ویلا) – کوچه سلمان پاک – پلاک ۶

موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران
موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران

           
 

نظر کاربران :

  • bahar

    ممنون بابت مطالب خوبتون.. اگر دنبال خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هستید هم من سایت بلیطجا رو پیشنهاد میدم

    ۲۱ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *