جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مهمانپذیر حیدری شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

مهمانپذیر حیدری شیراز ، از دهه پنجاه شمسی، سال ۱۳۵۵ شروع به فعالیت کرد و در دسته قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های شیراز به شمار می‌آيد. این فعالیت طولانی در طی سالیان سال باعث فرسایش هتل و قدیمی شدن امکانات آن شد. از همین رو مالک مهمانپذیر در دهه ۹۰ مهمانپذیرش را مورد مرمت و بازسازی قرار داد.
امروزه این مهمانپذیر با برخورداری از امکاناتی به روز و پرسنلی خوش‌مشرب آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. در واقع می‌توان گفت به جز موقعیت مکانی مناسب،‌ کادر خوب هم دلیلی برای محبوبیت این مهمانپذیر است.

مهمانپذیر حیدری شیراز5 800x533 مهمانپذیر حیدری شیراز

اتاق و سوئیت

مهمانپذیر حیدری متشکل از ۱۵ واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌های دوتخته، اتاق‌های ۳ تخته و اتاق‌های چهار تخته است. این امکانات جهت راحتی و آسایش مهمانانش فراهم شده است. شما می‌توانید براساس نیازتان اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید. تمامی اتاق‌های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و دارای امکان شارژ وسایل الکترونیکی می‌باشند.
در اتاق‌های مبله هتل سیستم اطفا حریق هم موجود است. همینطور در آشپزخانه اتاق‌ها یخچال و امکانات موردنیاز برای پخت و پز هم وجود دارد. اینگونه مهمانان می‌توانند در صورت تمایل غذاهای مورد علاقه خود را تهیه و آماده کنند. برای سیستم گرمایش و سرمایش اتاق‌ها از کولرآبی، شوفاژ و بخاری استفاده شده است.
تلویزیون هم جهت سرگرمی مهمانان در اتاق‌ها وجود دارد و مهمانان ‌این امکان را دارند تا در اتاق خود به اینترنت هتل هم متصل شوند. البته خوب است بدانید که استفاده از اینترنت هتل رایگان نیست و شامل هزینه می‌شود. سرویس حمام اتاق‌ها از یک دوش ساده برخورداراست و برخی از واحدها دارای سرویس بهداشتی فرنگی هستند. دمپایی نیز در سرویس‌های حمام و بهداشتی قرار دارد. اتاق‌های هتل امکانات و خدماتی نظیر صبحانه، روم سرویس، صندوق امانات، لوازم بهداشتی و چای‌ساز را ندارند.

مهمانپذیر حیدری شیراز1 مهمانپذیر حیدری شیراز

امکانات رفاهی مهمانپذیر حیدری شیراز

مهمانپذیر حیدری هرچند اقامتگاهی معمولی می‌باشد با این حال خدمات و امکانات فراوانی را برای مهمانانش فراهم کرده است. در طبقه همکف لابی هتل قرار دارد و مهمانان به خدمات و امکاناتی نظیر روزنامه، دستگاه فکس و پرینتر، تلفن و تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دسترسی خواهند داشت.
اگر با هدف گردشگری و بازدید از جاذبه‌های دیدنی شیراز بلیط هواپیما این شهر را تهیه کرده‌اید، می‌توانید از خدمات گردشگری این هتل بهره‌مند گردید. خدمات گردشگری که مهمانپذیر حیدری شیراز دارد شامل تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، خدمات صرافی، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور می‌باشد. مهمانانی که سالمند و توان‌یاب هستند، نگران دسترسی به این هتل نباشند. برای این گروه رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته شده است.
مهمانپذیر آسانسور ندارد و این موضوع می‌تواند مهمانان را دچار مشکل در رفت و آمد بین طبقات کند. اتاق سیگار، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، دستگاه خودپرداز بانکی، آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع از جمله خدمات و امکانات این مهمانپذیر است. پذیرش مهمانسرا هم به صورت شبانه روزی آماده پاسخگوی سوالات مهمانان عزیز است. بایستی بدانید مهمانپذیر حیدری از امکاناتی نظیر پارکینگ، رستوران،‌ استخر و ترانسفر رفت و برگشت برخوردار نیست.

مهمانپذیر حیدری شیراز3 مهمانپذیر حیدری شیراز

نحوه دسترسی به مهمانپذیر حیدری شیراز

این مهمانپذیر در شیراز، خیابان لطفعلی خان زند یا همان سرای احمدی، کوچه مسجد نصیر الملک، نزدیک به حرم شاهچراغ قرار دارد.

مهمانپذیر حیدری شیراز2 مهمانپذیر حیدری شیراز

مهمانپذیر حیدری شیراز4 800x442 مهمانپذیر حیدری شیراز

مهمانپذیر حیدری شیراز6 800x533 مهمانپذیر حیدری شیراز

مهمانپذیر حیدری شیراز7 800x533 مهمانپذیر حیدری شیراز

مهمانپذیر حیدری شیراز8 800x533 مهمانپذیر حیدری شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *