رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ بهمن ۱۳۹۴

عدم اختصاص بسته‌های حمایتی، دغدغه امروز هتل‎داران

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۱۱/۰۹-رئیس جامعه هتل‌داران استان زنجان گفت: عدم اختصاص بسته‌های حمایتی در زمینه پرداخت قیمت حامل‌های انرژی که در ابتدای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها پیش‌بینی شده بود، هتل‎داران را در پرداخت این هزینه‌ها با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، کامیار اسکندریون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درصد اشغال پایین هتل‌های استان زنجان و هزینه‌های سنگین در ارتباط با پرداخت حقوق کارمندان و قیمت بالای حامل‌های انرژی باعث شده تا بسیاری از هتل‌داران استان با ضرر مالی بالایی مواجه شوند.

‌وی در خصوص نحوه تعیین نرخ پذیرش مهمان در هتل‌ها، افزود: نرخ‌های مصوب طبق توافق صورت گرفته با نظر تشکل‌های صنفی و انجمن گردشگری افزایش پیدا می‌کند و اینکه عده‌ای می‌گویند این نرخ‌ها زیاد است، به دلیل بالا بودن هزینه‌های تمام شده برای هتل‌داران است.

‌اسکندریون تصریح کرد: در زمان هدفمندی یارانه‌ها قرار بر این بود تا یک بسته حمایتی برای هتل‌ها و تاسیسات گردشگری اختصاص یابد که تاکنون این امر محقق نشده است.

‌وی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات یک وظیفه قانونی است و همه شهروندان باید تابع آن باشند، تاکید کرد: هم‌اکنون هتل‌داران در حدود ۳۵ درصد درآمد خود را به عنوان مالیات پرداخت می‌کنند که این مسئله به نوبه خود باعث شده تا تعرفه هتل‌ها نیز افزایش پیدا کند، در صورتی که با بازنگری در این زمینه و کاهش میزان مالیات قطعا در پایین آمدن تعرفه‌ها اثر مستقیم خواهد داشت.

‌مسئول کمیته اسکان سفرهای نوروزی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های اسکان نوروز ۹۵ تا آخر بهمن اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: ظرفیت هتل‌ها و مراکز پذیرش مسافر استان پاسخ‌گوی نیاز مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود.

‌اسکندریون با اشاره به تخفیف ۴۰ درصدی هتل‌ها و مراکز اسکان استان در نوروز امسال گفت: به دلیل تخفیف‌های منظور شده و تسهیلاتی که ستاد سفرهای نوروزی منظور کرده بود، استقبال مسافران و گردشگران از اسکان در سطح هتل‌ها ‌خوب بود.

150 عدم اختصاص بسته‌های حمایتی، دغدغه امروز هتل‎داران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *