جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

صنعت گردشگری ، آینده اقتصادی ماهان کرمان را متحول می‌کند

تاریخ بروزرسانی :
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۲/۸ – به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماهان، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه یکشنبه در جمع اعضای شورای شهر ماهان، اظهار کرد: ظرفیت گردشگری بهترین راه برای آینده اقتصادی بخش ماهان است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بودجه کم دولت برای فعالیت‌های عمرانی، گفت: اگر بخواهیم منتظر دولت برای توسعه عمران ماهان باشیم، با وضعیت فعلی اقتصاد کشور این آبادانی نیازمند زمان طولانی است.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری ماهان را باید فعال و پویا کرد، افزود: ظرفیت گردشگری بهترین راه برای آینده اقتصادی بخش ماهان است.

وی با اشاره به اینکه نام ماهان به عنوان یک نشان تجاری، خود درآمد زا و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: طرح جامع اقتصادی برای ماهان باید تعریف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه گردشگری به راحتی می توان بخش خصوصی را تشویق به سرمایه گذاری کرد، گفت: به هر شکلی که امکان دارد از ظرفیت و توان بخش خصوصی در عمران و آبادانی ماهان استفاده و از سنگ‌اندازی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خودداری شود.

در این جلسه از سوی شهردار و اعضای شورای شهر ماهان مشکلاتی مانند عدم روشنایی معابر شهری، خاکی بودن کوچه‌ها و خیابان‌ها، نبود امکانات ورزشی برای جوانان، وضعیت نابسامان مسکن مهر ماهان، کم عرض بودن ورودی شهر ماهان از سمت هفت باغ علوی و مشکلات بخش امنیتی، انتظامی و ترافیکی مطرح شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این نشست قول مساعدت، بررسی و برطرف شدن موانع مطرح شده را داد.
139206231304316651157913 صنعت گردشگری ، آینده اقتصادی ماهان کرمان را متحول می‌کند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *