رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری ساری

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۲/۸ – فرماندار ساری از سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری در منطقه چهاردانگه ساری در سال ۹۳ خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جواد واحدی بعد از ظهر امروز در جلسه رفع مشکلات مجتمع آبرسانی پشت کوه بخش چهاردانگه و برطرف‌کردن آبرسانی روستاهای زیرپوشش در ساختمان فرمانداری ساری با اشاره به اینکه وضعیت نگهداری این مجتمع هنوز مشخص نیست، اظهار کرد: موضوع انشعابات و نصب کنتور در یازده روستای پشت کوه باید تعیین تکلیف شود.

وی افزود: عدم مدیریت و برنامه ریزی و نظارت دقیق سبب شد تا این مجتمع به بهره برداری نرسد.

فرماندار مرکز استان با اشاره به اینکه یازده روستا از مجتمع آبرسانی پشت کوه استفاده می کنند، تصریح کرد: مدیریت مجتمع آبرسانی باید در منطقه پشت کوه اجرایی شود.

واحدی از رفع مشکل بدهی بهای برق مصرفی مجتمع پشت کوه خبر داد و گفت: هزینه حق انشعاب جهت نصب کنتور آب به صورت اقساط ازروستائیان دریافت می شود.

وی همچنین از ساخت مجتمع مسکونی و تجاری برای کارخانه سیمان کیاسر خبر داد و گفت: توسعه اشتغال و سرمایه گذاری از برنامه های محوری مرکز استان در دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: با مدیریت جهادی می توان مشکلات موجود در استان را برطرف کنیم.

در این جلسه مقرر شد در فرصت ۴۵ روز اهالی روستاهای پشت کوه پرونده متقاضیان را برای گرفتن مجوز و انشعابات به اداره آب و فاضلاب روستایی ارائه کنند.
139210072033402521819793 سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری ساری

           
 

نظر کاربران :

  • مجید آشوری

    شاهرود – رئیس اداره ميراث فرهنگی، صنايع‌ دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از برگزاری نخستین گردهمایی جامعۀ اکوتوریسم کشور در این شهرستان خبر داد.

    حمید رضا حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی جامعۀ اکوتوریسم کشور در این شاهرود گفت: این مراسم طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۴ بهمن ماه سالجاری در روستای ابر شهرستان شاهرود برگزار می شود.

    وی افزود: بازدید از مجموعۀ تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، ارتفاعات پوشیده از برف جنگل ابر و دالان بهشت، رمل های ماسه ای کویر چاه جام، موزۀ تخصصی آب و برگزاری نشست های تخصصی در ارتباط با مسائل زیست محیطی و حفاظت از عرصه های طبیعی از جمله برنامه های این گردهمایی است.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان شاهرود اضافه کرد: در کنار این برنامه تجلیل از فاتحان قله های مرتفع جهان و یادمان قهرمانان درگذشته کوهنوردی و شهدای عرصۀ محیط زیست انجام خواهد شد.

    حسنی خاطرنشان ساخت: این گردهمایی توسط دفتر خدمات مسافرتی هیرکان سفر با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و شهرستان شاهرود، شبکه تشکل های زیست محیطی استان، ماهنامۀ سیاحت و سفر، فصلنامۀ کوه و مؤسسۀ طنین طبیعت تیرگان برگزار می شود.

    وی در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این گردهمایی می توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی hirkantour.com مراجعه کنند.

    ۱۷ دی, ۱۳۹۳ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *