رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ خرداد ۱۴۰۲

شهربازی های اصفهان

اشتراک گذاری

شهربازی های اصفهان را برای علاقمندان به هیجان و تفریح در سفر و برای آن دسته از مسافران که کودک همراه خود دارند در این مطلب معرفی کرده ایم .شهر زیبای اصفهان از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که با آثار و بناهای تاریخی و صنایع دستی خود شناخته می‌شود. این شهر سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که در کنار بازدید از آثار ارزشمند، از گشت‌وگذار در شهر نیز لذت می‌برند؛ از این‌رو پارک‌‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی شهر اصفهان روزبه‌روز در حال افزایش است.

مجموعه شهربازی ناژوان

یکی از بهترین شهربازی‌ های اصفهان، شهربازی ناژوان است. این شهربازی در شمال غربی شهر اصفهان واقع‌شده است و با داشتن بیش از ۳۰ وسیله نظر بسیاری از مسافران و همچنین شهروندان اصفهانی را جلب کرده است. همان‌طور که گفته شد شهربازی ناژوان درواقع یک مجموعه تفریحی است و شما می‌توانید با بازدید از باغ پرندگان و باغ خزندگان تفریحتان را کامل کنید. این دو باغ در نزدیکی شهربازی هستند بنابراین نیازی نیست مسافت زیادی را برای رسیدن به آن‌ها طی کنید.

شهربازی های اصفهان

شهربازی ناژوان

پارک جنگلی ناژوان از محبوب‌ترین پارک‌های اصفهان، علاوه بر شهربازی دارای بخش‌های تفریحی متنوعی است که هریک از آن‌ها به‌طور جداگانه از جاهای دیدنی اصفهان به شمار می‌رود. پس از تجربه هیجان در شهربازی ناژوان می‌توانید از باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، موزه صدف، تله‌سیژ و پارک آبی کودکان نیز بازدید کنید. هر یک از تفریحات پارک، ساعت فعالیت و هزینه متفاوتی دارد و گردشگران می‌توانند با تهیه بلیط و صرف هزینه‌ای اندک، ساعاتی خوش و پرهیجان را در کنار فرزندان خود سپری کنند.

آدرس: اصفهان _ اتوبان شهید حبیب اللهی _ میدان سهروردی _ خیابان الفت _ پارک جنگلی ناژوان

شهربازی های اصفهان

شهربازی ناژوان

برای آشنایی بیشتر با شهر اصفهان پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در اصفهان را مطالعه بفرمایید.

شهربازی شهر رویاها در اصفهان

یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌ های اصفهان با مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع، شهربازی شهر رویاها است. این شهربازی با همکاری شهرداری اصفهان و یک شرکت چینی در سال ۱۳۸۸ ساخته شد. این شهربازی در سال ۱۳۹۳ با هزینه‌ی ۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد. شهربازی دریم لند یا شهر رویاها دارای ۲ بخش روباز و سرپوشیده می‌شود که در هر بخش وسیله‌های متفاوتی وجود دارد.
در بخش روباز این شهربازی می‌توانید وسایلی چون موتور فضایی، یوفو، رالی کودک، اکروجت، ضد هوایی، تاب چرخان بزرگ، ترن هوایی بزرگ و ترن هوایی کوچک، کرم کوچولو، جت اسکی، بازوی چرخان، کاروسل و چرخ‌وفلک را امتحان کنید. بخش سرپوشیده نیز دارای سالن‌هایی مثل سالن جلوه‌های ویژه، سالن بازی‌های کامپیوتری، سفر به فضا، شهر واژگون و دنیای زیرآب می‌شود.
آدرس: بزرگراه کمربندی شرق اصفهان_پس از روشن دشت و نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

شهربازی های اصفهان

شهربازی شهر رویاها

شهربازی ملک شهر

یکی از پرطرفدارترین شهربازی‌ های اصفهان، شهربازی ملک شهر است. علاوه بر این، شهربازی ملک شهر با داشتن قدمت ۳۰ ساله یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌ های اصفهان هم به شمار می‌آید. این شهربازی چندین بار، ازجمله در سال ۱۳۹۴، به علت فرسودگی وسایل و موارد مربوط به ایمنی بسته شد اما بازهم با نوسازی شهربازی شروع به فعالیت کرد.
از وسایل بازی ملک شهر می‌توان به ماشین برقی بزرگسالان، کشتی اژدها، سفینه، قالیچه، ترن یو، تونل وحشت، قطار بزرگ خانواده (با مسیر گذر از تونل وحشت)، چرخ‌وفلک، فریزبی، سورتمه، بازی‌های واقعیت مجازی، بازی‌های شانسی و جایزه‌ای، کاروسل، سرسره بادی، آفتاب مهتاب، قطار کودک، ماشین برقی کودک، هلیکوپتر کودک، ترامپولین و استخر توپ اشاره کرد.
شهربازی ملک شهر دریاچه‌ای دارد که امکان قایق‌سواری در آن فراهم است. امکانات رفاهی مجموعه شامل بوفه، کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی و پارکینگ می‌شود. دسترسی به شهربازی ملک شهر از طریق ایستگاه مترو مفتح و ایستگاه متروی شهید علیخانی در خط یک متروی اصفهان امکان‌‌پذیر است.
آدرس: ملک شهر _ خیابان بهارستان غربی

شهربازی های اصفهان

شهربازی ملک شهر

شهربازی کهکشان عجایب سیتی سنتر

شهربازی کهکشان عجایب، بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ایران است که در شهر اصفهان ساخته شده است. این شهربازی در طبقه سوم مجموعه سیتی سنتر اصفهان قرار دارد که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری ایران به شمار می‌رود. از وسایل موجود در این شهربازی می‌توان به ایرهاکی، کروسل، بازی مکانیکی شتر سواری، قصر بادی، استخر توپ، قلعه فضایی، ترامپولین، ترن فضایی، کشتی فضایی، سفینه فضایی، تکنوپاپ، سالتو، تیراندازی، ماشین‌های برقی مخصوص کودکان و بزرگ‌سالان، چندین دستگاه شبیه‌ساز، بازی های ویدئویی، کنسول‌های واقعیت مجازی، بیلیارد و ۴ لاین کوچک بولینگ اشاره کرد.
آدرس: مجموعه اصفهان سیتی سنتر – طبقه سوم (۳+) – مقابل پردیس کتاب

شهربازی های اصفهان

شهربازی کهکشان

شهربازی شهر عجایب

یک مورد از بهترین شهربازی‌ های اصفهان، شهربازی شهر عجایب است. این شهربازی در اوایل سال ۱۳۹۰، در زمینی به وسعت ۴۰۰۰ مترمربع ساخته شد. این شهر دارای دو بخش کودکان و بزرگ‌سالان است که بخش کودکان دارای تنوع بیشتری است. همچنین این شهربازی در طبقه‌ی زیرین پایانه مسافربری صفه ساخته شده است. بخش بزرگ‌سالان دارای کنسول‌های بازی ایکس باکس، بازی‌های ویدئویی، ماشین برقی، بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و پینگ‌پنگ است. همچنین علاوه بر این موارد از امکانات این شهربازی می‌توان به سینمای ۴ بعدی، یک خانه کودک برای نگهداری کودکان زیر ۳ و کلبه شادی اشاره کرد.
آدرس: اصفهان _ پایانه مسافربری صفه

شهربازی های اصفهان

شهربازی شهر عجایب

پارک بادی غدیر

یکی دیگر از شهربازی‌های مناسب برای ک ودکان و نوجوانان در اصفهان، پارک بادی غدیر است. در این پارک می‌توانید زمان شاد و مفرحی را بگذرانید. از امکانات و وسایل این پارک می‌توان به سازه بادی، سرسره بادی، خروس، ترامپولین ۱۰ تخته، قطار کودک ۴ نفره و هلی کوپتر چرخشی اشاره کرد.
آدرس: اصفهان _ صیاد شیرازی

شهربازی باغ جوان

شهربازی باغ جوان در مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان قرار دارد و دارای بازی‌های متنوعی برای تمام رده‌های سنی به‌ویژه جوانان است. تاب زنجیری بزرگسال، تاب زنجیری کودک، کشتی صبا، یورو بانجی کودک و نوجوان، ماشین برقی کودک و بزرگسال، پارک بادی کودک، کاترپیلار، قلعه وحشت، ترامپولین و همچنین سالن سرپوشیده گیم سیتی برای بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های ایکس‌باکس از امکانات تفریحی این شهربازی به شمار می‌رود.
مجموعه تفریحی باغ جوان علاوه بر شهربازی دارای امکانات و تفریحات دیگری نظیر لیزرتگ، پینت‌بال، کارتینگ، فوتبال حبابی، زیپ‌لاین، ادونچر پارک (بازی‌های طنابی)، آرچری (تیر و کمان)، بیلیارد، سوارکاری، مزرعه طبیعت (کارگاه آموزشی کودکان)، آموزش اسکیت، زمین فوتبال و زمین بسکتبال است. مجموعه غذایی باغ جوان (کافی‌شاپ، فست‌فود و رستوران) در آلاچیق‌های زیبایی در میان درختان از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین امکان برگزاری جشن تولد در این مجموعه با رزرو قبلی وجود دارد.
آدرس: خیابان سلمان فارسی، مشتاق سوم، بعد از سه‌راه جی شیر

شهربازی های اصفهان

شهربازی باغ جوان

شهربازی صفه از شهربازی های اصفهان

شهربازی صفه در بوستان کوهستانی صفه قرار دارد و دارای وسایل استاندارد و ایمن برای سرگرمی تمام رده‌های سنی است. این شهربازی با تنوع وسایل هیجان‌انگیز برای کودکان نظیر قلعه بادی، ماشین کوبنده، بازی‌های جایزه‌ای و فریزبی، یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های اصفهان برای کودکان به شمار می‌رود.

پارک صفه علاوه بر شهربازی از امکانات تفریحی فراوانی نظیر سالن بولینگ، سالن بیلیارد، زیپ‌لاین، تله‌کابین، آبشار مصنوعی و باغ‌ وحش برخوردار است که اوقات خوشی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. کوه صفه از مکان‌های محبوب کوهنوردان است و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری همچون دره گردنه باد، قلعه شاه دژ، غارها و چشمه‌های متعدد دارد. از امکانات رفاهی پارک صفه می‌توان به بوفه، کافی‌شاپ، رستوران، فضای پیک‌نیک، آلاچیق، نیمکت، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.
آدرس: بزرگراه شهدای صفه، بوستان کوهستانی صفه

شهربازی های اصفهان

شهربازی صفه

شهربازی سپاهان‌ شهر یکی از شهربازی های اصفهان

شهربازی سپاهان شهر در ضلع شرقی پارک سپاهان شهر قرار دارد و یکی از شهربازی‌های محبوب اصفهان برای کودکان به شمار می‌رود. از وسایل بازی متنوع شهربازی می‌توان به سرسره‌های بادی کوچک و بزرگ، قطار کودکان، یورو بانجی، تاب زنجیری، تاب هیجانی دلقک، تشک هیجان و ترامپولین اشاره کرد. پارک سپاهان شهر علاوه بر شهربازی دارای امکاناتی نظیر فضای مناسب پیک‌نیک، پارک آموزش ترافیک، فضای دوچرخه‌سواری، مرکز اجاره دوچرخه و باشگاه تنیس است.
آدرس: خیابان سپاهان شهر، بلوار غدیر، خیابان سبلان، ضلع شرقی پارک سپاهان شهر

شهربازی های اصفهان

شهربازی سپاهان شهر

شهربازی آبشار

شهربازی آبشار یکی از مکان‌های تفریحی شرق اصفهان در حاشیه زاینده رود است و با بیش از ۳۰ بازی مهیج نظیر سرسره‌های بادی، قطار کودک، ترامپولین، سرسره دلفین، یورو بانجی کودکان، کاتر پیلار، فریزبی کودک، فریزبی ۳۶۰ درجه بزرگسالان، ماشین یوفو، ماشین برقی و کشتی صبا شرایط تفریح و سرگرمی را در فضایی آرام و شاد برای خانواده‌ها به‌ویژه کودکان فراهم می‌کند. این شهربازی دارای بوفه و فست‌فود است.

شهربازی آبشار به‌دلیل قرارگیری در نزدیکی مجموعه ورزشی پارک آبشار، علاوه بر فضای تفریحی، حال و هوای ورزشی نیز دارد. این پارک شامل امکاناتی نظیر ایستگاه بازی حروف و اعداد، پارک آموزش ترافیک کودکان، زمین‌های ورزشی (فوتبال، فوتبال ساحلی، اسکیت، تنیس، تیراندازی با کمان) و پیست دوچرخه‌سواری است.
آدرس: پل بزرگمهر، خیابان آبشار دوم، پارک آبشار

شهربازی های اصفهان

شهربازی آبشار

شهربازی تمدن یکی از شهربازی های اصفهان

شهربازی تمدن یکی از مکان‌های تفریحی اصفهان برای کودکان و نوجوانان است که با مجموعه‌ای از دستگاه‌های مهیج و سرگرم‌کننده اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند. این شهربازی دارای بیش از ۲۰ وسیله بازی است که شامل سرسره‌های دوقلوی بادی با ارتفاع ۱۳ متر، قلعه بادی، موتور شارژی، آفتاب مهتاب، تاب دلقک، هلی‌کوپتر، تکان‌دهنده‌های دیزنی، ترامپولین، استخر توپ، قطار کودک، مری گراند، چنگک عروسک، کشتی صبا، یوروبانجی، ایرهاکی، فوتبال‌دستی، هند اسپیت و سالتو می‌شود.

شهربازی تمدن دریاچه‌ای کوچک و کم‌عمق دارد که امکان قایق‌سواری از نوع قایق پدالی دستی را برای کودکان سه تا ۱۳ سال فراهم کرده است. بلیط مجموعه را می‌توانید به‌طور حضوری یا به‌صورت اینترنتی و از سایت‌های تخفیف‌دار تهیه کنید.
آدرس: بزرگراه آقابابایی، نرسیده به پل تمدن، خیابان سعادت

شهربازی های اصفهان

شهربازی تمدن

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *