رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ تیر ۱۳۹۳

سلطانی فر: گردشگری روستایی با سرعت در حال توسعه است

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۴/۵ – اصفهان-ایرنا- رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شمار گردشگرانی که مقاصد روستایی را برای سفر انتخاب می کنند با سرعت رو به افزایش است.

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در آیین افتتاح بزرگترین موزه شرق اصفهان افزود: ایران هم اکنون میزبان تعداد زیادی از گردشگراز سراسر دنیاست که به فرهنگ این سرزمین بسیار علاقه مند هستند.

وی ابراز امیداوری کرد: حضور گسترده گردشگران، افزایش تعاملات فرهنگی و همچنین افزایش زمینه های اشتغال را بدنبال داشته باشد.

وی با اشاره نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب گفت: بازسازی و مرمت ابنیه تاریخی اقدامی در راستای توسعه اقتصادی و همچنین توسعه فرهنگی به شمار می آید.

وی با اشاره به اختصاص بخشی از ارگ شهر محمد آباد جرقویه اصفهان به موزه گفت: از طرحهای بازسازی و بهره مندی از قسمت های دیگر ارگ شهر محمد آباد حمایت می شود.

سلطانی فر ابراز امیدواری کرد که ایران، بزرگی و افتخار گذشته خود را در عرصه گردشگری باز یابد.

به گزارش ایرنا، موزه مردم شناسی محمد آباد جرقویه با همکاری شهرداری این شهر به بهره برداری رسید.

سازمان میراث فرهنگی ۵۰۰ میلیون تومان برای بهره برداری این موزه هزینه کرده است.

افتتاح موزه تاریخی شهر اصفهان و شرکت در آیین بهره برداری طرح تبدیل کاروانسرای تاریخی عباسی (مادر شاه) به جاذبه گردشگری در منطقه «مورچه خورت» در ۳۵ کیلومتری شهر اصفهان از دیگر برنامه های معاون رییس جمهوری در سفر به استان اصفهان است.
81216164-5786852 سلطانی فر: گردشگری روستایی با سرعت در حال توسعه است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *