رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ دی ۱۳۹۳

سلطانی‌فر به شهرستان بشرویه می‌رود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۳-همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان خراسان جنوبی شهرستان بشرویه میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهد بود.

این استان امروز چهارشنبه ۳ دیماه ۱۳۹۳، میزبان کاروان تدبیر و امید است، طبق برنامه زمان بندی شده، شهرستان بشرویه ساعت ۱۴ میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهد بود.

“مسعود سلطانی فر” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میزاث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بعد از ورود به شهرستان بشرویه برای ادای احترام و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر در مزار شهدا حضور می یابد.
همچنین دیدار مردمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

بازدید پروژه های پیش بینی شده و همچنین بازدید از بافت تاریخی شهر بشرویه، خانه صنایع دستی و نمایشگاه صنایع دستی و جاذبه های گردشگری از دیگر برنامه های رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر به این شهرستان است.

بشرویه شمالی ترین شهرستان استان بوده که از سمت شمال به استان خراسان رضوی، از غرب و جنوب به شهرستان طبس و از شرق به شهرستان فردوس متصل است. از نظر موقعیت طبیعی در شمال آن کویر نمک، در جنوب کویر لوت، در شرق آن تپه های شنی و تل های ریگ روان و در غرب آن کوهستان شتری واقع شده است. بشرویه از جمله شهرستان جدید التاسیس است که بیش از ۵ سال از ارتقاء آن نمی گذرد. این شهر با بیرجند ۲۶۸ کیلومتر با مشهد ۴۳۵ کیلومتر، تا شهر فردوس ۱۰۰ کیلومتر و تا شهر طبس ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

113 سلطانی‌فر به شهرستان بشرویه می‌رود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *