رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ فروردین ۱۳۹۷

سفر تورگردانان اروپایی به کرمانشاه

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۴/۱۵ – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری تور آشناسازی با کرمانشاه برای تورگردانان آلمانی، اتریشی، ایتالیایی و برزیلی خبر داد.

محمدرضا ستایش فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، در این باره اظهار کرد: شرکت هلدینگ گردشگری مارکوپلو اقدام به برگزاری تور آشناسازی کرمانشاه برای تورگردانان برجسته شرکت‌های بزرگ تورگردانی اروپایی و آمریکایی متشکل از مدیران آژانس‌های گردشگری کشورهای آلمان، اتریش، ایتالیا و برزیل کرده است.

وی ادامه داد: این تورگردانان که از طریق هواپیمایی ترکیش ایر وارد کرمانشاه شده‌اند و دو روز در این استان حضور دارند، ضمن بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان، مجموعه ثبت جهانی شده بیستون، تکیه معاون الملک و بازار سنتی کرمانشاه، از تاسیسات گردشگری استان نیز بازدید می‌کنند. این دومین هیات تورگردانان خارجی است که از ابتدای سال جاری تاکنون از استان کرمانشاه بازدید می کنند.

ستایش فر تاکید کرد: تا پیش از این تورهای خارجی بیشتر در استانهای تهران، اصفهان و شیراز تردد داشتند، اما با تلاشهای صورت گرفته کرمانشاه نیز به عنوان مقصد جدید تورهای خارجی تعیین شده است.

وی یادآور شد: گردشگران به دنبال مسیرهای جدید گردشگری در ایران هستند که استان کرمانشاه با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری که دارد و همچنین زیرساخت‌های مناسبی همچون فرودگاه بین المللی، راه مناسب و هتل های بین المللی می‌تواند به عنوان مقصد جدید گردشگران خارجی در ایران شناخته شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: یقینا تحول چشمگیری در عرصه گردشگری استان کرمانشاه در راه است.

TH_1404622717_0411f40f04f67fe38736001bc6e4a2d0 سفر تورگردانان اروپایی به کرمانشاه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *