رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ اسفند ۱۳۹۲

میراث فرهنگی پتانسیل سرمایه گذاری های بزرگ را دارد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۳ – به گزارش ایرنا، ˈسعید شیرکوندˈ روز پنجشنبه در گردهمایی فرصت سرمایه گذاری در مجموعه خانه تاریخی عامری های کاشان افزود: شرایط و ضوابط سرمایه گذاری نیز در این سازمان مشخص و روشن است.

وی مطالعه و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را از برنامه های کوتاه و بلند مدت این معاونت برشمرد.

معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه موقعیت های سرمایه گذاری را باید مورد مطالعه دقیق کارشناسی قرار داد، گفت: تعیین اولویت های سرمایه گذاری از دیگر برنامه های این سازمان است.

ˈاحسان ایروانیˈ مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق حفظ و احیای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز هدف از این گردهمایی را تبیین گزارش طرح بهره برداری خانه عامری های کاشان که درحال انجام است، دانست.

همچنین سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: مجموعه تاریخی عامری ها با مساحتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع یکی از بزرگترین مجموعه های تاریخی کشور است که در نیمه اول سال آینده به عنوان اقامتگاه و هتل سنتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ˈمهران سرمدیانˈ افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی کاشان تعدادی از سرمایه گذران بخش خصوصی با حمایت دولت و این سازمان در حال مرمت و راه اندازی به عنوان هتل و اقامتگاه سنتی است.
81053478-5514463 میراث فرهنگی پتانسیل سرمایه گذاری های بزرگ را دارد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *