رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ آبان ۱۳۹۳

مکانهای اقامتی گیلان نشان بین المللی دریافت می کنند

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۸/۲۰-به گزارش خبرگزاری پانا،’ حمید رضا آذر پور ‘ گفت : تطبیق مکانهای اقامتی گیلان با استانداردها آغاز شده اما نسبت به دیگر استانها روند کندتری را دنبال می کند.

وی اظهار کرد : براساس فراخوان کشوری ۱۵ شرکت منتخب مسوول تطبیق و تعیین استانداردهای مراکز اقامتی کشور شده اند که در گیلان نیز این اقدام توسط یکی از همین شرکتها و با اشتغالزایی کارشناسان استانی آغاز شده است .

وی ادامه داد : در مرحله نخست تطبیق فراخوان بصورت داوطلبانه برای مراکز اقامتی استان اجرایی شد ؛ اما از امروز نوزدهم آبانماه این اقدام می بایست برای همه مراکز اقامتی استان اجرایی شود.

آذرپور ادامه داد : در جریان روند یادشده ممکن است مکان های اقامتی استان ارتقاء و یا افت درجه داشته باشند.

وی، با اشاره به مزایای تطبیق استانداردها عنوان کرد : رقابت در بازارجهانی ، بهره مندی از قوانین نرخ آزاد ، تسهیل در دریافت تسهیلات و … از عمده مزایای طرح استاندارد سازی مراکز اقامتی است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان با تاکید براینکه استانداردسازی اقامتگاه ها در راستای توسعه گردشگری انجام می شود، یادآور شد : فصل پاییز و زمستان به دلیل کاهش ورود جذب گردشگران فرصت مناسبی برای برگزاری کلاس های آموزشی کارکنان واحدهای پذیرایی، اقامتگاه ها و هتل ها در استان است.

وی خواستار بروز شدن علم مدیران و کارکنان تاسیساتی گردشگری در گیلان شد و خاطرنشان کرد: کیفیت ارائه خدمات با استانداردهای روز در جذب گردشگران حایز اهمیت است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *