رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ دی ۱۳۹۳

وعده سلطانی‌فر برای پرداخت تسهیلات تکمیل هتل گردشگری بشرویه

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۴-مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور با استقبال گرم مردم بشرویه وارد این شهرستان و در بازدید از هتل گردشگری، وعده پرداخت تسهیلات به منظور تکمیل این هتل را به مردم بشرویه داد.

همزمان با ورود مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، به بشرویه دانش آموزان این شهرستان با پرواز دادن یازده کبوتر از نماینده رئیس جمهور استقبال استقبال کردند.

نماینده عالی دولت بعد از تجدید میثاق با شهدای گرانقدر شهرستان بشرویه از هتل گردشگری بشرویه بازدید کرد. این هتل با تلاش یکی از سرمایه داران بشرویه بیش از ۲ سال است که در حال ساخت بوده و هنوز تکمیل نشده که با درخواست این سرمایه گذار،” مسعود سلطانی فر، قول ارائه تسهیلات به مبلغ ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را داد.

سلطانی فر در ادامه از بافت تاریخی بشرویه و ۴ اثر مشهور مدرسه علیمه، حسینیه حاج علی اشرف، مسجد میان ده و آب انبار بازدید کرد و سپس به اولین موزه خصوصی خراسان جنوبی سر زده و از آن جا بازدید از خانه صنایع دستی بشرویه داشت و هم اکنون در جمع مرم این شهرستان در محل مسجد جامع در حال سخنرانی است.

124 وعده سلطانی‌فر برای پرداخت تسهیلات تکمیل هتل گردشگری بشرویه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *